Hankintoja!

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Moe Szyslak sanoi:
Klapisirkkeli ja sähkömoottorisaha.....:eek:
Kaupunkilaisten lelu!! Ainoastaan sisäkäyttöön!!:ahem:
 
Viimeksi muokattu:

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
toleranssisiipi sanoi:
3: olmen dvd:eeveedeen
Mitenkään asiaan liittymättä; kertokaa nyt joku, että mistä/keneltä tuo kirjoitusasu on lähtenyt liikkeelle.:D
Tuolle on mahdoton olla nauramatta.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vesku sanoi:
Kaupunkilaisten lelu!! Ainoastaan sisäkäyttöön!!:ahem:
Emmä mihinkään savotalle ole menossakaan. Kunhan nyt noita rakennusjätteitä pilkon polttopuiksi. Ja lavoja.:ahem:
 

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
Liittynyt
13.6.2005
Viestit
813
Moe Szyslak sanoi:
Klapisirkkeli ja sähkömoottorisaha. Ja kyrvänpaksuista jatkojohtoa. Ja telaketjuöljyä.:eek:
Kun Teilläpäin ei voi näemmä leuhkia levveyellä niin leuhkitteko Te sitten korkeuvella? :D
Se sähkökäyttönen telaketjusaha on sanalla sanoen moneen hommaan aika lelu.
Mulla on pari kaksitahtisahaa, yhteensä 5,5 hevosvoimaa - enkä aio vaihtaa nykykehitysvaiheen sähkövehkeisiin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
kc4197 sanoi:
Kun Teilläpäin ei voi näemmä leuhkia levveyellä niin leuhkitteko Te sitten korkeuvella? :D
Se sähkökäyttönen telaketjusaha on sanalla sanoen moneen hommaan aika lelu.
Mulla on pari kaksitahtisahaa, yhteensä 5,5 hevosvoimaa - enkä aio vaihtaa nykykehitysvaiheen sähkövehkeisiin.
Juu, ei sillä paljoa paneksita.:eek:
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere


Tommosen tilasin äsken tuolta pokersavvylta. Ja mikä parasta niin toihan oli mulle käytännössä täysin ilmainen!:thumbup:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough

ja


Tarjouksessa yhteishintaan 59 euroo ja centit päälle (tarjous oli siis tyyliin: valitse näistä kolmesta pelistä kaksi yhteishintaan 59 euroa ja risat, se kolmas olis ollu Hellgate London)

nimim. "ku sai niin halvalla" :eek:

P.S. Nyt vielä tarttis saada kone, johon ton crysiksen kehtais edes asentaa, sen jälkeen pitäis vielä innostua pitkästäaikaa taas pelaamaankin. Vuoroaan odottelee myös Call of Duty 4, jonka sain kaverilta erittäin myöhäisenä syntymäpäivälahjana (puolisen vuotta myöhässä...) :rolleyes:
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
En ole tehny tässä ny mitään hankintoja. TIEDOKSI VAIN!
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere


Tommosen ostin eilen, nyt ootan kädet syyhyten tota pleikkaria!:thumbfh:
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
kouvotsvoni sanoi:
Hähä! Jannu osti pelin ja tajusi vasta kaupasta tultua, ettei ole pleikkaa, hähä!!11
Jahas, jos joskus satut tampereelle niin voit olla varma ettet saa pelata MUN pleikkarilla.:mad: Siis sillä mitä en vielä omista.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
HÄHHÄHÄHÄÄÄÄ!!! Kundi kuvittelee, että ne ihan oikeesti muka lähettäis ton Pleikkarin :D :D :D

HHÄHÄHÄHÄÄÄÄ!!!!! :eek:
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Runaria on nyt koijattu!
Lapsikihan nyt tietää ettei timantti ole tommonen luiska vaan sellanen TIMANTTI!
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Matxi sanoi:
Runaria on nyt koijattu!
Lapsikihan nyt tietää ettei timantti ole tommonen luiska vaan sellanen TIMANTTI!
Eiku mulla on ainakin miljoona kilova timangia nurkissa niin noilla viilailen niitä mun timangeja iltojen iloksi!!
 
Ylös