sooda
Alan Parsa
Mua hävetti koko ryssien spektaakkeli. Ja Norjakin sitten liittynyt IVYyn. Vähän hävettää sekin. Hävetti niin perkelehesti kun oli kattonu koko shown. Myötähäpeää tunnen kanssakatsojia kohtaan.
Juurikin näin.Häpeäminen on liian voimakas tunnetila kuvaamaan fiiliksiä, kyse kun on kuitenkin edelleenkin vai ja ainoastaan laulukilpailusta, ei sen ihmeemmästä. Sillointällöin sinne osuu kappaleita, jotka ovat enemmän tai vähemmän noloja, joille ehkä lähinnä nauraa, mutta en minä nyt sen vuoksi häpeämään ryhtyisi.
Juurikin NÄIN.Mua hävetti koko ryssien spektaakkeli. Ja Norjakin sitten liittynyt IVYyn. Vähän hävettää sekin. Hävetti niin perkelehesti kun oli kattonu koko shown. Myötähäpeää tunnen kanssakatsojia kohtaan.
Toi Jasmin oli kyllä aika uskomaton tapaus. Koko biisistä tuli mieleen semmonen ala-asteen nokkahuiluorkesteriesitys. Unohti vielä reppana sanatkin lavalla, paikkas kyllä nopeesti ja koko episodi jäi todennäköisesti useimmilta (etenkin ulkomaalaisilta katsojilta) huomaamatta.Kyllä se Jasmin ja Yamma Yamma-Maijanen pienen häpiän aiheutti. Kuten Fredin Pylly vasten pyllyä. Ja Kutri-Helenan Katson sineen taivaan.
Ja Siltsu. Tai siinä enemmänkin se Riki Martin plagiointi.![]()
Juu, sen ainoon lätkäkullankin toi meille ruottalainen valmentajaSe on ihan yksi lysti vaikka Suomi voittaisi jalkapallon maailmanmestaruuden - osa häpeäisi, kun se ei tullut jotenkin oikealla tavalla.
Niin ja NHL:ssä olivat ne oikeasti hyvät pelaajat. B-maajoukkueitten MM-kulta, on siinä hurraamista kerrakseen:nope:Juu, sen ainoon lätkäkullankin toi meille ruottalainen valmentaja![]()
HURRAA!Niin ja NHL:ssä olivat ne oikeasti hyvät pelaajat. B-maajoukkueitten MM-kulta, on siinä hurraamista kerrakseen:nope:
Ei nyt pientä häpeämistä kannata hävetä.Häpeäminen on liian voimakas tunnetila kuvaamaan fiiliksiä, kyse kun on kuitenkin edelleenkin vai ja ainoastaan laulukilpailusta, ei sen ihmeemmästä. Sillointällöin sinne osuu kappaleita, jotka ovat enemmän tai vähemmän noloja, joille ehkä lähinnä nauraa, mutta en minä nyt sen vuoksi häpeämään ryhtyisi.
Juuri näin.Ei nyt pientä häpeämistä kannata hävetä.
Toki kyse on vain laulukilpailusta, ja juuri siksi periaatteessa täysin järjenvastaisesta ilmiöstä. Euroviisut on kenen tahansa helppo kuitata turhaksi ja jopa naurettavaksi tapahtumaksi. Näinhän me itse asiassa kaikki teemmekin, järjen tasolla.Häpeäminen on liian voimakas tunnetila kuvaamaan fiiliksiä, kyse kun on kuitenkin edelleenkin vai ja ainoastaan laulukilpailusta, ei sen ihmeemmästä. Sillointällöin sinne osuu kappaleita, jotka ovat enemmän tai vähemmän noloja, joille ehkä lähinnä nauraa, mutta en minä nyt sen vuoksi häpeämään ryhtyisi.
Hyvä show kyllä, mutta biisistä en ole itse aivan samaa mieltä ja tuo protestiasennekin on hieman tulkinnanvarainen. Ymmärtääkseni Lordi lähti Ateenaan ihan tosissaan voittamaan eikä protestoimaan.Ei hävetä. Aikanaan Lordilla oli hyvä show, hyvä biisi.. + protestiasenne euroviisuja kohtaan.