azai sanoi:
1) selviä maaliin ilman että auton tarvitsee olla panssarivaunu
Tämä on jo todistettu että kuskit (varsinkaan tällä kaudella) niitä autoja pääsääntöisesti riko vaan ne lahoavat ihan itseksensä ellei sitten pahemman luokan ajovirhettä tee.
2) tietää että ajettaessa kisaa alkoholin vaikutuksen alaisena 0-toleranssi tarkoittaa 0-toleranssia, eikä hieman 0,5‰ rajamailla.
Väität siis että Räikkönen olisi ajanut päihtyneenä kisoja? Kohtuullisen raskas syytös varsinkin kun siihen ei ole mitään todisteita.
3) osaa oikeasti tehdä testi- ja säätötyötä
Subjektiivinen asia, veikkaan että Kimi on kohtuullinen näissä asioissa mutta ei mikään M.Skumi joka suoraastaan asui testiradalla tarpeen vaatiessa ja oli äärimmäisen tarkka kaikista autoon liittyvistä säädöistä. Tuntuu että nykykuskeista juuri kukaan ei enää toimi Schumacherin tavoin vaan jättää testaamiset enemmän tai vähemmän testikuskien harteille.
4) ei kolaroi tallikaverin tai hitaamman auton kanssa (lähinnä Montoyasta opittu kriteeri)
Allekirjoitan tämän, Montoyalla oli joskus käsittämättömiä vaikeuksia sekä kierroksella ohittamisien ja muidenkin konfliktien välttämisen kanssa.
5) osaa pr-työn eikä välttele pr-työtään krapulapäivänä. Huom! Kännissä tehty pr-työtä (jorman heiluttelu yöklubilla tai sammuminen teneriffalaisen baarin lattialle) ei lasketa positiiviseksi pr-työksi.
Ok, nämä kaksi tapausta (ja pari muutakin) eivät olleet missään tapauksessa eduksi Kimille. Veikkaan kuitenkin että osaltaan McLarenin natsimainen ja totalitäärinen komentosysteemi ahdisti Kimiä ja osaltaan ajoi miehen sitten irroittelemaan vähän lahjakkaammin. Kuten voi huomata, kun mies vaihtoi tallia niin koko olemus on muuttunut rennompaan suuntaan ja mies nauttii jopa haastatteluista toisin kuin McL aikoina.
Vielä kysymys, veikö Kimi sulta teininä naisen vai mistä tämä henkilökohtainen viha häntä kohtaan kumpuaa? Vai onko vaan muuten tarve olla pallit lauteiden välissä?