Hankintoja!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Tämä ei nyt sinänsä ole vielä hankinta, koska en ole maksanut tätä ja saan sen vasta toukokussa, mutta olen kyllä varannut tällaisen jo itselleni.
Tulee mulle siluettiammuntaan kesäisin ulkoradoilla ja talvella isopistooliharjoitteluun sisäradalla.

Eli Tauruksen 627 Tracker, kaliiperi .357 Magnum. Erona tuohon kuvaan, mun versiossa tulee olemaan sormiuritettu kahva, siinä lukee piipussa isolla Tracker Competition, eikä .357 Magnum ja siinä ei ole suujarrua (suujarrun käyttö on kielletty siluettiammunnassa) Tuo suujarru on kyllä makeen näköinen, mutta eipä asetta sen mukaan valita että se on makeen näköinen. Sen tulee olla tarkka ja lajiin sopiva.

Toisena vaihtoehtona mulla oli ihan loppumetreille asti saman valmistajan .44 Magnum Raging Bull mutta hylkäsin sen koska sillä ampuminen on ainakin toistaiseksi sen verran arvokasta 357:aan verrattuna ja mulla on ennestään käytössä latausvälineet 357 Magnumin patruunoiden itselataamiseen.
Raging Bull on siis tämän näköinen ja se mun nyt varaama Tracker tämäntyylinen, em. eroin tähän kuvaan:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
No niin, löytypä kuvakin siitä mun varaamasta. Eli kyseessä siis rosterista valmistettu, suujarruton versio, jossa on sormiurallinen kahva. Seuraavaksi on sitten edessä pistoolikiikarin hankkiminen tuohon päälle, mutta se ei ole ihan tämämn hetken asia vielä. Hopeenvärinen kiikari, tietty. ;) Tämmönen on siis se mun nyt tilaama versio:
 
Viimeksi muokattu:

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
PuoliPöhkö sanoi:
Tulikohan nyt tehtyä vika-arvio tai muuten liian hätänen ostos?

Satuitko nimittäin shoppailuhuumassasi huomaamaan, että
eihän tossa ole edes sellaisia isoäidinaikaisia PERUSVARUSTEITA kuin kunnon TARAKKA ja LOKARIT!
Satulakin tollanen mitätön LITTU
Sikäli kun nyt olen asiaa yhtään ymmärtänyt, niin tosimiesten (ja naisten) pyörässä EI SAA olla lokareita, tarakkaa ja kunnollista satulaa. Tosipyöräilijän selkä ja naama kuuluvat olla kurassa. Ja väliliha tulessa. Viimeistä tosin torjutaan topatuilla pyöräilyshortseilla.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Tolerantti sanoi:
Sikäli kun nyt olen asiaa yhtään ymmärtänyt, niin tosimiesten (ja naisten) pyörässä EI SAA olla lokareita, tarakkaa ja kunnollista satulaa. Tosipyöräilijän selkä ja naama kuuluvat olla kurassa. Ja väliliha tulessa. Viimeistä tosin torjutaan topatuilla pyöräilyshortseilla.
:ahem: :ahem: :ahem:
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Runar ja Kyllikki sanoi:
No niin, löytypä kuvakin siitä mun varaamasta. Eli kyseessä siis rosterista valmistettu, suujarruton versio, jossa on sormiurallinen kahva. Seuraavaksi on sitten edessä pistoolikiikarin hankkiminen tuohon päälle, mutta se ei ole ihan tämämn hetken asia vielä. Hopeenvärinen kiikari, tietty. ;) Tämmönen on siis se mun nyt tilaama versio:
Sopiiko tiedustaa, että mikä on suujarru ja mihin sitä tarvitaan käsiaseessa?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
PuoliPöhkö sanoi:
Sopiiko tiedustaa, että mikä on suujarru ja mihin sitä tarvitaan käsiaseessa?

Suujarru estää piipun nousemista laukaisuvaiheessa ja parantaa siten tarkkuutta sekä pienentää rekyylistä johtuvaa piipun nousua. Näkyy tuossa toisessa kuvassa piipunsuulla. Nuo reiät. Ne ohjaa ruutikaasuja silleen, että saadaan sekä taakse että ylössuuntautuvat vomat paremmin hallintaan.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Runar ja Kyllikki sanoi:
Suujarru estää piipun nousemista laukaisuvaiheessa ja parantaa siten tarkkuutta sekä pienentää rekyylistä johtuvaa piipun nousua. Näkyy tuossa toisessa kuvassa piipunsuulla. Nuo reiät. Ne ohjaa ruutikaasuja silleen, että saadaan sekä taakse että ylössuuntautuvat vomat paremmin hallintaan.
Näin se pöhkömpikin viisastuu pikkuhiljaa.
 

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Liittynyt
20.8.2000
Viestit
6979
Sijainti
Denver
Runar ja Kyllikki sanoi:
Suujarru estää piipun nousemista laukaisuvaiheessa ja parantaa siten tarkkuutta sekä pienentää rekyylistä johtuvaa piipun nousua. Näkyy tuossa toisessa kuvassa piipunsuulla. Nuo reiät. Ne ohjaa ruutikaasuja silleen, että saadaan sekä taakse että ylössuuntautuvat vomat paremmin hallintaan.
Vittuku owned. :D

:D
Edit: tarkotin siis että R&K ruletti kiitettävästi :)
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tolerantti sanoi:
Sikäli kun nyt olen asiaa yhtään ymmärtänyt, niin tosimiesten (ja naisten) pyörässä EI SAA olla lokareita, tarakkaa ja kunnollista satulaa. Tosipyöräilijän selkä ja naama kuuluvat olla kurassa. Ja väliliha tulessa. Viimeistä tosin torjutaan topatuilla pyöräilyshortseilla.
Jackulla on muutenkin pallit niin topattuna koko ajan.:rolleyes:
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Pikkulikan talvi-ulkokuteet ovat kaikkinensa Reimaa, mutta nyt välikausikuteet hankin Lenne-merkiltä. Suosin molempia.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Ostin tänään pikkulikalle leikkikassakoneen.
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
OoPee sanoi:
Nuahan näyttää ihan McLareneilta :eek!:
Täytyy myöntää, ettei käynyt edes sekunnin sadasosaa mielessä. :eek:

Mutta mainostivat Tero Pitkämäen valintana. :ahem:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Mulla on elämänkaarensa jälkipuoliskolla olevat sisäpelikengät, jotka on muuten samoissa väreissä paitsi, että harmaa on selkeästi tummempana. No ehkä ne uutena oli tuota samaa luokkaa ;)
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
OoPee sanoi:
Kuin kaksi marjaa :ahem:


P.S. makeet ne on :thumbup:
Pitäis vielä hommata Mersun, Siemensin ja Vodafonen mainostarrat. :thumbfh:
 
Ylös