":alppu:"Partsi sanoi:Olvia hankin "12-Baketin" eli "mäyrän" Ei mikään "hullumpi" "hankinta" :doubtful: Ei jää "hyllylle" "pölyttymään" "Eli" tulee "otettua" "muutama" tänään. Noo, mullahan on huomenna "vapaapäivä" "tavallaan"
Tuo etumaski tuo mieleen jonkun Scifi-elokuvan ötököistä mutta en vaan millään muista, että mistä. On aivan samannäköinen tekele.Runar ja Kyllikki sanoi:Valomaski:
Oho! Äijällä on marsun pino!:eek!:Jussi sanoi:Tälläisen (toi isompi) ostin hiljakkoin. Nyt saa taas naapurit kyytiä! Viimeksi ne valitti juniorin rummuista, nyt saavat uutta räpätyksen aihetta
Eli marsua pukkaa:
Nyt puuttuu vaan se uusi kitara, jonka hankintaa odottelen vesi kielellä...
Taulukehyksiä ne on, kun avaa takaluukun, huomaa välittömästi sen, että sisältö onkin tyhjä.AJ sanoi:Oho! Äijällä on marsun pino!:eek!:
Totta. Noissahan on suurin osa ilmaa.:ahem:Thunder sanoi:Taulukehyksiä ne on, kun avaa takaluukun, huomaa välittömästi sen, että sisältö onkin tyhjä.
??? Mitä olen tässä vikan kuukauden aikana kahdesti matkustanut (SAS), niin automaatteja käyttämällä Check-in mennyt molemmilla kerroilla alle 10 minuutissa...Myllis sanoi:Hesavandaan lentokentan laukkujen saaminen vie nykyaan torkean kauan, tanaankin 40 minsaa odotusta, jotta en perkele enaa laita ruumaan laukkua...
:jaska: :thumbfh:jaska sanoi:??? Mitä olen tässä vikan kuukauden aikana kahdesti matkustanut (SAS), niin automaatteja käyttämällä Check-in mennyt molemmilla kerroilla alle 10 minuutissa...
Myllis sanoi::jaska: :thumbfh:
Siis laukkujen saaminen takaisin kestaa.....
Kyllahan mullakin laukun sisaanantaminen kestaa pisnesluukulla alle 3 minsaa mutta palatessa hesalaan alkaa ongelmat....
Esim. Dusseldorfin kentalla laukku tulee 5 min sisalla, joskus on jo pyorimassa hihnalla kun sinne paasee.
Jopa puolan kentat on nopeampia kuin hesalavantaa, mutta bartseloona on kylla kaikkein hitain, kyllakin tatanykya hesala kisailee aika samoilla odotusajoilla...
Ma olen Hesalan kentalla vahintaan kerran viikossa, ja viimeisen puolen vuoden aikana Hesan laukkuselvitys (yleensa valilla 15-23) kestaa lahes ellei jopa yhta kauan kuin Barcelonassa.jaska sanoi:Mutta ehkä sulla on "vähän" enemmän tuota matkustuskokemusta kuin mulla - en lähde väittelemään
Barceloona oli tosiaankin kauhea!
Entäs toi röntgenkatse tai noi supervoimat?Matxi sanoi:Lentäminen on kaikinpuolin täysin perseestä.
Ihan hyvin, kiitos kysymästä.burb sanoi:Entäs toi röntgenkatse tai noi supervoimat?
Veikkaan Matxin tapauksessa, että tämä tarkoittaa sitä, että hän bongaa korkkarit kuuden kilometrin päästä ja jaksaa jauhaa niistä maailman tappiin asti.burb sanoi:Entäs toi röntgenkatse tai noi supervoimat?