kouvotsvoni
Banjottu
Niinpä. Pitäähän siulle Lasol-teline saada:alppu:Albert Oil sanoi:Samperi. Hyvännäköinen vehjas. Pitäisköhän hommata itekin? Kai tohon saa ns. takaritsin elikkäs tarakan varusteeksi?
Niinpä. Pitäähän siulle Lasol-teline saada:alppu:Albert Oil sanoi:Samperi. Hyvännäköinen vehjas. Pitäisköhän hommata itekin? Kai tohon saa ns. takaritsin elikkäs tarakan varusteeksi?
Eiköhän.Albert Oil sanoi:Samperi. Hyvännäköinen vehjas. Pitäisköhän hommata itekin? Kai tohon saa ns. takaritsin elikkäs tarakan varusteeksi?
Kyllä tohon saa.. Käsittääkseni Hybrideissä on kaikissa kiinnityskohdat tavaratelineille ja lokasuojille.Albert Oil sanoi:Samperi. Hyvännäköinen vehjas. Pitäisköhän hommata itekin? Kai tohon saa ns. takaritsin elikkäs tarakan varusteeksi?
Hieno pyörä. Olen vaan aina miettinyt sitä, että kun tuollasissa pyörissä on noin kapee se penkki, että eikös se uppoa peseeseen?Matxi sanoi:Polkupyörä. Ensimmäinen kerta kun itse ostan fillarin.
Tunturi X620 hybridi. Kelpaa fillaroida!
Uppoaa ja juuri se onkin pyöräilyssä kaikkein hienointa.NeitiP sanoi:Hieno pyörä. Olen vaan aina miettinyt sitä, että kun tuollasissa pyörissä on noin kapee se penkki, että eikös se uppoa peseeseen?
Höh, melkein säännöllisesti tsekkailen Anttilan halpis-dvd:eitä, mutta tuollaiset ovat livahtaneet silmien ohi. Kiitos vinkistä! :thumbup:jaska sanoi:3 DVD:tä, á 1,95 (Anttilasta)
- Famous Race Tracks
- FAmous race Cars
- History of sports car racing
Niin no varmaan aika henkilökohtainen juttu, mutta itse ainakin pidän kapeasta ja kovasta satulasta sen takia, kun se on nivusille huomattavasti "ystävällisempi" kuin leveä satula. Pehmusteet mulla on integroitu pyöräilyshortseihin, mikä myös vaikeuttaa nivushiertymien syntymistä.NeitiP sanoi:Hieno pyörä. Olen vaan aina miettinyt sitä, että kun tuollasissa pyörissä on noin kapee se penkki, että eikös se uppoa peseeseen?
Eikös sinulla ollut jotain muitakin vaikutuksia noista housuistaJacques sanoi:Niin no varmaan aika henkilökohtainen juttu, mutta itse ainakin pidän kapeasta ja kovasta satulasta sen takia, kun se on nivusille huomattavasti "ystävällisempi" kuin leveä satula. Pehmusteet mulla on integroitu pyöräilyshortseihin, mikä myös vaikeuttaa nivushiertymien syntymistä.
928 Carbon!!! Pyörittelin samaa pyörää käsissä itekkin pari viikkoa sitten! Hieno!!! Kauhee maantiepyöräkuume iski itellekin!Jacques sanoi:Noniin.. Menin ja ostin sitten itsekin uuden pyörän: :ahem: :ahem: :ahem: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Tämä postaus on 107% pakollinen.:ahem:Jacques sanoi:Noniin.. Menin ja ostin sitten itsekin uuden pyörän: :ahem: :ahem: :ahem: :thumbup: :thumbup: :thumbup: