MattiKyllönen sanoi:Vai sai se Hamiltoni nyt sittenkin se macin toisen paikan..:dunno: hmm.. minua henkilökohtaisesti harmittaa tuo nykyinen suuntaus, jossa rookiet hyppäävät alemmista sarjoista suoraan "huipputalleihin". Kyllä kokemuksella pitäisi olla vielä jotain tekemistä kuskivalintojen kanssa. En nyt meinaa sitä, että Häkkisen olisi ollut oikea mies tuohon macin toiseen autoon. Päinvastoin, olen ollut kokoajan sitä mieltä, ettei Mikan ole mitään järkeä edes harkita kilpakuljettaksi paluuta, mutta Pedron oisin kieltämättä halunnut nähdä kisakuskina. Pedrolla alkaa ikä painaa sen verran, että kyllä Mclaren olisi voinut miehen palkita pitkäaikaisesta työstä tallin eteen. Olisivat antaneet Pedron ajaa tulevan kauden kisaa ja panneet Hamin hankkimaan kokemusta testiradoilta. Todennäköisesti Pedro olisi varmempi auton maaliin tuoja ja kohtuu nopeakin, jolloin panos tallipisteissä oisi voinut olla korvaamaton. No eihän sitä tiedä mihin tuo Hami vielä kykenee, mutta veikkaan aika kylmää kyytiä, kun toisessa autossa on kuitenkin kaksinkertainen hallitseva maailmanmestari.
Kyllä mun nähdäkseni De la Rosan taso nähtiin tällä kaudella. Paljon mielenkiintoisempi nähdä Hamilton kisakuskina.