Ave !!FFff sanoi:Ilta-Sanomien mukaan Mika harkitsi hetken BAR-tarjousta mutta päätti pysyä sivussa.
Se siitä sitten...?
hmmm, olen kyllä eri mieltä, riippuu meinaan paljon siitäkin millaisen auton Williams onnistuu rakentamaan, itsellä on sellainen kutina että Williams on ensi vuonna kovassa iskussa...Karpow sanoi:No, jos Button siirtyy Williamsille, se on Frankin menetys. Button ja Webber eivät aja Williamsille ainuttakaan voittoa kaudella 2005. Se on saletti. :nope:
Eikös ne kutinat olleet tälle kaudellekin aika lupaavia, vaan toisin kävi .. Eipä silti, mielenkiintoista nähdä miten joku Button & Webber siellä sitten ajelevat. Kummallakin todellinen näytön paikka, mutta etenkin Webber joutuu todistamaan onko niin hyvä kuin yleisesti väitetään.FO110K sanoi:hmmm, olen kyllä eri mieltä, riippuu meinaan paljon siitäkin millaisen auton Williams onnistuu rakentamaan, itsellä on sellainen kutina että Williams on ensi vuonna kovassa iskussa...
Ave !!Bobakki sanoi:Vähän erikoista nyt kyllä. Käsittääkseni Williamsilla ei pitänyt missään vaiheessa olla varaa vastata Häkkisen palkkavaatimukseen. Turha kitistä siellä, nih.
Näyttää mun mielestä olevan jopa paremmassa kunnossa kuin silloin, kun vielä oli ykkösissä mukana. En tiedä onko, mutta näyttää olevan. Ja nythän sillä on ollut enemmän aikaa reenata.Jr- sanoi:No reenannut Häkkinen ainakin on tässä kuva tämänpäivän iltalehdestä kuva otettu 9.9.2004. Aika hoikassa kunnossa on.
Ave !!!Jaki sanoi:Mutta vaihtoehdot ovat vähissä, jos paikkaa Williamsille tai Barille ei ole.
Juuri näin, jos jutut pitää paikkaan. Tarkoitin, että laskuista ovat pois lähes varmana pidetyt paikat Williamsilla ja Barilla. Mitä jää jäljelle? Jaguar?Oho sanoi:Ave !!!
Ei ei.... Siis jos jutut pitävät paikkansa ei BAR torjunut Häkkistä vaan Häkkinen torjui BARin.
- Oho -
Ei mitään, kuulostaa realistiselta....Jaki sanoi:Juuri näin, jos jutut pitää paikkaan. Tarkoitin, että laskuista ovat pois lähes varmana pidetyt paikat Williamsilla ja Barilla. Mitä jää jäljelle? Jaguar?