Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Ehkä teillä Uupeilla on tosiaan pissaa päässä, mutta pakko sitä on kaikille kertoa. :doubtful:OoPee sanoi:Eihän niistä muista ollu mitään puhetta![]()
Ehkä teillä Uupeilla on tosiaan pissaa päässä, mutta pakko sitä on kaikille kertoa. :doubtful:OoPee sanoi:Eihän niistä muista ollu mitään puhetta![]()
No kun nyt kerran otit asian puheeksi, niin eiköhän se taitaa kuitenkin olla niin, että yleensä ne pissapojat on just niitä tyypillisiä nari-nari ja vali-vali aiheiden "keksijöitä"Formulanomi sanoi:Ehkä teillä Uupeilla on tosiaan pissaa päässä, mutta pakko sitä on kaikille kertoa. :doubtful:
Jospa nyt keskusteltaisiin asiallisesti ?!OoPee sanoi:No kun nyt kerran otit asian puheeksi, niin eiköhän se taitaa kuitenkin olla niin, että yleensä ne pissapojat on just niitä tyypillisiä nari-nari ja vali-vali aiheiden "keksijöitä"![]()
Mahdollisesta pissapäisyydestä vaiko tosta kuvasta?Formulanomi sanoi:Jospa nyt keskusteltaisiin asiallisesti ?!
Eiköhän minun ensimmäinen kommenttini tähän ollut nimenomaan asiaa - kuvasta. Ennen kuin Uupee-klaani pisti lusikkansa tähän soppaan.OoPee sanoi:Mahdollisesta pissapäisyydestä vaiko tosta kuvasta?![]()
Joo. Hyvä tietää ja kyllähän toi kuva mullekin kelpaa.Jos jälkimmäisestä, niin mua siinä haittaa eniten se, etten keksi mitään valittamisen aihetta. Passaa mulle varsin hyvin ihan tuommoisenaankin.
Jos kritisoimani kommentti kuuluu, että "tiedotuslinja on kuin Neuvostoliitossa" ja listasin vielä itsekin asioita, joihin vois korjausta harkita, niin en mä kyllä käsitä miten niitä ei tohon perään laittaaFormulanomi sanoi:Bobakin kommentin jälkeen oli hiukkasen vaikea tuoda esille kuvassa olevaa pientä kauneusvirhettä ilman, että asiaa pidettäisiin valittamisena eli narinana.
...mutta kuinkas sitten kävikään ? Jälkikäteen katsoen, näyttäis kuitenkin osuneen oikeaan.Bobakki sanoi:Jos kritisoimani kommentti kuuluu, että "tiedotuslinja on kuin Neuvostoliitossa" ja listasin vielä itsekin asioita, joihin vois korjausta harkita, niin en mä kyllä käsitä miten niitä ei tohon perään laittaa![]()
No kuule nimenomaanhan juuri tuota on tässä itsekukin tässä jo pidenpäänkin "hämmästellyt" (eikös siitä joku sulle jo varovaisesti vihjannutkin?), mutta toisaalta itsehän olet tiesi valinnut. Muistaa kuitenkin, että niin se metsä vastaa kuin sinne huutaa. Edelleenkin.Formulanomi sanoi:Pakkoko sitä on joka paikasta yrittää provosoida. No, tämä liittyy kyllä tuohon ekaan kohtaa ja on lievästi sanottuna off-toikkia.
Mä olen Nomi ihan varma, että jos ettit semmosen sopivan kuvan, jossa on kokonainen pää ja teet tuon logon, niin kellään ei ole mitään sitä vastaan.Mutta olen kyllä sitä mieltä, että jos joku kuva laitetaan niin saisi se olla kokonainen. Oletko nähnyt Helsin...Wienin Sanomissa tollaisia "katkenneita" päitä ?!
En tässä toikissa, enkä siinä käärmetoikissa ollut se ensimmäinen huutaja. Enkä tajua miksi minun pitäisi ns. luovuttaa....OoPee sanoi:No kuule nimenomaanhan juuri tuota on tässä itsekukin tässä jo pidenpäänkin "hämmästellyt" (eikös siitä joku sulle jo varovaisesti vihjannutkin?), mutta toisaalta itsehän olet tiesi valinnut. Muistaa kuitenkin, että niin se metsä vastaa kuin sinne huutaa. Edelleenkin.
On varmaan parempiakin kuvan käsittelijöitä (ja kera paremmilla välineillä)Mä olen Nomi ihan varma, että jos ettit semmosen sopivan kuvan, jossa on kokonainen pää ja teet tuon logon, niin kellään ei ole mitään sitä vastaan. [/B]
Se on poika penaltti!Jakopään hihna sanoi:Tämä tulee nyt ihan ulkopuolisena ja tulokkaan kommenttina, mutta toivottavasti mulle ei heti lyödä tästä bannia tai katsota ainakaan hirveästi nenänvartta pitkin.
Paljasta toki tarkemmin oma ehdotuksesi.Jakopään hihna sanoi:F1-Forum, joka kuitenkin on maailman paras suomenkielinen F1-sivusto, voisi yrittää hakea hieman korkeatasoisempaa ja omaleimaisempaa linjaa.
Juu ei ollut oikea paikka tämä otsikko, joten olkoot. Sori.Dominic sanoi:Pojat, pojat. :nope:
Hieno.Aeuk sanoi:Teinpä tuossa pikaisesti huvin ja viihteen vuoksi logon, vaihtoehtona kasvottomuutta haluaville...
![]()