":alppu:"Partsi sanoi:Olvia hankin "12-Baketin" eli "mäyrän" Ei mikään "hullumpi" "hankinta" :doubtful: Ei jää "hyllylle" "pölyttymään" "Eli" tulee "otettua" "muutama" tänään. Noo, mullahan on huomenna "vapaapäivä" "tavallaan"![]()
Tuo etumaski tuo mieleen jonkun Scifi-elokuvan ötököistä mutta en vaan millään muista, että mistä. On aivan samannäköinen tekele.Runar ja Kyllikki sanoi:Valomaski:
Oho! Äijällä on marsun pino!:eek!:Jussi sanoi:Tälläisen (toi isompi) ostin hiljakkoin. Nyt saa taas naapurit kyytiä! Viimeksi ne valitti juniorin rummuista, nyt saavat uutta räpätyksen aihetta
Eli marsua pukkaa:
![]()
Nyt puuttuu vaan se uusi kitara, jonka hankintaa odottelen vesi kielellä...
Taulukehyksiä ne on, kun avaa takaluukun, huomaa välittömästi sen, että sisältö onkin tyhjä.AJ sanoi:Oho! Äijällä on marsun pino!:eek!:
Totta. Noissahan on suurin osa ilmaa.:ahem:Thunder sanoi:Taulukehyksiä ne on, kun avaa takaluukun, huomaa välittömästi sen, että sisältö onkin tyhjä.
??? Mitä olen tässä vikan kuukauden aikana kahdesti matkustanut (SAS), niin automaatteja käyttämällä Check-in mennyt molemmilla kerroilla alle 10 minuutissa...Myllis sanoi:Hesavandaan lentokentan laukkujen saaminen vie nykyaan torkean kauan, tanaankin 40 minsaa odotusta, jotta en perkele enaa laita ruumaan laukkua...![]()
:jaska: :thumbfh:jaska sanoi:??? Mitä olen tässä vikan kuukauden aikana kahdesti matkustanut (SAS), niin automaatteja käyttämällä Check-in mennyt molemmilla kerroilla alle 10 minuutissa...
Myllis sanoi::jaska: :thumbfh:
Siis laukkujen saaminen takaisin kestaa.....![]()
Kyllahan mullakin laukun sisaanantaminen kestaa pisnesluukulla alle 3 minsaa mutta palatessa hesalaan alkaa ongelmat....
Esim. Dusseldorfin kentalla laukku tulee 5 min sisalla, joskus on jo pyorimassa hihnalla kun sinne paasee.
Jopa puolan kentat on nopeampia kuin hesalavantaa, mutta bartseloona on kylla kaikkein hitain, kyllakin tatanykya hesala kisailee aika samoilla odotusajoilla...![]()
Ma olen Hesalan kentalla vahintaan kerran viikossa, ja viimeisen puolen vuoden aikana Hesan laukkuselvitys (yleensa valilla 15-23) kestaa lahes ellei jopa yhta kauan kuin Barcelonassa.jaska sanoi:Mutta ehkä sulla on "vähän" enemmän tuota matkustuskokemusta kuin mulla - en lähde väittelemään![]()
Barceloona oli tosiaankin kauhea!
Entäs toi röntgenkatse tai noi supervoimat?Matxi sanoi:Lentäminen on kaikinpuolin täysin perseestä.
Ihan hyvin, kiitos kysymästä.burb sanoi:Entäs toi röntgenkatse tai noi supervoimat?
Veikkaan Matxin tapauksessa, että tämä tarkoittaa sitä, että hän bongaa korkkarit kuuden kilometrin päästä ja jaksaa jauhaa niistä maailman tappiin asti.burb sanoi:Entäs toi röntgenkatse tai noi supervoimat?