Häkkinen McLarenille 2007?!

justF1fan

Well-known member
Liittynyt
20.3.2006
Viestit
167
Ja Iltalehti (tai se yksi toimittaja) on nykyään Kimin lisäksi ilmeisesti katkera Mikalle, kun kirjoittaa näin:

http://www.iltalehti.fi/formulat/200611195387036_fo.shtml
"Kuinka DTM-sarjassa keskitason kuljettajaksi vajonnut 38-vuotias mies voi enää tosissaan pohtia ajavansa formula ykkösiä? "

Huomatkaa. Mika on vajonnut DTMn keskikastiin. Ei niin, että ehkä Mikan parhaat ominaisuudet ei ylipäätään ole niin hyvät DTMään kuin ykköseen tms., vaan nimenomaan ajotaidoista on vähintään puolet lähtenyt kävelemään. :jaska:
 

hurjapäätön

formulat kulkee kovaa
Liittynyt
20.10.2006
Viestit
218
Sijainti
MONACO!!!
justF1fan sanoi:
Ja Iltalehti (tai se yksi toimittaja) on nykyään Kimin lisäksi ilmeisesti katkera Mikalle, kun kirjoittaa näin:

http://www.iltalehti.fi/formulat/200611195387036_fo.shtml
"Kuinka DTM-sarjassa keskitason kuljettajaksi vajonnut 38-vuotias mies voi enää tosissaan pohtia ajavansa formula ykkösiä? "

Huomatkaa. Mika on vajonnut DTMn keskikastiin. Ei niin, että ehkä Mikan parhaat ominaisuudet ei ylipäätään ole niin hyvät DTMään kuin ykköseen tms., vaan nimenomaan ajotaidoista on vähintään puolet lähtenyt kävelemään. :jaska:
Vissiin ollu lääkepurkin kansi tiukassa? Minusta tuo Mikan DTM homma vaikkuttaa enemmän "harrastukselta" kuin siltä että DTM olisi hänen ykkösprioritetti, niinkuin f1 oli silloin aikoinaan, mutta tuo on vaan minun näkemys.
 

Ukyo Katayama

Well-known member
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
1339

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4576
Sijainti
Kokkola

jimpo

Well-known member
Liittynyt
28.6.2003
Viestit
283
Mikafanina on tosi skitsofreeninen olo kun ei tiedä mitä mieltä olisi spekuloidusta paluusta.

Jos se tapahtuisi, niin kieltämättä olisi helevetin hienoa nähdä Mika F1:n ratissa taas kerran. Menee kylmät väreet.

Ja toisaalta, surettaisi kun tietäisi miten mies menee mokaamaan legendaarisen maineensa. Ei se vauhti riittäisi 6 vuoden tauon jälkeen, ei sitten millään. Surettaisi katsoa kun mies saa Alonsolta turpaan sekunnilla per kierros.

Ja sitten toisaalta, ehkä sittenkin se vauhti löytyisi taas jostain....uhhh....
 

MaxiV

Well-known member
Liittynyt
17.5.2000
Viestit
1330
Sijainti
Bemskin ratavarikko
Vilkku sanoi:
Sopimusta ei tehdä ilman lääkarintarkistusta esim. jalkapallossakaan
saati sitten autourheilussa.
Ei tehty minunkaan työssäni, jossa lähimmäksi "urheilua" pääsen kavutessani autohallista kerroksen ylöspäin toimistolle... :yuck:
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Formula1Fan sanoi:
Onhan Häkkisellä hyvä etulyöntiasema. Ajanut McLarenilla lähes vuosikymmenen, varmasti paljon samoja henkilöitä vieläkin töissä joiden kanssa mika on tehnyt töitä.
Tän on pakko olla sarkasmia :D
 

hurjapäätön

formulat kulkee kovaa
Liittynyt
20.10.2006
Viestit
218
Sijainti
MONACO!!!
Mikkoz84 sanoi:
Testaamisella tarkoitan enemmän kuin paria pr-kierrosta yhtenä päivänä jos Mika testaa parina päivänä ihan tosissaan niin lupaan syödä paskaa.
Ihan sama huonosti sulle käy kuitenkii tuon kakka lupauksen kanssa:D Sitten kuitenkii tammikuussa kun Häkkinen tekee kierrosennätyksiä niin nimimerkki Mikkoz84 mystisesti häviää forumilta...
 

Hurmurisija

Well-known member
Liittynyt
3.3.2002
Viestit
3307
hurjapäätön sanoi:
Ihan sama huonosti sulle käy kuitenkii tuon kakka lupauksen kanssa:D Sitten kuitenkii tammikuussa kun Häkkinen tekee kierrosennätyksiä niin nimimerkki Mikkoz84 mystisesti häviää forumilta...
Kalliiksikin se käy. Poron paskaa papanoita myydään turisteille muutaman kappaleen erissä. Näkemäni hinta oli viisi euroa. Niitä kun ostaa hatullisen, niin se tulee opiskelijalle hintavaksi.
 

hurjapäätön

formulat kulkee kovaa
Liittynyt
20.10.2006
Viestit
218
Sijainti
MONACO!!!
Hurmurisija sanoi:
Kalliiksikin se käy. Poron paskaa papanoita myydään turisteille muutaman kappaleen erissä. Näkemäni hinta oli viisi euroa. Niitä kun ostaa hatullisen, niin se tulee opiskelijalle hintavaksi.
Kuka idiootti noita ostaa?? paskaa on kaikilla ihan omasta takaa:D Siitähän sitä voi pyöritellä palleroita ja esitellä kiinalaisille serkuille.
EDIT: Ei ollu kyllä kovin vomrula aiheinen postaus.
 

Mikkoz84

Schufosi
Liittynyt
26.1.2006
Viestit
1197
hurjapäätön sanoi:
Ihan sama huonosti sulle käy kuitenkii tuon kakka lupauksen kanssa:D Sitten kuitenkii tammikuussa kun Häkkinen tekee kierrosennätyksiä niin nimimerkki Mikkoz84 mystisesti häviää forumilta...
Salli mun nauraa :D Häkkinen on menneen talven lumia, eikä hänestä enää formulakuskia saa tekemälläkään, maximissaan Häkkinen ajaa muutaman pr-kierroksen jotta Hugo saa nähdä kun iskä ajaa formulaa ja siinä se.
 

hurjapäätön

formulat kulkee kovaa
Liittynyt
20.10.2006
Viestit
218
Sijainti
MONACO!!!
Mikkoz84 sanoi:
Salli mun nauraa :D Häkkinen on menneen talven lumia, eikä hänestä enää formulakuskia saa tekemälläkään, maximissaan Häkkinen ajaa muutaman pr-kierroksen jotta Hugo saa nähdä kun iskä ajaa formulaa ja siinä se.
"Salli mun nauraa" on vissiin sun lempi sanonta? Kyllähän minä tiedän että sitä ei varmaan tule tapahtumaan ja jos jostain kummasta syystä niin tapahtuisi niin Mika joutuisi luultavasti pitkän aikaa painimaan 6-14 sijoista, varsinkin kun auto on rakennettu luultavasti täysin Alonson ajotottumuksia mukaillen. Mutta hauskahan noilla ajatuksilla on aina leikkiä.
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
Tässä nyt epävarmaa se, palaako Mika radalle toisitoimissa. Mutta se on Varmaa että Mikkoz84 ei syö paskaa. Ei kai ole ollut puhetta siitä paljonko sitä paskaa pitäisi syödä, mutta itse en usko että syö ollenkaan vaikka Mika ajaisi mestariksi.
 

hurjapäätön

formulat kulkee kovaa
Liittynyt
20.10.2006
Viestit
218
Sijainti
MONACO!!!
Oberfeldwebel sanoi:
Tässä nyt epävarmaa se, palaako Mika radalle toisitoimissa. Mutta se on Varmaa että Mikkoz84 ei syö paskaa. Ei kai ole ollut puhetta siitä paljonko sitä paskaa pitäisi syödä, mutta itse en usko että syö ollenkaan vaikka Mika ajaisi mestariksi.
kilo
 
Viimeksi muokattu:

forti

custom user
Liittynyt
2.10.2006
Viestit
1026
Sijainti
strosmobylschtok

mariko

Well-known member
Liittynyt
13.4.2006
Viestit
985
hurjapäätön sanoi:
"Salli mun nauraa" on vissiin sun lempi sanonta? Kyllähän minä tiedän että sitä ei varmaan tule tapahtumaan ja jos jostain kummasta syystä niin tapahtuisi niin Mika joutuisi luultavasti pitkän aikaa painimaan 6-14 sijoista, varsinkin kun auto on rakennettu luultavasti täysin Alonson ajotottumuksia mukaillen. Mutta hauskahan noilla ajatuksilla on aina leikkiä.

-älkää pojat unta nähkö,jos ja kun häkä tulee takas,autohan tehään just sellaseks kun mika sanoo,äijä on mersun elävä ikoni sekä norbertin ja ronin paras bestis....siinä ei paljo enää alonso paina...kävin miten kävi,näin on....:eek!:
 
Ylös