Vesku
Maatalousneuvos
Kaupunkilaisten lelu!! Ainoastaan sisäkäyttöön!!:ahem:Moe Szyslak sanoi:Klapisirkkeli ja sähkömoottorisaha.....
Viimeksi muokattu:
Kaupunkilaisten lelu!! Ainoastaan sisäkäyttöön!!:ahem:Moe Szyslak sanoi:Klapisirkkeli ja sähkömoottorisaha.....
Mitenkään asiaan liittymättä; kertokaa nyt joku, että mistä/keneltä tuo kirjoitusasu on lähtenyt liikkeelle.toleranssisiipi sanoi:3: olmen dvd:eeveedeen
Emmä mihinkään savotalle ole menossakaan. Kunhan nyt noita rakennusjätteitä pilkon polttopuiksi. Ja lavoja.:ahem:Vesku sanoi:Kaupunkilaisten lelu!! Ainoastaan sisäkäyttöön!!:ahem:
Kun Teilläpäin ei voi näemmä leuhkia levveyellä niin leuhkitteko Te sitten korkeuvella?Moe Szyslak sanoi:Klapisirkkeli ja sähkömoottorisaha. Ja kyrvänpaksuista jatkojohtoa. Ja telaketjuöljyä.
Juu, ei sillä paljoa paneksita.kc4197 sanoi:Kun Teilläpäin ei voi näemmä leuhkia levveyellä niin leuhkitteko Te sitten korkeuvella?
Se sähkökäyttönen telaketjusaha on sanalla sanoen moneen hommaan aika lelu.
Mulla on pari kaksitahtisahaa, yhteensä 5,5 hevosvoimaa - enkä aio vaihtaa nykykehitysvaiheen sähkövehkeisiin.
Jahas, jos joskus satut tampereelle niin voit olla varma ettet saa pelata MUN pleikkarilla. Siis sillä mitä en vielä omista.kouvotsvoni sanoi:Hähä! Jannu osti pelin ja tajusi vasta kaupasta tultua, ettei ole pleikkaa, hähä!!11
Eiku mulla on ainakin miljoona kilova timangia nurkissa niin noilla viilailen niitä mun timangeja iltojen iloksi!!Matxi sanoi:Runaria on nyt koijattu!
Lapsikihan nyt tietää ettei timantti ole tommonen luiska vaan sellanen TIMANTTI!