GTR 2

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Anttilan alelaarista löytyi tämä peli ja onhan tätä nyt sitten tullut pelailtua pari iltaa.
Koska mun ajopelikokemus on vielä aika vähäistä niin puolivaikealtahan tämä tuntuu. Tietty kun sekä jotkut radat että kaikki kaarat on outoja niin meneehän tässä hetki opetellessa.
 

Pyranha

Well-known member
Liittynyt
3.4.2007
Viestit
73
Mitäs tuo maksoi siellä anttilassa? Nimenomaan gtr 2
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
loistava peli kyllä, mutta harmittavasti on joutunu ite jauhaan tota vain padin kanssa, sopivaa ajoasentoa kun ei ole saanut kyhättyä oikeille vermeille :(
mutta loistava peli kuitenkin, rF on mulle täysin vieras, mutta jos jtn liigaa aletaan kokeileen jossain kohtaa, niin voisin vaikka olla mukana peräpään pitäjänä :)
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Pasi73 sanoi:
ainakin täällä seinäjoen anttilassa tuo eka GTR oli tuon 9,95 ja toka oli sitten "tarjouksessa" 44.00 tai sinnepäin.
Aijaa...
Kyllä tuo mun peli on ihan kakkosversio ja siinä oli 9,95 (tai jotain) hintalappu päällä. En muista mitä kaikki ostokseni sillä kertaa tekivät mutta en ostanut niin paljolla ettenkö olisi huomannut parin kympin heittoa loppusummassa. Kuitti ei taida enää olla tallessa.
Voihan se olla että se tarjous oli vahingossa laitettu asematunnelin Anttilassa ykkösversion sijasta kakkosversioon, siinä tapauksessa mulla kävi mäihä.
Enpä hoksannut katsoa oliko siellä tarjouskorissa useampia GTR2:ia.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Pelaako porukka tätä paljon netissä? Itsellä melkein unohtui jo että ko. peli hyllystä löytyy..

Sain viimein pienen filtteriongelmankin ratkaistua. Aiemmin radan reunaviivat sameni mössöksi vain pienen matkan päässä auton edessä. AF täpöille ja jo toimii :p
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
burb sanoi:
Aijaa...
Kyllä tuo mun peli on ihan kakkosversio ja siinä oli 9,95 (tai jotain) hintalappu päällä. En muista mitä kaikki ostokseni sillä kertaa tekivät mutta en ostanut niin paljolla ettenkö olisi huomannut parin kympin heittoa loppusummassa. Kuitti ei taida enää olla tallessa.
Voihan se olla että se tarjous oli vahingossa laitettu asematunnelin Anttilassa ykkösversion sijasta kakkosversioon, siinä tapauksessa mulla kävi mäihä.
Enpä hoksannut katsoa oliko siellä tarjouskorissa useampia GTR2:ia.
Juu.. joskus käy hyvä mäihä. :)

btw. En olisi itse kuitenkaan ostanu tuota GTR2:ää vaikka olisi ollutkin tuon 9,95e tms., kun mulla tuli yks real life juttu juuri tähän nyt... niin mä en pääse sen takia edes aloittamaan nFactor peliin syventymisen, joka oli vielä hetki sitten mun suuri tavoite/haave. nFactor demolla olen ajanu kokonaista n. 30 kiekkaa... :( Harmittaa kyllä vietävästi miten hommat voi joskus mennä vituiksi, juuri kun oli innostunu uudesta harrastuksesta..
 

Ferrari 4ever

Well-known member
Liittynyt
12.8.2001
Viestit
2669
Sijainti
Saarimaa
Forumistit tänne kisaamaan :

http://www.nogripracing.com/forum/forumdisplay.php?f=69

Kilpailut aina lauantaisin ja kestävät tunnin (120min SPA poikkeuksenä sääntöön). Aika-ajot alkavat puoli tuntia ennen kilpailua ja servulla voi harkata koko viikon (rata vaihtuu oikeaksi heti edellisen jälkeen).

Lähes kaikissa kilpailuissa on ollut 28 lähtijää ja tahallisia luovutuksia ei hyväksytä. Tiukat säännöt ovat aika jees, reilua kisailua.

Taso on aika kova, itse olen yleensä siellä 18-22 aika-ajoissa.

Ja tiistaina ilmestyy ilmoittautumisketju seuraavaan kisaan.
 

Pyranha

Well-known member
Liittynyt
3.4.2007
Viestit
73
Ferrari 4ever sanoi:
Mugellossa 360 Modena.

1:53:110 toistaiseksi paras aika. :)
Löysin itsekin aikaa pelailuun ja kävin kokeilemassa 04 modenalla joku 10 kiekkaa. 1:52.4 tai jotain sinnepäin, perin hankala rata löytää ajolinjat koska en meinannut aluksi päästä edes alle 1:55 ja olin jo heittämässä kirvestä kaivoon sinun aikasi suhteen. Tosi vähän kiinnekohtia katseelle tuossa radassa.

Sitten vaan tosi tarkkaa polkimien yhtäaikaista käyttöä ja perän agressiivista heittelyä niin alkoi kulkea. Lipesi vielä perä hiekalle viimeissä mutkassa joten uskoisin 1:51 alkuiseen. Viimeisen kaarteen ajolinja on elintärkeä kierrosajalle, apexissa käydään, ei asuta ;)

Mä yritän löytää joku viikonloppu aikaa jos vaikka käytäis porukalla pelaamassa jollain serverillä. Vähän hiljaista on vaan pidellyt viime aikoina :nope:



Bemari muuten julkaisi ilmaisen bmw challengen, joka on tehty samalle pohjalle. Ei sisällä kuin 2 layouttia nurburgista ja uuden m3:sen mutta kannattaa tsekata. Moninpelikin toimii.
 

Ferrari 4ever

Well-known member
Liittynyt
12.8.2001
Viestit
2669
Sijainti
Saarimaa
Paras aika oli lopulta 1:52:200. :wink:

Noilla yleisillä servuilla kisaaminen on yleensä hirveää romurallia kun ensimmäinen mutka tulee vastaan. Ei maltti tunnu riittävän. Kun ekasta rysäyksestä selviää niin sitten voi nauttia ajamisesta.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
saakos noihin netistä jtn valmissäätöjä imppastua? ja jos, niin mistä?
ei viitsis ihan nollista alkaa virittämään jos ei ihan pakko ole :D
 

olli kuhta

Well-known member
Liittynyt
11.8.2009
Viestit
164
Sijainti
Heikoilla jäillä
Aikaa on vierähtänyt ,kun joku on viimeksi tähän threadiin kirjoittanut.Onko jääty koukkuun? Vai siirrytty muihin simuihin? Ite olen melkein vuoden jaksanut tahkota,enemmän kuin mitään muuta peliä ikinä.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Njoo, onhan tätä tullut ajettua hieman. Tosin vain kelloa vastaan ja padilla
(vanha ratti ei suostu pelittään XP:n kanssa ja uutta ei ole saanut hommattua :p)

F4E: joo totta turiset, mutta yleensä itse oon imuttanu jonkun valmiit säädöt ja lähtenyt niistä muokkaamaan itselle sopivaa
(huomannut että parempi kuin alkaa tyhjästä itse niitä tahkoamaan)
 

OaK

Well-known member
Liittynyt
5.4.2009
Viestit
139
Kyllähän tätä tulee pelattua aika paljonkin..toki viime aikoina oon ajanu pelkästään nordschleifea ympäri. :)
 

olli kuhta

Well-known member
Liittynyt
11.8.2009
Viestit
164
Sijainti
Heikoilla jäillä
Kyllähän tätä tulee pelattua aika paljonkin..toki viime aikoina oon ajanu pelkästään nordschleifea ympäri. :)
Oppiiko ne lukuisat mutkat muistamaan? itse en ole siihen vielä perehtynyt.
Pisin rata mitä olen viimeaikoina ajanut on Lemans24hre,paras aika Ferrari 550:llä 3:47.130.
Itseäni kiinnostaisi ajella vähän pitempiä kisoja,kuin 10-15 kierroksen normaaleja online kisoja,joissa kilpakumppaneita ei juuri kunnioiteta.Pyrin itse ajamaan reilusti.
Suomalaisiin liigoihin en ole viimeaikoina törmännyt.Onkohan niitä?
 
Ylös