Balthazar
Luonnollisesti.
Voin olla väärässäkin, mutta minulle on jäänyt mielikuva, että siinä missä monet suomalaiset pitivät Lordin Hard Rock Hallelujah'ia oikeasti hyvänä biisinä, Euroopassa se otettiin vastaan lähinnä jonkinlaisena groteskina huumoriaktina ja tervetulleena protestina Euroviisujen nykytilaa kohtaan. Väitänkin hieman kärjistäen, että Lordi voitti Euroviisut vahingossa ja silkalla tuurilla, kun suomalaisten enemmistön onneton musiikkimaku ja eurooppalaisten huumorintaju kohtasivat hetkellisesti toisensa Kreikan taivaan alla.
Jatketaanpa Häpeätkö-aiheisia polleja kysymällä suhtautumista yleisesti Suomen kisoihin lähettämiin viisuedustajiin. Itse en pitänyt omasta edustajastamme - tai tarkemmin: oman edustajamme kappaleesta - tälläkään kertaa. Suomen kansallisissa karsinnoissa ei läheskään aina ole hyvää kappaletta edes tarjolla, mutta jos olisin saanut itse päättää tällä kertaa Suomen ehdokkaan, viisuissa olisi nähty Signmark. Tuskin edes muistan milloin Suomi on viimeksi lähettänyt viisuihin edustajan, joka on saanut varauksettoman kannatukseni.
Jatketaanpa Häpeätkö-aiheisia polleja kysymällä suhtautumista yleisesti Suomen kisoihin lähettämiin viisuedustajiin. Itse en pitänyt omasta edustajastamme - tai tarkemmin: oman edustajamme kappaleesta - tälläkään kertaa. Suomen kansallisissa karsinnoissa ei läheskään aina ole hyvää kappaletta edes tarjolla, mutta jos olisin saanut itse päättää tällä kertaa Suomen ehdokkaan, viisuissa olisi nähty Signmark. Tuskin edes muistan milloin Suomi on viimeksi lähettänyt viisuihin edustajan, joka on saanut varauksettoman kannatukseni.