Hankintoja!

Örfil

Guest
Lippis on tehty "olohousu"matskusta. Aika noloa :thumbup:
 

poko

Well-known member
Liittynyt
17.4.2005
Viestit
1231
ostin saman henkisen jääkaapinkin :thumbup:

 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
poko sanoi:
piti laittaa jääkaappi lukkojen taa ettei vaan varasteta
Itse voisin harkita jotain katiskaa tuonne jääkaapin sisälle, kun joskus päänsärky-aamuina huomaan naapurin Korhosen käyneen ottamassa oluet ja huikkaa muista pulloista:thumbfh:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Myllis sanoi:
Tollosen ostin tanaan. Halpalla.

Näiden kanssa tulee mielenkiintoisia tilanteita ens vuodenvaihteessa. Radiossa on tänään tullut asiasta useemman kertaa. Yksinomaan Salon kuntaliitos aiheuttaa yli 200 kadunnimen muutoksen ja navigaattoreihin päivitettyjen kadunnimien saaminen kestää useita kuukausia vuodenvaihteesta.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Runar ja Kyllikki sanoi:
Näiden kanssa tulee mielenkiintoisia tilanteita ens vuodenvaihteessa. Radiossa on tänään tullut asiasta useemman kertaa. Yksinomaan Salon kuntaliitos aiheuttaa yli 200 kadunnimen muutoksen ja navigaattoreihin päivitettyjen kadunnimien saaminen kestää useita kuukausia vuodenvaihteesta.
Ja "läskipää autoilijat" ovat ihan hukassa kun eivät osaa enää käyttää päätänsä vaan sumeana ajavat sinne minne navigaattori opastaa. :thumbfh:
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
"Läskipää autoilijoiden" edesottamukset ovat minulle kohtuullisen se ja sama, mutta pelastustoimen varautuminen kuntaliitosten aikaansaamiin nimimuutoksiin kiinnostaisi kovasti.
 

Zep

Well-known member
Liittynyt
13.12.2000
Viestit
4105
Sijainti
Veteli
1. Nero 8. Luonnollisesti suomenkielisenä versiona


2. Koss SparkPlug. Tuskastuin Creativen nappikuulokkeisiin.
Nää siis on kuulokkeet, eikä mikään muu plugi...


3. Belkin USB 2.0 5-porttinen PCI-lisäkortti.
Tuskastuin appivanhempien koneen USBin hitauteen...
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Mistä noihin spark plugeihin sais lisää niitä tyynyjä? Kuluvat käytöösä kovin nopeasti. Tosin niitä saa tarjouksesta kympillä, ja luulen että mulla on oikeassa kanavassa jotain vikaa.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
JOC sanoi:
Mistä noihin spark plugeihin sais lisää niitä tyynyjä? Kuluvat käytöösä kovin nopeasti. Tosin niitä saa tarjouksesta kympillä, ja luulen että mulla on oikeassa kanavassa jotain vikaa.

En osaa sanoa saako erikseen "tyynyjä" mistään mutta jos uusia olet hommaamassa, niin ainakin prätkäkäytössä Kossin Plugit on paljon paremmat kuin Spark Plugit ja ääni on parempi. Spark Plugeistakin saa vähän paremman kun lyhentää sitä sisällä olevaa putkea.
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
Runar ja Kyllikki sanoi:
En osaa sanoa saako erikseen "tyynyjä" mistään mutta jos uusia olet hommaamassa, niin ainakin prätkäkäytössä Kossin Plugit on paljon paremmat kuin Spark Plugit ja ääni on parempi. Spark Plugeistakin saa vähän paremman kun lyhentää sitä sisällä olevaa putkea.
Mun kokemus on että Koshin in touch plugit olis noissa parempii, ellei satu tykkäämään reflex toppyistä. Strikemiehet on tietysti erikseen ja so not, Motonetistäkin saa kivaa tavaraa kuten hurt my meal jalkatapit tai injurybrain ajolasit.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Partsi sanoi:
Mun kokemus on että Koshin in touch plugit olis noissa parempii, ellei satu tykkäämään reflex toppyistä. Strikemiehet on tietysti erikseen ja so not, Motonetistäkin saa kivaa tavaraa kuten hurt my meal jalkatapit tai injurybrain ajolasit.

En tiiä mitä soot vetäny mutta en ainakaan haluu tota samaa kamaa ny. :doubtful:
 
Ylös