Mä tunnen yhden kundin, joka väsäis Mäcillä tommosen hetkessä, en kuitenkaan väitä, että kyseessä olis just tää kyseinen kumikärmesmies :frank:Kenen kakkonen ootkaan niin respect!
Mun mielestä Moe on JOKSIKIN MUU.Tähän sopisi hyvin se kappale joka menee joksenkin näin: En ole katkera mutta kuitenkin....
Pitäisköhän muuten painaa Report bad post-namiskaa. Mulkuksi haukkuminenhan on ihan samaa kuin joksikin muuksi haukkuminen.![]()
Tämä kyseinen miesi on käynyt mielessäin jo useasti...Mä tunnen yhden kundin, joka väsäis Mäcillä tommosen hetkessä, en kuitenkaan väitä, että kyseessä olis just tää kyseinen kumikärmesmies :frank:
Joo se näyttää jotenkin oudon tutulta...Ei vittu!Inkkarille repesin ihan täysin
![]()
Naama on kieltämättä tuttu, mutta inkkarilla on PALJON parempi kampaus kuin sillä toisella :frank:Joo se näyttää jotenkin oudon tutulta...![]()
En ole.Mä tunnen yhden kundin, joka väsäis Mäcillä tommosen hetkessä, en kuitenkaan väitä, että kyseessä olis just tää kyseinen kumikärmesmies :frank:
Niin mut olis svoinnu olla :frank:En ole.
EDIT: monesti on kyllä käyny mielessä väsätä moisia, mutten sitten ole jaksanut.
Juups, sama miäs!:ahem:Tuonne on kyllä upotettu Dominicin oikea kuva sekaan.
Eikö se ole tuollainen lihaksikas rakennusmies Kajaanista?