Hallupolli

Onko sinulla ollut hallusinaatioita?

  • Kyllä, selvinpäin

    Äänet: 9 26,5%
  • Kyllä, laillisten aineiden vaikutuksesta

    Äänet: 5 14,7%
  • Kyllä, laittomien aineiden vaikutuksesta

    Äänet: 5 14,7%
  • Ei

    Äänet: 21 61,8%

  • Äänestäjiä yhteensä
    34

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Tein lukion jälkeen vuoden kolmivuorotyötä ja koska olin sijainen, vuorot menivät ihan miten sattuivat. Yhtenä aamuna yövuoron jälkeen kuulin bussissa lasten laulua ja ilakointia, vaikka ketään ei näkynyt missään. Kauhistelin jo hetken, että nyt taisi iskeä skitsokokki.
Luin että seisokki :eek:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Vastasin, että ei. Mutta tarkemmin muistellen kyllä - selvinpäin!

Rovajärven talvisella ampumaleirillä vartiossa yön pimeinä tunteina tuli nähtyä kaikenlaista.
Heh,, mäkin vastasin ei, mutta nyt kun sanoit, niin kyllähän siellä armeijan leirillä tuli nähtyä olemattomia vihollisia yövartiossa. Riitti että oli valvonut tarpeeks monta yötä putkeen.
 

Zervuska Haidis

Well-known member
Liittynyt
8.1.2007
Viestit
12577
Sijainti
Sivulla viisi
Unohdin armeijan tiedusteluyöt vallan. Kyllähän siellä tuli nähtyä kaikenmaailman olemattomia telttoja ja kulkuneuvoja. Sangen pelottavia juttuja itseasiassa näin kun jälkeenpäin ajattelee...
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Kids don´t try LSD:cool: Kerran testasin ja pelotti niin perkeleesti kaikki elävät sammaleet,puut ym. Muissa tilanteissa en sitten ole nähnytkään mitään omituista.:doubtful:
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Sangen pelottavia juttuja itseasiassa näin kun jälkeenpäin ajattelee...
Näin kerran kaukana horisontissa tekan valot. Se oli menossa minusta pois päin, kääntyi sitten oikealle ja ryhtyi nousemaan ylöspäin noin 30 asteen kulmassa kohti taivasta. Pohjanmaan poikana tätä tietenkin ensin hieman ihmettelin, mutta perustelin sitten itselleni, että eiköhän tuolla joku tunturi ole, jolle teka on nousemassa, mutta tilanne vain näyttää siltä, että teka nousee taivaalle. Vitut siellä mitään tunturia ollut.
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Oli pimeää. Ja jos homma kusi, skapparit huusivat pelottavasti. :(
Joo, tais olla sama yö kuin toi tekatapaus, kun kattelin että kuusi skapparia on kävelemässä kohti vartiopaikkaani. Olin ihan paineessa. Sieltä ketään tullut.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Sama. Ja jos olet ottanut vielä pienet 'punssit' niin hallelujaa...:rolleyes:
Vaikka nukahtaiskin liki heti, niin mulla ainakin kerkee aina tulla se "sängyn aaltoilu". Siis tuntuu, että jalkopäästä lähtee jotain aaltoja, ihan ku sänky alkais keinua jaloista pääpuoleen päin. Ja jos ei heti nukahda, niin voi alkaa nähdä jänniä juttuja, kuten esim. miten makkarin verhot pitää bileitä pöytälampun kanssa... Muistaakseni kerran oon jopa raportoinu näitä tapahtumia puhelimitse eräälle #f1_forum-vapaan hahmolle :D

Mutta siis, reseptin kanssa himaan tullessa olin vakuuttunut, että mietoja nappeja lääkäri unetomuuteen antoi. Kun pääsin koneen ääreen ja guuglasin, niin hämmästyin kyllä :eek: Paljonkohan noista lääkekaapissa lojuvista tossa aseman nurkilla sais? :eek:
 
Ylös