mjk
...
Puhuuhan ne foorumilaisetkin paineista :wink:Pade_ sanoi:Hyvä puhua paineista joita ei itse ole vielä kokenut.
Puhuuhan ne foorumilaisetkin paineista :wink:Pade_ sanoi:Hyvä puhua paineista joita ei itse ole vielä kokenut.
Olishan se, mutta tällä kaudella ei touhu aivan siltä kyllä näyttänyt.Otto Hokkanen sanoi:Mä oon tältä ihan samalta foorumilta lukenut, että FIA suosii Ferraria, joten eikös se olis loogista, että juurikin Kimi järjesteltäisiin mestariksi lailla Schumacherin?
Arvasin, että siinä oli jotain tämmöstä.jleinonen sanoi:Että se itte meni sen oikeesti kämmäämään:thumbup:
kasper sanoi:Räikkösen mestaruuden nousee jatkuvasti, kun selvisi ettei Hamilton suinkaan kärsinyt mistään teknisestä viasta.
Jep, sattuuhan noita. Eipä kestänyt pää Schumillakaan viimeisissä kisoissa kovin hyvin. Yhden mestaruuden varmistamiseen tarvittiin Rubenia, kun itse ei meinannut millään saada autoa pysymään radalla!Kulkki sanoi:Hamilton kuitenkin myöntää tehneensä itse virheensä ja thats it. :thumbup: Melkosen paineen alla kokeneempikin voi tehdä ihan hyvin vastaavanlaisen virheen.
Ei kiinnosta ilmeisesti häntäkään kabinettimestaruus.
Kyllä se Hämiksen vuosikin tulee vielä. Sensaatiomainen rookie oli kyllä ja ei suoritusten puolesta jää hävettävää. 17 pisteen johdon menetys kahdessa viimeisessä kisassa kyllä on aika uskomatonta, mutta eipä onni ole myötä.
J.Hunt sanoi:Dennis: Hamilton ei tehnyt virhettä
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2007/10/574124 :alppu:
Kauden alussahan Bernie oli jatkuvasti sitä mieltä, että Massa vie mestaruuden. Miksi siis hänelle ei järjestetty sopimusmestaruutta?Otto Hokkanen sanoi:Mä oon tältä ihan samalta foorumilta lukenut, että FIA suosii Ferraria, joten eikös se olis loogista, että juurikin Kimi järjesteltäisiin mestariksi lailla Schumacherin?
Trullinkaasu sanoi:RON-REILUN SHOW JATKUU!!!!!!!!!!!!
Ei helvetti. Nyt se on seonnu lopullisesti.J.Hunt sanoi:Dennis: Hamilton ei tehnyt virhettä
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2007/10/574124 :alppu:
Tai sitten käännöskukkanen..Matxi sanoi:Ei helvetti. Nyt se on seonnu lopullisesti.
Kai se nyt saatana kuljettaja itse tietää onko painanu jotain nappia vai ei.
Kyllä toi on oikeasti jo aika säälittävää.
“The exact cause we don’t know, but we do know the result, which was that the gearbox went into default mode and selected neutral.Juzo sanoi:Todennäköisesti tuo Maikkarin uutinen on otettu tästä eilisestä ITV:n haastattelusta. Ilmeisesti tarkoittaa tuolla jutulla sitä, että sillä Hamiltonin ulosajolla ei ollut mitään tekemistä tuon "vian" kanssa.
Tuota Ronzon kommenttia ei varmaan pitäisi irrottaa asiayhteydestä kun ei tiedä miten johdatteleva kysymys on ollut. Tuon ylempänä olevasta selostuksesta päätellen Dennis on kommentoinut nimen omaan Hamilton ulkoilun osuutta ongelmiin.V12 sanoi:Dennis ruled out the possibility that the problem could have been triggered by Hamilton’s off-track excursions at turn four on the first and fourth laps, and said Lewis could not be blamed for losing so much time while fumbling for a gear.
Dennis kumoaa väitteen, että Lewis olisi sen aiheuttanut.
“There was nothing that Lewis did that had any relevance to the gearbox,” he said.
Tässähän Dennis väittä ettei Lewiksellä ollut osaa eikä asiaa vaihteen vapaalle menoon. Lewis tosin sanoo, että painoi väärää nappia.