Häkkinen Salon tilalle Forumin etusivulle

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Formulanomi sanoi:
Ehkä teillä Uupeilla on tosiaan pissaa päässä, mutta pakko sitä on kaikille kertoa. :doubtful:
No kun nyt kerran otit asian puheeksi, niin eiköhän se taitaa kuitenkin olla niin, että yleensä ne pissapojat on just niitä tyypillisiä nari-nari ja vali-vali aiheiden "keksijöitä" :rolleyes:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
No kun nyt kerran otit asian puheeksi, niin eiköhän se taitaa kuitenkin olla niin, että yleensä ne pissapojat on just niitä tyypillisiä nari-nari ja vali-vali aiheiden "keksijöitä" :rolleyes:
Jospa nyt keskusteltaisiin asiallisesti ?!

Bobakin kommentin jälkeen oli hiukkasen vaikea tuoda esille kuvassa olevaa pientä kauneusvirhettä ilman, että asiaa pidettäisiin valittamisena eli narinana. Tietenkin jos ehdoin tahdoin haluaa, niin ehkä sitten....

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Formulanomi sanoi:
Jospa nyt keskusteltaisiin asiallisesti ?!
Mahdollisesta pissapäisyydestä vaiko tosta kuvasta? :confused:

Jos jälkimmäisestä, niin mua siinä haittaa eniten se, etten keksi mitään valittamisen aihetta. Passaa mulle varsin hyvin ihan tuommoisenaankin.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
Mahdollisesta pissapäisyydestä vaiko tosta kuvasta? :confused:
Eiköhän minun ensimmäinen kommenttini tähän ollut nimenomaan asiaa - kuvasta. Ennen kuin Uupee-klaani pisti lusikkansa tähän soppaan.

Sama muuten pätee tohon vapaan käärmekeskusteluun. Pakkoko sitä on joka paikasta yrittää provosoida. No, tämä liittyy kyllä tuohon ekaan kohtaa ja on lievästi sanottuna off-toikkia.
Jos jälkimmäisestä, niin mua siinä haittaa eniten se, etten keksi mitään valittamisen aihetta. Passaa mulle varsin hyvin ihan tuommoisenaankin.
Joo. Hyvä tietää ja kyllähän toi kuva mullekin kelpaa.

Mutta olen kyllä sitä mieltä, että jos joku kuva laitetaan niin saisi se olla kokonainen. Oletko nähnyt Helsin...Wienin Sanomissa tollaisia "katkenneita" päitä ?!

Kuten kirjoitin...helpommin sanottu kuin tehty. Ja tämä oli nimenomaan sitä, että jos liian hankala muuttaa niin ei ole pakko....edes siis minun nari-naria,vali-valia ei tarvitse välttämättä huomioida.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Formulanomi sanoi:
Bobakin kommentin jälkeen oli hiukkasen vaikea tuoda esille kuvassa olevaa pientä kauneusvirhettä ilman, että asiaa pidettäisiin valittamisena eli narinana.
Jos kritisoimani kommentti kuuluu, että "tiedotuslinja on kuin Neuvostoliitossa" ja listasin vielä itsekin asioita, joihin vois korjausta harkita, niin en mä kyllä käsitä miten niitä ei tohon perään laittaa:)

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Bobakki sanoi:
Jos kritisoimani kommentti kuuluu, että "tiedotuslinja on kuin Neuvostoliitossa" ja listasin vielä itsekin asioita, joihin vois korjausta harkita, niin en mä kyllä käsitä miten niitä ei tohon perään laittaa:)
...mutta kuinkas sitten kävikään ? Jälkikäteen katsoen, näyttäis kuitenkin osuneen oikeaan. ;)

Kandee lotota...ensi viikonloppuna.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Formulanomi sanoi:
Pakkoko sitä on joka paikasta yrittää provosoida. No, tämä liittyy kyllä tuohon ekaan kohtaa ja on lievästi sanottuna off-toikkia.
No kuule nimenomaanhan juuri tuota on tässä itsekukin tässä jo pidenpäänkin "hämmästellyt" (eikös siitä joku sulle jo varovaisesti vihjannutkin?), mutta toisaalta itsehän olet tiesi valinnut. Muistaa kuitenkin, että niin se metsä vastaa kuin sinne huutaa. Edelleenkin.

Mutta olen kyllä sitä mieltä, että jos joku kuva laitetaan niin saisi se olla kokonainen. Oletko nähnyt Helsin...Wienin Sanomissa tollaisia "katkenneita" päitä ?!
Mä olen Nomi ihan varma, että jos ettit semmosen sopivan kuvan, jossa on kokonainen pää ja teet tuon logon, niin kellään ei ole mitään sitä vastaan.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
OoPee sanoi:
No kuule nimenomaanhan juuri tuota on tässä itsekukin tässä jo pidenpäänkin "hämmästellyt" (eikös siitä joku sulle jo varovaisesti vihjannutkin?), mutta toisaalta itsehän olet tiesi valinnut. Muistaa kuitenkin, että niin se metsä vastaa kuin sinne huutaa. Edelleenkin.
En tässä toikissa, enkä siinä käärmetoikissa ollut se ensimmäinen huutaja. Enkä tajua miksi minun pitäisi ns. luovuttaa.... ;)

Mutta samaa periaatetta noudatin ja tulen noudattamaan, minkä mainitsit.

Mä olen Nomi ihan varma, että jos ettit semmosen sopivan kuvan, jossa on kokonainen pää ja teet tuon logon, niin kellään ei ole mitään sitä vastaan. [/B]
On varmaan parempiakin kuvan käsittelijöitä (ja kera paremmilla välineillä)

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Ma olen ollut kolme yota nukkumatta sen takia, etta Hakkisen kuvassa on vaan puoli paata. Vaikuttaa tyopanokseen.

:thumbdown

Tämä tulee nyt ihan ulkopuolisena ja tulokkaan kommenttina, mutta toivottavasti mulle ei heti lyödä tästä bannia tai katsota ainakaan hirveästi nenänvartta pitkin.

Ymmärrän kyllä, että tuollainen Kimi-Mika -faniuden leima, joka ilmenee varsin hyvin tuossa logossa, se viehättää suuria massoja, eli näitä lippis päässä ja Tuen Kimiä -paita päällä F1-studiossa könöttäviä mattimeikäläisiä.Liekö harkittu ratkaisu vai ei.

Toisaalta mm. MTV3:n F1-sivusto täyttää tuon paikan täydellisesti, joten ehkä taas F1-Forum, joka kuitenkin on maailman paras suomenkielinen F1-sivusto, voisi yrittää hakea hieman korkeatasoisempaa ja omaleimaisempaa linjaa. Kun mitä olen noita keskusteluja lukenut niin ne todellsiet asiantuntijat, joille moottoriurheilun seuraaminen on muutakin kuin suomalaiskuskien kannattamista, viihtyvät täällä.

Ace17

Acenteella
Jakopään hihna sanoi:
Tämä tulee nyt ihan ulkopuolisena ja tulokkaan kommenttina, mutta toivottavasti mulle ei heti lyödä tästä bannia tai katsota ainakaan hirveästi nenänvartta pitkin.
Se on poika penaltti!

Jakopään hihna sanoi:
F1-Forum, joka kuitenkin on maailman paras suomenkielinen F1-sivusto, voisi yrittää hakea hieman korkeatasoisempaa ja omaleimaisempaa linjaa.
Paljasta toki tarkemmin oma ehdotuksesi.

Petri Piira

Olivier Gavetta
Joo, Kimin ja Häkän tilalle Ralffin ja Schumin kasvot. Kansainvälisyyttä.

Aeuk

Well-known member
Teinpä tuossa pikaisesti huvin ja viihteen vuoksi logon, vaihtoehtona kasvottomuutta haluaville ;) ...

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Aeuk sanoi:
Teinpä tuossa pikaisesti huvin ja viihteen vuoksi logon, vaihtoehtona kasvottomuutta haluaville ;) ...

Hieno.

Tuossahan näkyisi löytyvän myös symboliikkaa, siitä miten voorumilla löytyy yhdistäviä tekijöitä. Suomalaiskuskit.

Tosin saa tuosta myös hiukan negatiivisemman tulkinnan: Selkä selkää vastaan ja katsotaan eri suuntiin...kypärä päässä suojaamassa omia ajatuksia toisten törkeyksiltä.

Mutta musta on kyllä parempi, että voorumilla näkyy ns. pärstät. Se, että ne ovat suomalaisten on perusteltua. (=suomalaisuus; ei sen kummempia perusteluja tarvita). Voi tosin hiukan kyseenalaistaa pitäisikö tossa olla kaikki suomalaiset kuskit (tai vähintään lisättynä Kekellä...)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.