Hankintoja!

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Albert Oil sanoi:
Samperi. Hyvännäköinen vehjas. Pitäisköhän hommata itekin? Kai tohon saa ns. takaritsin elikkäs tarakan varusteeksi?
Niinpä. Pitäähän siulle Lasol-teline saada:alppu:
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Kuten pelikonetoikissa mainostin, ostin 2gb muistia (800mhz) tänään pilkkahintaan 52€/kpl.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Hesarin NYT-liitteessä legendaarisia heittoja uudesta hallituksesta.:D

'Kansa äänesti Niinistöä ja sai Kanervan':eek:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Albert Oil sanoi:
Samperi. Hyvännäköinen vehjas. Pitäisköhän hommata itekin? Kai tohon saa ns. takaritsin elikkäs tarakan varusteeksi?
Kyllä tohon saa.. Käsittääkseni Hybrideissä on kaikissa kiinnityskohdat tavaratelineille ja lokasuojille.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
3 DVD:tä, á 1,95 (Anttilasta)
- Famous Race Tracks
- FAmous race Cars
- History of sports car racing

Sähkogrilli Gigantista 26,95
 

NeitiP

Well-known member
Liittynyt
19.11.2004
Viestit
698
Sijainti
Oulu-city
Matxi sanoi:
Polkupyörä. Ensimmäinen kerta kun itse ostan fillarin. :D
Tunturi X620 hybridi. Kelpaa fillaroida!
Hieno pyörä. Olen vaan aina miettinyt sitä, että kun tuollasissa pyörissä on noin kapee se penkki, että eikös se uppoa peseeseen?
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
NeitiP sanoi:
Hieno pyörä. Olen vaan aina miettinyt sitä, että kun tuollasissa pyörissä on noin kapee se penkki, että eikös se uppoa peseeseen?
Uppoaa ja juuri se onkin pyöräilyssä kaikkein hienointa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
jaska sanoi:
3 DVD:tä, á 1,95 (Anttilasta)
- Famous Race Tracks
- FAmous race Cars
- History of sports car racing
Höh, melkein säännöllisesti tsekkailen Anttilan halpis-dvd:eitä, mutta tuollaiset ovat livahtaneet silmien ohi. Kiitos vinkistä! :thumbup:
 

Örfil

Guest
Citymarketista 19" littee HP:n näyttö. 169 tarjouksessa. Poika asentaa sitä just masiinaan, jonka sain töistä.
 

Örfil

Guest
Ja sit tälläiset tupsahti jenkkilästä viime viikolla:



Varsinkin Paul Gilbert on hauska!
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
NeitiP sanoi:
Hieno pyörä. Olen vaan aina miettinyt sitä, että kun tuollasissa pyörissä on noin kapee se penkki, että eikös se uppoa peseeseen?
Niin no varmaan aika henkilökohtainen juttu, mutta itse ainakin pidän kapeasta ja kovasta satulasta sen takia, kun se on nivusille huomattavasti "ystävällisempi" kuin leveä satula. Pehmusteet mulla on integroitu pyöräilyshortseihin, mikä myös vaikeuttaa nivushiertymien syntymistä.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Jacques sanoi:
Niin no varmaan aika henkilökohtainen juttu, mutta itse ainakin pidän kapeasta ja kovasta satulasta sen takia, kun se on nivusille huomattavasti "ystävällisempi" kuin leveä satula. Pehmusteet mulla on integroitu pyöräilyshortseihin, mikä myös vaikeuttaa nivushiertymien syntymistä.
Eikös sinulla ollut jotain muitakin vaikutuksia noista housuista :rolleyes:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Noniin.. Menin ja ostin sitten itsekin uuden pyörän: :ahem: :ahem: :ahem: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jacques sanoi:
Noniin.. Menin ja ostin sitten itsekin uuden pyörän: :ahem: :ahem: :ahem: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
928 Carbon!!! Pyörittelin samaa pyörää käsissä itekkin pari viikkoa sitten! Hieno!!! Kauhee maantiepyöräkuume iski itellekin!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jacques sanoi:
Noniin.. Menin ja ostin sitten itsekin uuden pyörän: :ahem: :ahem: :ahem: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Tämä postaus on 107% pakollinen.:ahem:

NÄYTTÄÄ HITAALTA!:D
 
Ylös