Itseasiassa kyllä tietävät.Mua ainakin hampurilekuri kehottaa puremaan hampaat yhteen ja kokeilemaan onko sopivan korkuinen vai fiilataanko lisää. Ei ne tohtorit sitä taida itse niin tarkkaan nähdä.
No just tota tarkoitin.Ne tsekkas että paikat on ok laittamalla sellaisen väripaperin hampaiden väliin ja sitä piti narskutella siinä välissä hampaat yhdessä. Liekö jäänyt siksi huomaamatta kun valitin itse siitä alahampasta ja sen kantavuudesta vain.
Luetpa sä hitaasti. Promilleja vieläkin veressä?No just tota tarkoitin.
Joo. Pääsin vasta nyt tähän viestiin.Luetpa sä hitaasti.
Paitsi että ylläri ylläri, nyt alkoi vaivata. Syöminen sattuu. Poski vähän turpeana. Hienoa. Oikein hienoa.Täysi komppaus. Kolmea kehotti lääkär'täti poistamaan mahd. pian. Mitäpä niitä suotta jos eivät vaivaa.
Tuskailin jostain vuodesta 1980 vuoteen 2003 saakka alaviisureiden kanssa kunnes järkiinnyin ja poistatin ne. Anna palaa, ihan turhat leegot.Paitsi että ylläri ylläri, nyt alkoi vaivata. Syöminen sattuu. Poski vähän turpeana. Hienoa. Oikein hienoa.
molemmissa yläkerran viisaudenhampaissa on reikä ja niiden poisto olisi suositeltavaa mitä pikimmiten.
Ei muuta kuin otat hohtimet esille ja kiskot niillä viisaudenhampaasi irti, niin säästät lasoliin rahat jotka muuten menisivät hammaslääkärimaksuihin.Paitsi että ylläri ylläri, nyt alkoi vaivata. Syöminen sattuu. Poski vähän turpeana. Hienoa. Oikein hienoa.
Ei onnistu. Hohtimet on kaivossa Kimin takia.:thumbfh:Ei muuta kuin otat hohtimet esille ja kiskot niillä viisaudenhampaasi irti, niin säästät lasoliin rahat jotka muuten menisivät hammaslääkärimaksuihin.
Viisaudenhampaiden poistaminen itse tehtynä tosin vaatii sen, että sinulla on todella korkea kipukynnys tai sitten jotain puuduttavaa ainetta kotonasi, koska muuten sinulta voi lähteä taju kesken operaation kivun takia.
Poistata ne. Ne aiheuttaa jatkossa aina vaan enemmän harmia, jos ne on ikenien peittämät päältä. Kerää jusbfnää sinne ja reikiintyy helposti.Mutta jos taju on jo valmiiksi lähtenyt. Onko sillä sitten niin väliä.
Poistata ne. Ne aiheuttaa jatkossa aina vaan enemmän harmia, jos ne on ikenien peittämät päältä. Kerää jusbfnää sinne ja reikiintyy helposti.
Voin kertoa sulle kyllä keskiviikkona oman kauhutarinan tsemppaamaan kuinka yhden oma viisurinpoisto meni alux vituix
Äh. Ohi meni jo kipu. Ei muuta ku etiäppäin.Mulle on kerrottu kauhutarinoita kuinka ikenienalaiset reiät viisaudenhampaassa alkaa mädättää myös leukaluuta. :yuck: Ei kannata hyysätä sellaisia. Itsellenihän ei ole edes tulossa.