Että se itte meni sen oikeesti kämmäämään:thumbup:Sportti.com sanoi:Hamilton: Oma virheeni ratkaisi mestaruuden 23.10.2007,07:57:30
F1-sarjaa jo tulokaskaudellaan valloittamassa ollut 22-vuotias Lewis Hamilton on myöntänyt, että hänen oma virheensä ratkaisi F1-taiston Suomen Kimi Räikköselle sunnuntaina. Hamiltonin kömmähdys auton nappuloiden kanssa sammutti miehen auton ja tiputti hänet Brasilian kisan alussa 18. sijalle. Hamilton nousi vielä seitsemänneksi lopputuloksissa, mutta se ei riittänyt Räikkösen ajaessa voittoon.
- Sormeni lipsahti ohjauspyörällä ja painoin vahingossa sammutusnappia, Hamilton myönsi useita tunteja kisan jälkeen kanadalaisen La Pressen mukaan.
- Auto meni perustilaan ja minun oli uudelleenkäynnistettävä se. Muun muassa vaihdelaatikonhallintaohjelma piti ladata uudelleen.
Auton sisäkamera kuvasi kisan aikana, kuinka Hamilton paineli taistona aikana useita nappeja kilpurinsa ratista saadakseen autonsa pelittämään toivotulla tavalla. McLaren on tehnyt vielä valituksen niin kutsutusta bensajupakasta, joka uhkaa Räikkösen mestaruutta hypoteettisesti. Hamilton on itse kertonut, että hän olisi halunnut voittaa mestaruuden radalla, eikä mies halua kabinettimestaruutta. Hamiltonin mielestä olisi julmaa viedä Kimiltä hienosti taisteltu mestaruus.
Ei juku. Kävipä nolo virhe Elwikselle.jleinonen sanoi:Että se itte meni sen oikeesti kämmäämään:thumbup:
Ihme ettei Dennis/Bernie/Haug/tai joku muu kerennyt kieltämään Hamiltonia antamasta tuommoista lausuntoajleinonen sanoi:Että se itte meni sen oikeesti kämmäämään:thumbup:
Ehkä niillä oli liian kiire protesteja väsätessä ja leikkipokaaleita toisilleen ojennellessa.Chip^ sanoi:Ihme ettei Dennis/Bernie/Haug/tai joku muu kerennyt kieltämään Hamiltonia antamasta tuommoista lausuntoa
MITÄSue_me sanoi:Varikkonopeusrajoitukset otettiin käyttöön 1994 Monacon GP:stä alkaen.
Tuo on kyllä omasta mielestäni aivan täyttä paskaa. Jos mestaruus olisi sovittu niin täällä kiroiltais ja meuhkattaisiin Hamiltonin mestaruudesta! Jos F1:ssä nähtäisiin sopumestaruus niin sitä ei kyllä Räikköselle annettais!Timppa78 sanoi:Sovittu mestaruus jo siellä Oikeudenkäynnissä jossa annettii Ladalle 100miltsin sakko! Siellä sovittii et Kimi saa Voittaa mestaruuden sillä ehdolla ettei Ladan kuljettajien pisteitä vied':jaska:
Kuulemma nappia jota käytetään startissa, vaihtaa lootan vapaalle. Näin kertoo itse.Tolerantti sanoi:Mitäs väärää nappulaa se Leevi painoi? Tuossa suomenkielisessä puhutaan sammutusnappulasta. Kuitenkin kisaotsikon FRA-GB versiossa oli 'departure' nappi, jonka tulkitsisin olevan lähtöjärjestelmän nappi.:doubtful:
Yhtä kaikki, oma moka.
Mä oon tältä ihan samalta foorumilta lukenut, että FIA suosii Ferraria, joten eikös se olis loogista, että juurikin Kimi järjesteltäisiin mestariksi lailla Schumacherin?MrMonaco sanoi:Jos F1:ssä nähtäisiin sopumestaruus niin sitä ei kyllä Räikköselle annettais!