Niinpäs muuten tuleekin, tai ainakin mulla tuli.Parahin jjv, siellä tulee tissiä poskeen.
Vieläpä kainosti pyysi josko kääntäisin päätäni häntä kohti ja niinhän se oli poski tississä sitten.
Niinpäs muuten tuleekin, tai ainakin mulla tuli.Parahin jjv, siellä tulee tissiä poskeen.
Tarina päättyi ihan onnellisesti tissi poskessa.Kun mä kävin viimeksi hyysugienistilla niin se oli jäbä. Ja oletettavasti homo. Tarina päättyi ihan onnellisesti.
Noni, hyiggarin perussuikkari ja illalla poski hellänä.Kun mä kävin viimeksi hyysugienistilla niin se oli jäbä. Ja oletettavasti homo. Tarina päättyi ihan onnellisesti.
Hyvä vinkki on myös huudahtaa: KATO LINTU tms, jolloin hoitaja/hykieenisti joutuu kääntymään jakkaralla, ja saat siitä tuuttia suuhun.Niinpäs muuten tuleekin, tai ainakin mulla tuli.
Vieläpä kainosti pyysi josko kääntäisin päätäni häntä kohti ja niinhän se oli poski tississä sitten.
Tasan ei käy onnen...mua käskettiin kääntää päätä toiseen suuntaan kun yritin tissin lämpöä hakea. Ohjeisti myös että mun pitäis vähän tsempata. En tiedä tarkoittiko elämässä yleensä. No eipähän jääny mitään hampaankoloon.Vieläpä kainosti pyysi josko kääntäisin päätäni häntä kohti ja niinhän se oli poski tississä sitten.
Kertoo surullista sanomaa tämä.Jerry on kyllä parasta antia mitä F1-Forum on kakkosni...uuuusista hahmoista pitkään aikaan saanut.
"Onko foorumin taso laskenut" -pollin paikka. Missä on Matxi?!Kertoo surullista sanomaa tämä.
Ässähän se niitä polleja taisikin pystytellä. Olen erheellistynyt! :wall:Missä on Ässämies ja jokavuotiset kevätkylvöt?
Kait nää systeemit, kuten polvet ja hampaat on suunniteltu sen mukaan että käyttöikä ois siinä jossai kolmen - neljänkympin tietämillä ja sitten pistetään multiin. Ei oo evoluutio ehtiny perään siihe kui vanhaks nykyjengi elää, eikä hampaiden osalta siihen motä kaikkee paskaa me suuhumme työnnetään.Hampaat ovat samalla tavalla kummallinen luonnon VHS-kasetti kuin polvet. Evoluutiolla tuntuu olevan paikoitellen homma pahasti kesken. Saatana.