bigbear
Well-known member
Sen mitä olen tuota sarjaa urheilukanavalta seurannut ,niin ohituksia on formula tyyliin melko vähän..
Höpö höpö...kisojahan voi seurata ja "seurata" Joissakin kisoissa kärki on saattanut olla hieman karussa, tosin ei läheskään kaikissa. Kilpailijoita saa jopa hieman töniä, kun mies miestä vastaan mennään eikä ruikuteta pienistä kolhuista. Ja tässä sarjassa ohitetaan ihan oikeasti radalla eikä varikolla.bigbear sanoi:Sen mitä olen tuota sarjaa urheilukanavalta seurannut ,niin ohituksia on formula tyyliin melko vähän..
Sanoo tyyppi, joka aikaisemmin kertoi, ettei ole yhtään DTM kisaa nähnyt. Eipä taida olla pahemmin F1-veneitäkään seuraillut...patriot sanoi:Kyllä DTM aina F1-veneet voittaa!
Miltäs kanavalta noita tuleepatriot sanoi:F1-veneitä olen katellut ja todennut, että paskaa!
Verrattuna Schumaherin voittokulkuun on. :ahem:patriot sanoi:Onkos tuossa itse Moto gp:ssä mitään katottavaa, paitsi Rossin voitonkulku?:nope:
Patriothan on oikea moottoriurheilun ystävä. Katsonut F1-veneitä, todennut sen olevan paskaa, katsonut DTM:ää, todennut sen olevan F1-veneitä parempaa ja lopuksi vielä tyrmää MotoGp:n mielenkiinnon, koska Rossi on liian ylivoimainen. DTM:kin kiinnostaa vain, jos Häkä aikoo ajella sarjassa ensi vuonna. Veikkaisin, että Patriotia alkaisi "kiinnostamaan" vaikka kuviokellunta, jos Häkä osallistuisi kyseisiin kisoihin.patriot sanoi:F1-veneitä olen katellut ja todennut, että paskaa!
Dtm-sarjaa vähän katsoneena rankkaan sen korkeammalle!
Onkos tuossa itse Moto gp:ssä mitään katottavaa, paitsi Rossin voitonkulku? :nope:
Aika harvakseltaan tulee miltään, mikä täälläpäin näkyisi. Viime vuonna maikkari taisi näyttää kaikista kisoista jonkun puolentunnin koosteen, jossa ensimmäinen vartti höpistiin muuta ja näytettiin maisemia, ja toinen vartti oli sitten kisaa. Aikoinaan eräs foorumilainen nauhoitti mulle pari kisaa ja lähetti ne postissa, muistaakseni kanavana oli Ranskalainen AB morteus.Jr- sanoi:Miltäs kanavalta noita tulee
Johtunee samasta syystä, miksei sua DTM:kään kiinnostanut ennen Häkän osallistumista. Eli F1-veneissä tai monessa muussa lajissa ei ole eikä DTM:ssä ollut sellaista mielenkiinnon aiheuttajaa, jonka ansiosta jaksaisi paneutua uuden luokan seuraamiseen. Kuten sanoin aikaisemmin, toisenlaisella mediahypetyksellä voisi suomessakin olla päämoottoriurheilu täysin eri kuin F1-autoilu.patriot sanoi:
Formula yksi veneistä en oo oikein koskaan piitannut. Onhan siellä noita suomalaisiakin ajellut.
Niih ja vielä kun muistasit että ketäpatriot sanoi:Formula yksi veneistä en oo oikein koskaan piitannut. Onhan siellä noita suomalaisiakin ajellut.
Kyllähän noita aina tulee katottua ku television ääressä sattuu olemaan. Mutta en tiedä onko se lajin hyvä puoli, että kisa ratkeaa usein viimeisessä mutkassa... Tuntuu usein siltä, että alkuosa kisasta on ollut aivan turha, pääasia että pysyy mukana ja sitte yritetään ohitusta viimeisellä kierroksella, koska ohittaminen on "liian" helppoa...Juhis sanoi:Esimerkiksi Formula 1-autoilua ja MotoGp:tä ei voi edes verrata tapahtumien määrässä. MotoGp:ssä nimittäin tapahtuu oikeasti ohituksia, eikä voitto ole ratkaistu ensimmäisessä mutkassa. Pienemmissä luokissa tapahtuu jopa enemmän. Kahdessa viimeisessä 125 kisassa on voittaja ratkaistu vasta maaliviivalla.