Ave !!Valde sanoi:Mika Satoa nopeampi? Vaikea pitää faktana. Esim. se taso millä Mika ajoi vikan kautensa Cutia vastaan tasaisesti ei välttämättä riittäisi Takuman kukistamiseen.
On totta että Mikan suoritustaso ailahteli mutta sillä tasolla mitä Häkkinen ajoi Australiassa, Barcelonassa, Silverstonessa ja Indyssä ei Takuma ole vielä kertaakaan ajanut.Valde sanoi:Mika Satoa nopeampi? Vaikea pitää faktana. Esim. se taso millä Mika ajoi vikan kautensa Cutia vastaan tasaisesti ei välttämättä riittäisi Takuman kukistamiseen.
Olet toki oikeassa muuten, mutta väitänpä, että Montoya ei ole niin hölmö, että kertoisi sopimuksen purkua yrittäneensä vaikka olisi niin tehnytkin Tuosta kertoi aikanaan suht monikin lähde, myös sellaiset tahot joihin itse olisin valmis jopa luottamaan. Toiset lehdistön edustajat ovat kuitenkin luotettavampia kuin toisetFO110K sanoi:Mistäs moinen käsitys? Muistaakseni Montoya itse kielsi omin sanoin koskaan edes harkinneensa Mc sopparin peruuttamista...
lehdistön spekulaatiot kun harvemmin ovat faktaa....
Unohdit Monacon. Mika oli ennen keskeytystään aivan Schumin takasiivessä kiinni.Observer sanoi:On totta että Mikan suoritustaso ailahteli mutta sillä tasolla mitä Häkkinen ajoi Australiassa, Barcelonassa, Silverstonessa ja Indyssä ei Takuma ole vielä kertaakaan ajanut.
Monacossa takasiipeen kiinni pääseminen onkin se helpoin osa ohitustaKarpow sanoi:Unohdit Monacon. Mika oli ennen keskeytystään aivan Schumin takasiivessä kiinni.
Hitto... Kolme potentiaalista voittoa meni teknisien vikojen takia. Perrrrr.... Ottaa vieläkin päähän.
Ave !!General FUp sanoi:Monacossa takasiipeen kiinni pääseminen onkin se helpoin osa ohitusta
Aijaa? Miksei! Ei niitten autojen ajaminen oo mihinkään muuttunut, ainostaan niiden nopeudet on noussut. Sato on nopea, mutta erittäin epävarma ja virheherkkä. Jää Buttonista paljon. Jos Mika ajaa samanlaisessa hurmiossa kuin parhaimpina vuosinaan niin siinä jää Satot ja muut suharit.Valde sanoi:Mika Satoa nopeampi? Vaikea pitää faktana. Esim. se taso millä Mika ajoi vikan kautensa Cutia vastaan tasaisesti ei välttämättä riittäisi Takuman kukistamiseen.
Ovatko syyt, joiden takia Mika lopetti, muuttuneet kasvaneiden nopeuksien myötä? Nopeutta kuvaa se että jo nyt ykkösissä on kuskeja ketkä ei uskalla painaa täysillä jos ei ole 107% luotto autoon.patriot sanoi:Aijaa? Miksei! Ei niitten autojen ajaminen oo mihinkään muuttunut, ainostaan niiden nopeudet on noussut. Sato on nopea, mutta erittäin epävarma ja virheherkkä. Jää Buttonista paljon. Jos Mika ajaa samanlaisessa hurmiossa kuin parhaimpina vuosinaan niin siinä jää Satot ja muut suharit.
Naah... Kukapa muistelee esim. Mansellin kahta viimeistä kisaa... Mies muistetaan pääasiassa hienoista voitoistaan ja kaikkien aikojen (silloin vielä) ylivoimaisemmasta maailmanmestaruudesta.Jone sanoi:Olen tuskaillut Häkkis-kysymyksen kanssa jo jonkin aikaa. Toisaalta Mika lopetti huipulta ja paluussa olisi riski menettää kasvonsa. Toisaalta taas Mikan paluu nostaisi lajin mielenkiintoa valtavasti Suomessa.
Jone sanoi:Olen aina mainostanut tätä lajia urheiluna ja en oikein jaksa uskoa, että nykypäivänä noin pitkään poissa ollut kuski voisi yhä olla kilpailukykyinen.Kun pikkupojat nousevat pikku-Formuloista kuninkuusluokkaan ja pystyvät ajamaan sen autoja ongelmitta, niin tuskin se on lajin kaksinkertaiselle maailmanmestarillekkaan mikään ongelma. Tietysti hieman totuttelua tarvitaan taas ajamiseen ja se homma hoituu nopeasti testaamalla.
Ainut kysymys on vain se, että onko Mikalla motivaatio kohdallaan ja uskon, että varmasti on. Tuskin mies edes harkitsisi paluuta, ellei asia olisi näin.