Ave !!holvius sanoi:Eläkeläisen mahdolliselle suojatyöpaikalle. :thumbup:
Mitä onko ne palkkaamassa sutkin DTM:ää ajamaan. Vai vedettiinkö raja vanhuuseläkkeeseen, työkyvyttömyyseläkeläiset jäivät rannalle.
- Oho -
Ave !!holvius sanoi:Eläkeläisen mahdolliselle suojatyöpaikalle. :thumbup:
Ave !!pmv sanoi:Kyllä Mika oikealla asenteella ottaisi DTM:n haltuun, mutta motivaation on syytä olla samalla tasolla kuin ennen vuotta 2001.
Hesarin kolumnistilla ( :thumbdown: ) on mielenkiintoinen näkemys asiaan sikäli mikäli huhut Häkkisen keräämästä 350 miljoonan mummonmarkan omaisuudesta pitävät paikkansa.JT sanoi:Hesarin kolumnisti tietää, että Häkkisen paluun taustalla onkin ehkä raha. Eivät kuulemma F1-uralla hankitut säästöt ehkä sittenkään riitä turvalliseen loppuelämään :wink:
Ave !!JT sanoi:Hesarin kolumnisti tietää, että Häkkisen paluun taustalla onkin ehkä raha. Eivät kuulemma F1-uralla hankitut säästöt ehkä sittenkään riitä turvalliseen loppuelämään :wink:
Taitaa panostukset siirtyä GM:llä WTCC:n suuntaan. Ei oikein Opel ole saanut autoaan vauhtiin. Kun ei tuo DTM ole mikään halvin sarjakaan, niin aika ymmärrettävää.Nordschleife sanoi:katsokaapas www.racing1.de
Opel ajaa vielä ensi kauden :frown:
Mitä sen jälkeen tapahtuu, ei kannata edes aloittaa spekulointia.
Loistavaa, tämän voisi todellakin sille Pusalle lähettää takaisinpmv sanoi:Nyt meikäläinenkin pääsi lukemaan tämän Hesarin jutun, jossa Ari Pusa oli näemmä kirjoittanut sen mitä oli tupakkapaikalla kuullut Sanoma-talon siivojilta ja laitosmieheltä. Ei tuossa kolumnissa ollut järjen hiventäkään, eikä juuri oikeaan osuneita faktoja. Kaikesta näkee että Pusa ei seuraa moottoriurheilua muuten kuin f1:n osalta. Eihän sellaisessa pienessä mielessä mikään muu voikkaan olla kuin jäähdyttelyä!
juupa juu - paskaa paketissa tuo on :nope: Ilm. Pusa seuraa vain Hesarin uutisia, siellä ei DTM:ää näe, mutta urheilukanava sitä kyllä näyttää ansiokkaasti....Mika Häkkinen lopetti päivälleen kolme vuotta sitten kilpailemisen formula ykkösissä. Ansaitun tauon jälkeen hän suunnittelee paluuta saksalaiseen DTM (Deutsche Tourenwagen Masters)-sarjaan.
Kilpailemiseen on vielä matkaa, mutta tiistaina ja keskiviikkona Häkkinen ajoi testin Mercedeksen DTM-autolla.
Häkkisen mahdollisesta paluusta on kohistu jo pitkään. Muttei DTM-sarjaan, josta ei ole viime vuosina pidetty Suomessa suurta haloota julkisuudessa. Häkkisen myötä ääni kellossa muuttui nopeasti ja sarja onkin "erittäin arvostettu" (IS 12. 10.).
Todellisuudessa DTM-sarja on entisten mestarien leppoisa jäähdyttelysarja, joka toki kerää isot katsomot Saksassa. Mittavan, mutta keskinkertaisen F1-uran tehnyt Jean Alesi on ajanut siellä pitkään.
DTM-autot ovat vakioautoja; niissä ei ole avoimia koreja, kuten formuloissa. Siten ne ovat turvallisempia kuin F1-autot.
Turun Sanomat (13. 10.) tiesi kertoa, että kyse on Häkkisen kannalta loogisesta paluusta. Turvallisuuden, kilpailuvietin ja mukavuuden kannalta näin on, mutta voisiko takana olla myös jokin muu syy?
Häkkinen ei kahdesta maailmanmestaruudestaan huolimatta ehkä sittenkään kuitannut niin mahtavaa omaisuutta, jolla olisi voinut elää loppuelämän.