Juu, kyllähän tolla 2000 eurolla sais varmaan jo jonkun vm. 1990 Corollan?Banaani sanoi:Sarjassamme auton hintasia polkupyöriä??
:ahem: :ahem: :ahem:KnowHow sanoi:928 Carbon!!! Pyörittelin samaa pyörää käsissä itekkin pari viikkoa sitten! Hieno!!! Kauhee maantiepyöräkuume iski itellekin!
Osta sen Visa-kortilla.:ahem:Myllis sanoi:Siinon hieho villari. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Itsellakin haaveissa oikein maantiepyora tuon hybridin lisaksi, mutta kun vaimo naki tuon kuvan, niin sanoi heti ettet kylla osta uutta fillaria.... :thumbfh:
Kyllä vain!Matxi sanoi:Onnittelut Jacquesille unelman toteuttamisesta!
Taisi olla liikaa kun tällaisella "sunnuntaipolkijalla" oli parempi fillari kuin TosiFani(tm):llä!
:thumbfh: :thumbfh: :thumbfh:Jacques sanoi:Kyllä vain!
Mietiskelin tossa, että mun varmaan pitää seuraavaksi ostaa Audi, jotta sä saat vihdoin ittes autokauppaan.
Onks toi jollain kännykkäkameralla otettu kuva?Micael sanoi:
Eiku tämmösellä:Runar ja Kyllikki sanoi:Onks toi jollain kännykkäkameralla otettu kuva?
Joo.. On se kyllä surkiaa, että mr Audi ajaa jollain maailmanlopun Golfilla.Jacques sanoi:Kyllä vain!
Mietiskelin tossa, että mun varmaan pitää seuraavaksi ostaa Audi, jotta sä saat vihdoin ittes autokauppaan.
Olen samaa mieltä.patriot sanoi:Joo.. On se kyllä surkiaa, että mr Audi ajaa jollain maailmanlopun Golfilla.
Mikä oli vanhan fillarin kohtalo?Jacques sanoi:Noniin.. Menin ja ostin sitten itsekin uuden pyörän: :ahem: :ahem: :ahem: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Se myi sen jaskalle - eli itselleen!patriot sanoi:Mikä oli vanhan fillarin kohtalo?