jakkues 2 ?Matxi sanoi:Polkupyörä. Ensimmäinen kerta kun itse ostan fillarin.
Tunturi X620 hybridi. Kelpaa fillaroida!
Niin olet.jaska sanoi:jakkues 2 ?
Ni!!!kouvotsvoni sanoi:Niin olet.
Ni ja fillarissa on helvetisti enemmän vääntöä!Matxi sanoi:On muuten fillari about saman arvoinen ellei satasen tai kaks kalliimpi kuin mitä Golffin myyntiarvo tällä hetkellä.
Katsos vaan, levyjarru takanakin. En moista ennen nähnytkään. Tuossa on mallimerkinnästä päätellen ilmeisesti 62 vaihdetta?Matxi sanoi:Polkupyörä. Ensimmäinen kerta kun itse ostan fillarin.
Kaikki noi mitä katsoin, missä oli levyjarru, oli se myös takana. Joku rullajarrusysteemi on olemassa myös ja se on ilmeisesti vain etupyörässä...Il Tempo Gigante sanoi:Katsos vaan, levyjarru takanakin. En moista ennen nähnytkään. Tuossa on mallimerkinnästä päätellen ilmeisesti 62 vaihdetta?
:thumbup: :thumbup: :thumbup:Jacques sanoi:Matxi pisti lisää paineita omalle pyörän hankkimisen haaveelle, kun tuo Matxin pyörä on paljon parempi kuin mun oma..
Mä pinnotin tollasella pinnotuksella mun Stradan jo 12-vuotiaana.Moe Szyslak sanoi:Mielenkiintoisia noi pyörän pinnaamiset/pinnoitukset/puolaukset nykyään.:ahem:
Näköjään.Moe Szyslak sanoi:Mielenkiintoisia noi pyörän pinnaamiset/pinnoitukset/puolaukset nykyään.:ahem:
Pp-mekaanikko! Voi vitun lusmu!Il Tempo Gigante sanoi:Näköjään.
Perinteistä '3 yli ja vaihda suuntaa/puolta' pinnausta tuli armeijassa harrastettua vähintään riittävästi. Meinasi välillä tulla vaahto suusta.
Sinä olitkin heittänyt puolikkaan kuussa kun Neil Armstrong vasta sovitteli jalkaan 'small step for me, huge step for the mankindiaan'.KnowHow sanoi:Mä pinnotin tollasella pinnotuksella mun Stradan jo 12-vuotiaana.
Nätti peli :ahem:Matxi sanoi:Polkupyörä. Ensimmäinen kerta kun itse ostan fillarin.
Samperi. Hyvännäköinen vehjas. Pitäisköhän hommata itekin? Kai tohon saa ns. takaritsin elikkäs tarakan varusteeksi?Matxi sanoi:Polkupyörä. Ensimmäinen kerta kun itse ostan fillarin.