forti
custom user
en kyllä usko että mika palaa. samanlaista juttua oli 95 vuonna siitä että palaisko prost mclarenille ja häkkinen siirtys ferrarille
Tuskin nyt autoon mitään konkreettisiä muutoksia enää pystytään tekemään, ellei sitten tuoda jotain mp4-22b versiota kesken kauden.mariko sanoi:-älkää pojat unta nähkö,jos ja kun häkä tulee takas,autohan tehään just sellaseks kun mika sanoo,äijä on mersun elävä ikoni sekä norbertin ja ronin paras bestis....siinä ei paljo enää alonso paina...kävin miten kävi,näin on....:eek!:
Eikös koko Mikan palaaminen ole säälittävää spekulaatiota?öö ruz sanoi:Ehdotan uuden toikin perustamista Häkän paluulle. Nämä jutut menevät säälittävän vapaan spekuloinnin piikkiin.:nope:
Ei.hurjapäätön sanoi:Eikös koko Mikan palaaminen ole säälittävää spekulaatiota?
hurjapäätön sanoi:Eikös koko Mikan palaaminen ole säälittävää spekulaatiota?
Kesällä 2004 sopparia ei tarjonnut McLarenöö ruz sanoi:Kyllä Häkällä voisi vauhtikin riittää mutta miten ihmeessä se nyt tekisi paluun jos se hylkäsi sen tietyin syin jo pari vuotta sitten.
Elämänarvot on muuttuneet täysin jos mies muka paluun tekisi 2007 fykkösiin.
Toimittajallahan näyttää olevan paras päivänsä :alppu: :thumbup:justF1fan sanoi:Ja Iltalehti (tai se yksi toimittaja) on nykyään Kimin lisäksi ilmeisesti katkera Mikalle, kun kirjoittaa näin:
http://www.iltalehti.fi/formulat/200611195387036_fo.shtml
"Kuinka DTM-sarjassa keskitason kuljettajaksi vajonnut 38-vuotias mies voi enää tosissaan pohtia ajavansa formula ykkösiä? "
Huomatkaa. Mika on vajonnut DTMn keskikastiin. Ei niin, että ehkä Mikan parhaat ominaisuudet ei ylipäätään ole niin hyvät DTMään kuin ykköseen tms., vaan nimenomaan ajotaidoista on vähintään puolet lähtenyt kävelemään. :jaska:
Miss Piggy sanoi:Timo Jutila oli mahtava Leijonakapteeni omana aikanaan ja on todellinen kiekkolegenda.:thumbup: Häkä oli loistava F1-kuljettaja omana aikanaan ja voitti kaksi maailmanmestaruutta. Nyt Juti on PR-hommissa ollut jo vuosia ja sama kuvio toistunee Häkänkin kohdalla. Olen siis samaa mieltä Iltalehden toimittajan kanssa.:ahem:
En mä tiedä miksi ihmeessä. Mutta jos kerran ukko Laarenille tulee, niin pakko se on olla jotain peeärrää, konsultointia, whatever. Mikasta ei ole kuskiksi enää.Oho sanoi:Miksi ihmeessä Häkkinen ottaisi homman johon kulminoituu suunnilleen kaikki ukon omien sanojen mukaan homman ikävät piirteet mutta se paras piirre, auton ajaminen, puuttuu. Voi olla ettei Häkkinen ollut samanlainen testikone kuin esimerkiksi Schumacher mutta mun käsittääkseni se johtui testauksen inttiluonteesta, karmea kiire odottamaan, ajaminen ei käsittäkseni ollut ongelma.
Juurikin näin. DTM on kontaktilaji, F1 on tekniikkalaji. En alunperinkään odottanut Häkältä suuria tuloksia DTM:ssä, siellä kun hipaisuista ei lasketa.Vilkku sanoi:Mutta mutta, DTM ja F1 ovat eri asiat.
Täysin samaa mieltä asiasta!Vilkku sanoi:Mutta mutta, DTM ja F1 ovat eri asiat. Ei voi verrata eri autoluokkia
keskenään!! Kuin Schumi pärjäis DTM sarjassa? Miteskä se DTM-luokan mestari
taas mahtaisi pärjätä F1 kisoissa?
Kovalainen voitti pari vuotta sitte, oliko se siinä mestareiden kisassa,
Schumin kun ajettiin erilaisilla kulkupeleiilä.
siitäkö vois vetää johtopäätöksen, että Kovalainen on parempi kuski kuin
Schumi.
Eikös F3:sissa ole lähes sama kalusto kaikilla? Siellä ainakin shumi sai selkäänsä. saihanse F1:sissäkin pariin otteeseen.Ronttu sanoi:Täysin samaa mieltä asiasta!
Niin ja kuka nyt sit on paras F1 kuski? Naurattaa ku siitäkin välillä pitää väitellä. Kaikille täysin sama kalusto alle ni sit sen näkis ja tarkotan F1 kuskeille sama F1 kalusto eikä mitää rantakirppuja. Eihän se kerro koko totuutta et lähetää jokkista ajaa Sumi vastaa Kankkunen
Taitaa nuo F3:set kuulua "rantakirppu"-osastoon En minä vaan mitenkään usko, jotta sitä parasta saataisiin lainkaan selville vaikka identtinen kalusto annettaisiin kaikille. Kenen mielestä se sitten yli- tai aliohjaisi liikaa, sitten sitä pitäisi saada säädettyä täysin mieleisekseen, 50- ja 2000-lukujen kuskit eivät ole olleet samaan aikaan parhaimmillaan jne.Formula1Fan sanoi:Eikös F3:sissa ole lähes sama kalusto kaikilla? Siellä ainakin shumi sai selkäänsä. saihanse F1:sissäkin pariin otteeseen.
Voihan asioista puhua mitä tahansa, mutta pääasia on että shumi on aina oikeassakouvotsvoni sanoi:Taitaa nuo F3:set kuulua "rantakirppu"-osastoon En minä vaan mitenkään usko, jotta sitä parasta saataisiin lainkaan selville vaikka identtinen kalusto annettaisiin kaikille. Kenen mielestä se sitten yli- tai aliohjaisi liikaa, sitten sitä pitäisi saada säädettyä täysin mieleisekseen, 50- ja 2000-lukujen kuskit eivät ole olleet samaan aikaan parhaimmillaan jne.
En tiädä tosta F3 kalustosta. Varmaan onki tasasempaa ku F1. Juu enkä väitäkkää et Sumi ei ois selkää saanu.Formula1Fan sanoi:Eikös F3:sissa ole lähes sama kalusto kaikilla? Siellä ainakin shumi sai selkäänsä. saihanse F1:sissäkin pariin otteeseen.