Hankintoja!

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
.

Röyh (anteeksi!), tollaset tilasin eilen
(toisen harrastuksiin ja toisen firmalle)


Kohtuullisella valovoimalla varustettu TeleZoooomi
Nikon AF-D F2,8 ED, Kinovastaavuus mun kamerassa 128-320mm

----------------------------------------------------------------------------


Markkinoiden laajakulmaisin digipokkari
Panasonic DMC-FX35
Kinovastaavuus 25-100mm

.
 
Viimeksi muokattu:

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675
15m metrilagua paikallisilta markkinoilta. :thumbfh:
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
PuoliPöhkö sanoi:
.

Kinovastaavuus mun kamerassa 128-320mm

Markkinoiden laajakulmaisin digipokkari

Kinovastaavuus 25-100mm

.
Onks ne jostain 32" littutelkun ja Finnkinon väliltä?


Luin kyllä ekaks "kiinnostavuus 25-100mm".
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Sammypiru sanoi:
Onks ne jostain 32" littutelkun ja Finnkinon väliltä?


Luin kyllä ekaks "kiinnostavuus 25-100mm".
Nykykameroiden polttoväliä verrataan perinteiseen 35 mm:n kinofilmikameraan, jotta saadaan selkeä käsitys zoomin skaalasta.

Optiikan millejä ei voi verrata suoraan keskenään, koska valotuspinta-ala on pienissä digikameroissa aivan erilainen kuin 35 mm:n filmiä käyttävissä kameroissa. Esim. ton Panasonicit absoluuttinen polttoväliskaala on 4.4 - 17.6 mm, kun sen optiikan 35 mm:n filmikameravastaavuus on 25-100mm.

http://www.dpreview.com/learn/?/key=focal length
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Pitais ens viikolla ostaa jenkeista videokamera. En osta neekerilta. :mad:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
Moon sitä mieltä, että jos Myllis haluis Guantanamoon, niin se olis jo siellä :eek:
Mahan olen jo valehtelematta uhka jenkkien turvallisuudelle... :rolleyes:

Ihmettelin kun jotain 6-7 kertaa putkeen jouduin erikoistarkastukseen (suurin piirtein housut pois meininkia takahuoneessa), kunnes kerran tarkastaja sanoi etta se johtui mun lentolipussa olleista neljasta tai viidesta S-kirjaimesta.
Tama oli kuulemma merkki tarkastajalle jotta erittain epailyttava asiakas oli tulossa ja tarvitsiin erikoistarkastus.

Kysyin tuota American Airlinesilta ja pokkana vaittivat etta se on randomia keta sen saa. Aika saatanan huono tuuri mulla, kun kelleen mun duunikavereista ei noin ole koskaan kaynyt.... :eek:

Tuollakin nakojaan tuosta on:
http://en.wikipedia.org/wiki/Secondary_Security_Screening_Selection
mutta en usko tuohon kriteerien maarittamiseen, silla en ole maksanut kateiselle vaan kortilla ja en ole ottanut mitaan pikareissuja...

Tuollakin nakojaan:
http://neuroning.com/articles/2006/02/14/airport-security-jokes
Random my ass. :mad:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Mahan olen jo valehtelematta uhka jenkkien turvallisuudelle... :rolleyes:

Ihmettelin kun jotain 6-7 kertaa putkeen jouduin erikoistarkastukseen (suurin piirtein housut pois meininkia takahuoneessa), kunnes kerran tarkastaja sanoi etta se johtui mun lentolipussa olleista neljasta tai viidesta S-kirjaimesta.
Tama oli kuulemma merkki tarkastajalle jotta erittain epailyttava asiakas oli tulossa ja tarvitsiin erikoistarkastus.

Kysyin tuota American Airlinesilta ja pokkana vaittivat etta se on randomia keta sen saa. Aika saatanan huono tuuri mulla, kun kelleen mun duunikavereista ei noin ole koskaan kaynyt.... :eek:

Tuollakin nakojaan tuosta on:
http://en.wikipedia.org/wiki/Secondary_Security_Screening_Selection
mutta en usko tuohon kriteerien maarittamiseen, silla en ole maksanut kateiselle vaan kortilla ja en ole ottanut mitaan pikareissuja...

Tuollakin nakojaan:
http://neuroning.com/articles/2006/02/14/airport-security-jokes
Random my ass. :mad:
Epistä, minkä sä ulkonäölles voit :(
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Bourne Ultimatum tms
Eli Medusan Sinetti (muistaakseni) :D
Se kolmas osa kuitenniin.
Saa nähdä tuleeko ensimmäisen kerran katsottua yhdeltä istumalta ilman että nukahtaa. Vaikka kaksi ensimmäistä (molemmat löytyy kokoelmistani) onkin hyviä (no enkait muuten olisikaan ostellut) niin on molempien kohdalla tullut ensimmäisellä katselukerralla aloitettua liian myöhäiseen ajankohtaan ja nukahdettua kesken leffan. :D
Muistaakseni ensimmäisen osan kohdalla oli vasta kolmas kerta kun sain katsottua loppuun ilman että nukahdin. :D
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna

206 1.9D, 0-100 16s, 100-120 varmaan toisen mokoman :alppu:

Puol vuotta sitte oisin vannonut etten ranskalaiseen koske, sitten ajoin yhtä ja sain suosituksia. Toivotaan nyt että vielä vuoden päästäkin päätös tuntuu hyvältä.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Totke sanoi:
Puol vuotta sitte oisin vannonut etten ranskalaiseen koske, sitten ajoin yhtä ja sain suosituksia. Toivotaan nyt että vielä vuoden päästäkin päätös tuntuu hyvältä.
Mullahan tuo meni just toistepäin. Ostin ranskalaisen ja puoli vuotta myöhemmin vannoin, etten enää ikuna ranskalaiseen koske :eek:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Moon sitä mieltä, että jos Myllis haluis Guantanamoon, niin se olis jo siellä :eek:
Mut ei Mylliksen tarttis ees perille asti tuoda tuota! Se riittäis että noutais sen kentältä määrätyltä henkilöltä ja veis ton sitten ruskeeseen paperipusiin käärittynä koneen vessaan, josa yks Muhammad sen sitten hakis. Takaan ja alleviivaan, että ei oo mitään huumehommia tämä!!
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mut ei Mylliksen tarttis ees perille asti tuoda tuota! Se riittäis että noutais sen kentältä määrätyltä henkilöltä ja veis ton sitten ruskeeseen paperipusiin käärittynä koneen vessaan, josa yks Muhammad sen sitten hakis. Takaan ja alleviivaan, että ei oo mitään huumehommia tämä!!
Muuten olisin epäillyt, mutta nyt kun mainitsit Muhammadin niin eihän tuossa varmasti mitään hämäräpuuhia ole.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Täällä ilm. yritetään varmistaa Myllikselle erikoiskohtelu jenkkilennoilla jatkossakin :rolleyes:
 
Ylös