burb
.
http://www.youtube.com/watch?v=VE56qQHyuWEViisurivihoittelu alkoi taas. MUTTA MINÄHÄN EN LUOVUTA SUOMI FINLAND PERKELE!
http://www.youtube.com/watch?v=VE56qQHyuWEViisurivihoittelu alkoi taas. MUTTA MINÄHÄN EN LUOVUTA SUOMI FINLAND PERKELE!
Ja loppuu vasta kun vaimoke alkaa kotona pitämään suojainta kasvojen edessä isännän lähestyessä.Viisurivihoittelu alkoi taas.
Haluatko tulla Attendolle töihin?Ei muuta kuin otat hohtimet esille ja kiskot niillä viisaudenhampaasi irti, niin säästät lasoliin rahat jotka muuten menisivät hammaslääkärimaksuihin.
Viisaudenhampaiden poistaminen itse tehtynä tosin vaatii sen, että sinulla on todella korkea kipukynnys tai sitten jotain puuduttavaa ainetta kotonasi, koska muuten sinulta voi lähteä taju kesken operaation kivun takia.
Mä taas nautin aina, kun sä istut siihen penkkiin.Huomenna joutaa taas Dentist in mouth.. Tosin nyt itse en voi tehdä mitään paitsi nauttia.... tai kärsiä Mut tuleepi se homma hoidettua sitten.
Joni paukuttaa jo privaan niin että linjat hehkuuMä taas nautin aina, kun sä istut siihen penkkiin.
Hermot ovat kuolleet. Käyhän se noinkin.kipupa hävisikin taas.
Ne jäi sinne olohuoneen väärään tuoliin kera Ayrtonin ja Rolandin sielujen?Mulla oo hermoja koskaan ollutkaan.
Hammaskipusi näyttää vittuilevan sinulle katoamalla aina silloin kun olet hammaslääkärin ovelle ehtinyt ja palaavan takaisin aina kun palaat kotiisi.Kävin jo suulekurin odotushuoneen ovea nykimässä mutta kas - kipupa hävisikin taas. Ei siis huolta ei murhetta. BAILABAILA!
Tai siinä ovella iskee kova hammaslääkäripelko, jonka seurauksena Alpun elimistöön erittyy adrenaliinia, joka peittää kivun joksikin aikaa.Hammaskipusi näyttää vittuilevan sinulle katoamalla aina silloin kun olet hammaslääkärin ovelle ehtinyt ja palaavan takaisin aina kun palaat kotiisi.
Alpun pitäisi tulla vilauttamaan viisureitaan mulle. Lupaan pukea päälle ko. päivänä oikein tiukan topin ja suihkauttaa rinnuksiin jotain kampaamotason parfyymiä ja pelot hälvenee sen sileän tienTai siinä ovella iskee kova hammaslääkäripelko, jonka seurauksena Alpun elimistöön erittyy adrenaliinia, joka peittää kivun joksikin aikaa.
Tämä lupaus kun muuttuu niin alkaa minunkin viisuriani kolottamaan. Ja multa on sentään viisaudenhampaat poistettu kauan sitten.Alpun pitäisi tulla vilauttamaan viisureitaan mulle. Lupaan pukea päälle ko. päivänä oikein tiukan topin ja suihkauttaa rinnuksiin jotain kampaamotason parfyymiä ja pelot hälvenee sen sileän tien
Dremel, tuo kotihammaslääkärin perustyökalu. Ja kärcherin höyrypesuri on hyvä.Onpas ikenet hellänä. Päivällä oli hammaskiven poisto-operaatio 60 minsaa. Aika tuskaista
Edelliskerrasta 6 vuotta, seuraava aika varataan vuoden loppuun, oli lääkärin määräys!
Ja kone pitää saada hammasvälien putsaukseen, joku kärcher on löydyttävä.