kouvotsvoni
Banjottu
Kävin mätäimussa. Pääni laihtui pari kiloa. Sain lisäksi jotain kitin tapaista hammaspaikaksi.
Tuothan sitten mulle pussukallisen Antsan hammaskiveä? Se on mustassa pörssissä lähes yhtä hinnoissaan kuin kuukivi.No minäpäs tulen. Sopiiko kello 18:00?
Tuo on yksi niistä operaatioista, joita toivoo...jollekin muulle.Kävin hammaskiveysten poistossa, äyk!
Lohdutuksen sanana sanoi, ettei suuni ole hammaskiviaktiivinen lain.Tuo on yksi niistä operaatioista, joita toivoo...jollekin muulle.
Sama. Lekuri sanoi että voi tulla kivulias yö ja kehotti ottamaan useampia särkylääkkeitä.Puhun kuin Sean Connery. Nyt on suht reippaasti puuduketta käytetty. Oottelen suksihuollon aukeamista Liekkarissa, ehkä esitän asiani kynällä ja paperilla.
Äsken samaa hammasta paikkauttamassa. Tuntui aika turhalta, kun välis ei ollut irronnut. Kaupunginosahammaslääkärini oli vaihtunut. Vanha kurppa jäi vihdoin eläkkeelle ja tilalla tomera likka. Ei kyl oikein vakuuttanu, onneks ei ollu vaativampi toimenpide. Kyselin milloinkohan saan ajan tarkastukseen ja kehottivat ottamaan yhteyttä kaupunginjohtajaan, lisää tarvitaan väkeä. Enhän mä kysyny milloin pääsen tarkastukseen vaan milloin saan ajan. Jotta tietäisin siirtää sitä, jos osuu tammikuulle. Oon kuulemma jonossa sijalla 116. Kiveksien poistoon kehotti varaamaan ajan, mutku ei kelvannu tammikuun aika niin käski soitella myöhemmin.Tunnin odotin ja väliaikaisen paikan laittoivat. Ei ollut kuulemma aikaa varsinaisen paikan laittoon. Montakohan minuuttia kauemmin siihen ois menny? Kaks? :doubtful:
Nooh, marraskuun lopussa uudelleen.