Örfil
Guest
Lippis on tehty "olohousu"matskusta. Aika noloa :thumbup:
Seko asuu pollissa.kouvotsvoni sanoi:poko asuu sellissä?
piti laittaa jääkaappi lukkojen taa ettei vaan varastetakouvotsvoni sanoi:poko asuu sellissä?
Itse voisin harkita jotain katiskaa tuonne jääkaapin sisälle, kun joskus päänsärky-aamuina huomaan naapurin Korhosen käyneen ottamassa oluet ja huikkaa muista pulloista:thumbfh:poko sanoi:piti laittaa jääkaappi lukkojen taa ettei vaan varasteta
Näiden kanssa tulee mielenkiintoisia tilanteita ens vuodenvaihteessa. Radiossa on tänään tullut asiasta useemman kertaa. Yksinomaan Salon kuntaliitos aiheuttaa yli 200 kadunnimen muutoksen ja navigaattoreihin päivitettyjen kadunnimien saaminen kestää useita kuukausia vuodenvaihteesta.Myllis sanoi:Tollosen ostin tanaan. Halpalla.
Ja "läskipää autoilijat" ovat ihan hukassa kun eivät osaa enää käyttää päätänsä vaan sumeana ajavat sinne minne navigaattori opastaa. :thumbfh:Runar ja Kyllikki sanoi:Näiden kanssa tulee mielenkiintoisia tilanteita ens vuodenvaihteessa. Radiossa on tänään tullut asiasta useemman kertaa. Yksinomaan Salon kuntaliitos aiheuttaa yli 200 kadunnimen muutoksen ja navigaattoreihin päivitettyjen kadunnimien saaminen kestää useita kuukausia vuodenvaihteesta.
Tuskastuit englanninkieleen? :alppu:Zep sanoi:1. Nero 8. Luonnollisesti suomenkielisenä versiona
Hankit sitten lampun keskellä yötä. Tosin silloinhan se pimeintä onkinPuoliPöhkö sanoi:
JOC sanoi:Mistä noihin spark plugeihin sais lisää niitä tyynyjä? Kuluvat käytöösä kovin nopeasti. Tosin niitä saa tarjouksesta kympillä, ja luulen että mulla on oikeassa kanavassa jotain vikaa.
Mun kokemus on että Koshin in touch plugit olis noissa parempii, ellei satu tykkäämään reflex toppyistä. Strikemiehet on tietysti erikseen ja so not, Motonetistäkin saa kivaa tavaraa kuten hurt my meal jalkatapit tai injurybrain ajolasit.Runar ja Kyllikki sanoi:En osaa sanoa saako erikseen "tyynyjä" mistään mutta jos uusia olet hommaamassa, niin ainakin prätkäkäytössä Kossin Plugit on paljon paremmat kuin Spark Plugit ja ääni on parempi. Spark Plugeistakin saa vähän paremman kun lyhentää sitä sisällä olevaa putkea.
Partsi sanoi:Mun kokemus on että Koshin in touch plugit olis noissa parempii, ellei satu tykkäämään reflex toppyistä. Strikemiehet on tietysti erikseen ja so not, Motonetistäkin saa kivaa tavaraa kuten hurt my meal jalkatapit tai injurybrain ajolasit.
joo, tulipa taas thunder ekana mieleen. Jotenkin deja vu...Runar ja Kyllikki sanoi:En tiiä mitä soot vetäny mutta en ainakaan haluu tota samaa kamaa ny. :doubtful: