Hankintoja!

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
Olvia hankin "12-Baketin" eli "mäyrän" Ei mikään "hullumpi" "hankinta" :doubtful: Ei jää "hyllylle" "pölyttymään" "Eli" tulee "otettua" "muutama" tänään. Noo, mullahan on huomenna "vapaapäivä" "tavallaan" :rolleyes:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Partsi sanoi:
Olvia hankin "12-Baketin" eli "mäyrän" Ei mikään "hullumpi" "hankinta" :doubtful: Ei jää "hyllylle" "pölyttymään" "Eli" tulee "otettua" "muutama" tänään. Noo, mullahan on huomenna "vapaapäivä" "tavallaan" :rolleyes:
":alppu:"
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tuo etumaski tuo mieleen jonkun Scifi-elokuvan ötököistä mutta en vaan millään muista, että mistä. On aivan samannäköinen tekele.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Jussi sanoi:
Tälläisen (toi isompi) ostin hiljakkoin. Nyt saa taas naapurit kyytiä! Viimeksi ne valitti juniorin rummuista, nyt saavat uutta räpätyksen aihetta :)

Eli marsua pukkaa:



Nyt puuttuu vaan se uusi kitara, jonka hankintaa odottelen vesi kielellä...
Oho! Äijällä on marsun pino!:eek!:
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Myllis sanoi:
Hesavandaan lentokentan laukkujen saaminen vie nykyaan torkean kauan, tanaankin 40 minsaa odotusta, jotta en perkele enaa laita ruumaan laukkua... :mad:
??? Mitä olen tässä vikan kuukauden aikana kahdesti matkustanut (SAS), niin automaatteja käyttämällä Check-in mennyt molemmilla kerroilla alle 10 minuutissa...
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
jaska sanoi:
??? Mitä olen tässä vikan kuukauden aikana kahdesti matkustanut (SAS), niin automaatteja käyttämällä Check-in mennyt molemmilla kerroilla alle 10 minuutissa...
:jaska: :thumbfh:

Siis laukkujen saaminen takaisin kestaa..... :D

Kyllahan mullakin laukun sisaanantaminen kestaa pisnesluukulla alle 3 minsaa mutta palatessa hesalaan alkaa ongelmat....

Esim. Dusseldorfin kentalla laukku tulee 5 min sisalla, joskus on jo pyorimassa hihnalla kun sinne paasee.
Jopa puolan kentat on nopeampia kuin hesalavantaa, mutta bartseloona on kylla kaikkein hitain, kyllakin tatanykya hesala kisailee aika samoilla odotusajoilla... :(
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Myllis sanoi:
:jaska: :thumbfh:

Siis laukkujen saaminen takaisin kestaa..... :D

Kyllahan mullakin laukun sisaanantaminen kestaa pisnesluukulla alle 3 minsaa mutta palatessa hesalaan alkaa ongelmat....

Esim. Dusseldorfin kentalla laukku tulee 5 min sisalla, joskus on jo pyorimassa hihnalla kun sinne paasee.
Jopa puolan kentat on nopeampia kuin hesalavantaa, mutta bartseloona on kylla kaikkein hitain, kyllakin tatanykya hesala kisailee aika samoilla odotusajoilla... :(

Njaa. Mutta en kyllä ole laukku odottanutkaan kauaa (tosin molemmat tulot on ollut keskellä yötä..) Mutta aiemmilta vuosilta on hyviä kokemuksia Hesalasta!

Mutta ehkä sulla on "vähän" enemmän tuota matkustuskokemusta kuin mulla - en lähde väittelemään ;)

Barceloona oli tosiaankin kauhea!
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
jaska sanoi:
Mutta ehkä sulla on "vähän" enemmän tuota matkustuskokemusta kuin mulla - en lähde väittelemään ;)

Barceloona oli tosiaankin kauhea!
Ma olen Hesalan kentalla vahintaan kerran viikossa, ja viimeisen puolen vuoden aikana Hesan laukkuselvitys (yleensa valilla 15-23) kestaa lahes ellei jopa yhta kauan kuin Barcelonassa.
Aiemmin hommat oli paljon paree, mutta valitusten jalkeen olen kuullut etta siella on vahennetty vakea ihan sikana... :thumbfh:
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Hankintoja: tytölle syöttötuoli pehmusteineen, pomppukeinu ja ensihammasharja.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
burb sanoi:
Entäs toi röntgenkatse tai noi supervoimat?
Veikkaan Matxin tapauksessa, että tämä tarkoittaa sitä, että hän bongaa korkkarit kuuden kilometrin päästä ja jaksaa jauhaa niistä maailman tappiin asti.
 
Ylös