Observer sanoi:
??? No sanoinhan minä tuolla aikaisemmin oman näkemykseni (lap-chartin pohjilta) mitä se Eddie hävis sen takia kun DC hidasteli ja se ei voi olla kuin enintään tuo 10-15s. Eli siinä mielessä en kyllä ymmärrä kommenttiasi.
Omassa ensimmäisessä viestissäni muistutin, että Coulthard hidasti Irvinen etenemistä. Eli ilmoitin sillä viestilläni olevan eri mieltä sen suhteen, että Irvinen jälkeenjääminen Häkkisestä ja Schumacherista olisi johtunut vain vaikkapa siitä, että
Observer sanoi:
Eddiehän oli ihan oma hitaahko itsensä Suzukassa.
tai
Karpow sanoi:
Sehän oli Eddieltä virheetön kisasuoritus.) = 3. lähes kierroksen Häkkiselle ja Schumille jääneenä.
Kaikki
eivät tuota Coulthardin roolia välttämättä muistaneet, niin ajattelin vain oikaista tuon suhteen. Itse näkisin myös Coulthardin kisan alkupuolen perässäroikkumisen hankaloittavana tekijänä Irvinelle (toki, toki, kovempaa ajamalla olisi päässyt tuosta pulmasta, mutta tuossakin on mielestäni hieman yksisilmäistä pistää pelkästään kuljettajan syyksi, osasyy oli varmaankin myös sillä McLaren oli myös saanut aika-ajojen jälkeen palikat parempaan järjestykseen, ja voimasuhde Ferrariin nähden muuttui) . Coulthard oli nimittäin aika nopea tuossa vaiheessa. Mutta kun Coulthardin suorittaman päivänselvän hidastelun noteeraminen tuottaa vaikeuksia, niin tuo on kyllä jo varmaankin ihan liikaa huomioitavaksi.
Kuitenkin edelleenkin, kyllä Irvine kuitenkin jotenkin turhan alistuneen oloinen oli, varsinkin kisan loppukierroksilla, olisi sen auton ihan vain periaatteesta voinut maaliin nopeamminkin tuoda.
Tämän enempiä en jaksa tästä aiheesta.