Hankintoja!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Matxi sanoi:
Gigantin Toshiba HD-DVD soitin (HD-E1) kiinnostais vähän, hinta n 250€. Vaikkei ihan viimeisintä huutoa tuo soitin enää olekaan...
Mukaan kun saa 5 HD-DVD elokuvaa kun laittaa voucheria Ruotsiin menemään.
Ittehän kyllä vielä odottelisin, että miten tossa HD-DVD vs. Blu-ray sodassa lopulta käy. Hommahan on tällä hetkellä siitä vittumainen, että joitakin filmejä saa vain HD-DVD:na ja toisia taas vain Blu-rayna ja kukaan ei ihan varmuudella osaa sanoa, että mikä on tilanne parin vuoden päästä.

Jotenkin olen kyllä ollut lukevinani, että viimeaikoina useampikin iso elokuvastudio on siirtyneet HD-DVD-leiriin, mutta ei tuo nyt välttämättä mikään lopullinen niitti kai vielä ole. Sonykaan tuskin ihan äkkiä ryhtyy markkinoimaan leffojaan HD-DVD:na :rolleyes:

Voi olla, että jäävät kumpikin formaatti elämään, mikä taas kuluttajan kannalta ei välttämättä ole hyvä asia.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Ostin pikkulikalle tänään itävaltalaiset talvikengät (70€), kun tarha alkaa keskiviikkona....KUULITTEKO....KESKIVIIKKONA!!!!!!!
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Mahtaaks kellään olla tietoa siitä, milloin seiskakakkosen tyttären tarha alkaa?
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Kävin äsken hakemassa kauppatorin kauppahallista:
– chorizoviipaleita
– ilmakuivattua kinkkua
– Antipasti
• artisokkaa
• grillattua paprikaa
• makeita sipuleita

Erittäin miellyttävän näköinen ja oloinen oli se myyjä siinä!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mä lähden ostamaan joulukuusenvaloja. Hajosiva eikä mistään saanut tilalle. Nyt sitten soitin K-rautaan ja siellä oli. Samalla palautan säkillisen jotain laastia. Ai niin, vois ottaa tota akryylimassaa myöskin.:ahem:
 

elle

-------
Liittynyt
28.4.2002
Viestit
5538
Nespressokeitin kera 80 frangin edestä kapseleita. Miedoimmista olen testannut paria enkä ole omanlaistani kahvia vielä keittänyt. Snadisti kaduttaa koko ostos.. vieläpä kun tulostinta lähdin alunperin hakemaan.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Jacques sanoi:
En ota kantaa tuohon sun tekstiisi sen enempää, mutta tämä boldattu osuus pisti silmään.
Eikö tää oo vähän epäreilu asetelma? Yksi ryhmä vastaan muut..
Eikö tässä vertailussa pitäisi nuo muutkin jakaa ryhmiksi ja sitten tutkailla ketkä tappaa eniten? :tongue:
Ei. On väitetty että ampuma-aseet lisäävät väkivaltaa ja että siksi tulisi hommia rajoittaa/kieltää. Tuo esimerkki kertoo jo sellaisenaan, että ne eivät todellakaan lisää väkivaltaa. Päinvastoin. Tästä ansio voitaneen ainakin osittain antaa poliisin suorittamalle taustojen tutkimiselle.

Tässä maassa kiinnitetään huomio taas tässäkin asiassa täysin väärään asiaan. Unohdetaan se ryhmä, joka kulkee jopa julkisilla paikoilla jatkuvasti laittomilla aseilla aseistautuneina ja tappavat huomattavasti enemmän kappalemääräisesti vuosittain kuin laillisten aseiden omistajat. Vaikka ovat ryhmänä aivan murto-osa laillisia aseita omistavien määrään verrattuna. Uraa luovat rikolliset. He ovat se todellinen ongelma, jos sellainen asiassa on. Rajoittamalla aseita laillisiin tarkoituksiin käyttävien harrastetoimintaa, ei todellakaan vaikuteta mitenkään rikollisiin joille aseella on ihan eri käyttötarkoitus kuin tavallisella kansalaisella on.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Sammypiru sanoi:
Meniskö kuitenki Vaakon nakki ohi?
En oo ikinä kuullukkaan moisesta Vaakon nakista. Tästä Salon grillivaunusta sensijaan olen nähnyt valtakunnallisella tv-kanavalla vaunusta tehdyn dokumentinkin.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Runar ja Kyllikki sanoi:
Nyt on 750 laukausta takana ja yksi ainoa syöttöhäiriö. Kyllä laatu vakuuttaa sen verran, että seuraava ysimillinen on merkiltään Beretta.
Pakko edelleen kerskua hyvällä hankinnalla, koska olen niin pirun iloinen tuon laadusta ja tyytyväinen hankintaani. :)
Nyt olen ampunut tuolla 2500 laukausta. Kaks syttymätöntä patia, jotka nekin toimi toisella kerralla syötettynä ja kaks syöttöhäiriötä koko aikana. Yhden kerran (mulla koulutuksessa olevan aloittelijakaverin ampuessa) ei luisti lukittunutkaan taakse vaikka lipas tyhjeni. Epäilen syyksi kaverin väärää otetta aseesta, joka aiheuttaa sen että hänen sormensa estää tuon lukituksen suorittavan vivun normaalin liikkeen. Tai sitten on kyseessä hänen liian lepsu otteensa ja sitä myöden liian "löysä" ranne. En ole videoinut, joten en ihan sataprosenttisen saletisti tiedä. Ens kerralla videoin, joten eiköhän siinä sivutuotteena tuokin selviä jos moinen vielä tapahtuu.

Melkoisen vakuuttavaa laatua. :thumbup: Vähemmän häiriöitä kuin niinikään käytössäni olevassa Rugerin MKII:ssa, jota yleisesti pidetään erittäin varmatoimisena ja luotettavana pistoolina.

Tuttavan Walther P22 tekee häiriön joka ainoolla lippaallisella ja toisen tuttavan Sig Sauer Mosquito usein jopa kaks. Luojan kiitos älysin pysyä kaukana noista komposiittimuovileluista vaikka alunperin olin ajatellut tätä asetta sellaiseen käyttöön, että nekin olisivat saattaneet olla vaihtoehto. Ostotilanteessa kuitenkin tuli onneks järki mukaan ja laitoin vähän enemmän kiinni, että sain huomattavasti laadukkaamman kokonaan metallista valmistetun aseen.
Noh, nyt on samantien se käyttökin sitten monipuolisempaa.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
S.A sanoi:
Tilasin ja maksoin Microsoftin Moneyback-kampanjan aikana Verkkokauppa.comista tän



ja tän


sain ne sitten nyt, kampanjan jo päätyttyä ja kuitissakin on päivänä lähetyspäivä.
Yllätyin iloisesti huomattuani, että Microsoftilta oli 28.12. viimeinkin tullut 25 euroa. Olin jo aivan varma, ettei sieltä mitään tule.

Lähetin tosiaan kuittikopion sekä viivakoodien lisäksi jotain sepustusta tilausvahvistuksen ja verkkopankkikuitin kera jääden toivomaan, josko tilaaminen ja maksaminen ajoissa riittäisi.
 
Ylös