Häkkinen Salon tilalle Forumin etusivulle

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ace17 sanoi:
Se on poika penaltti!

Paljasta toki tarkemmin oma ehdotuksesi.
Ehdottaisin sellaista yleismaailmallista moottoriurheluaiheista kuvaa tai symbolia, vaikkapa tyyliteltyä (formula-)autoa, ruutulippukuviointia tms.

Toisaalta - kyllähän tuo nykyinen kirjaimellisesti "antaa kasvot" F1-Forum sivustolle.:)

Aeuk

Well-known member
Formulanomi sanoi:
Mutta musta on kyllä parempi, että voorumilla näkyy ns. pärstät. Se, että ne ovat suomalaisten on perusteltua. (=suomalaisuus; ei sen kummempia perusteluja tarvita).
Jep, tuota mieltä minäkin olen. (jos siis verrataan kuviin kypäristä / autoista / tms).

Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Bobakki sanoi:
Mummielestä Kaktuksen aikanaan t-paitoihin tyylittelemän formulan olis voinut ottaa logona käyttöön laajemminkin.
Samaa mietin eilen, kun olin kyseinen paita päällä urheilukentällä ja sen jälkeen vielä painelin menemään pitkin pururataa formulan kuva rinnuksissa.

Aeuk

Well-known member
Bobakki sanoi:
Mummielestä Kaktuksen aikanaan t-paitoihin tyylittelemän formulan olis voinut ottaa logona käyttöön laajemminkin.
Onko sille sitten joku este, että ei voi ottaa käyttöön?

Parempi vaihtoehto se olisi, kuin kenenkään pärstäkertoimet tai (valo)kuvat jostain tietyistä formuloista, tms. Sehän olisi lisäbonuksena vieläpä objektiivinen logo; kannattipa mitä kuskia tai tallia tahansa, niin se soveltuu kaikille tasapuolisesti.

EDIT: Tehkääpä modet päätöksiä ;)

Observer

Well-known member
Jakopään hihna sanoi:
Toisaalta mm. MTV3:n F1-sivusto täyttää tuon paikan täydellisesti, joten ehkä taas F1-Forum, joka kuitenkin on maailman paras suomenkielinen F1-sivusto, voisi yrittää hakea hieman korkeatasoisempaa ja omaleimaisempaa linjaa.

Linja nousuun:

Kun mitä olen noita keskusteluja lukenut niin ne todellsiet asiantuntijat, joille moottoriurheilun seuraaminen on muutakin kuin suomalaiskuskien kannattamista, viihtyvät täällä.
:ahem:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Dominic sanoi:
Noniin modet, päättömiä pöytään!
Eikö täällä ole jo jauhettu tarpeeksi noista puolipäistä :rolleyes:

Onko moderointi sama asia kuin ylläpito tällä saitilla? Eli vastaavatko modet myös teknisistä ym. muutoksista vai onko tämä juttu muiden päätettävänä?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Nykyinen ihmiskasvoinen versio on hyvä, joten eiköhän tämä jauhaminen jo riitä? :confused:

Olga sanoi:
Nykyinen ihmiskasvoinen versio on hyvä, joten eiköhän tämä jauhaminen jo riitä? :confused:
Ai sinun mielipiteesi on absoluuttinen totuus, johon kenelläkään muulla ei saisi olla mitään sanomista?

Ihan sama minulle koko asia, toinpahan vain ajatukseni esille ja näytti se saaneen vähän kannatustakin.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Jakopään hihna sanoi:
Ai sinun mielipiteesi on absoluuttinen totuus, johon kenelläkään muulla ei saisi olla mitään sanomista?
Tottakai. Enhän minä täällä ihan lämpimikseni kirjoittele. :ahem:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Jakopään hihna sanoi:

Ihan sama minulle koko asia, toinpahan vain ajatukseni esille ja näytti se saaneen vähän kannatustakin.
Jos se on ihan sama sulle niin mitäs siinä täriset sitte?

Palkopoika sanoi:
Jos se on ihan sama sulle niin mitäs siinä täriset sitte?
Huomautin vain Olgalle, että maailmassa on muitakin mielipiteitä kuin hänen omansa, ja ne kaikki ovat yhtä arvokkaita.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.