Hankintoja!

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Thunder sanoi:
Tarkennuksena: Puhelimitse minua ei saatu kiinni, eikä myöskään tekstiviestin kautta, koska en ole saanut niitä viestejä koskaan hajoamisen jälkeen.
Miten se kuulokkeen hajoaminen rikkoo tekstiviestiliikenteen?
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Thunder sanoi:
:D :D :D Vesitiivistä ehdottelet, ei siinä kyllä kauaa kestä, jos on uskomista työkavereihini. Ei siinä kavereillakaan hermot kestä, jos pitää vesitiivistä koteloa repiä irti ja asentaa se takaisin. Moni on mieluummin suojaamattoman kännykän kannalta, että sillä voi soittaa aina, mitään suojuksia. Olen itse samaa mieltä, että en oikein pidä suojausmuoviratkaisuista lainkaan ja pysyn kestävässä kännykässä.
Ottamatta nyt kantaa siihen kuinka vakavissani mä tuota vesitiivista pussia ehdotin :rolleyes: totean kuitenkin, käsittääkseni kännykkää ei välttämättä tarvitse ottaa sieltä pussista ulos lain.
 

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675


Saa nähdä joutuuko polttamaan roviolla juhannuksena. :D
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
PuoliPöhkö sanoi:
Paljonko noi maksaa nykyään (edelliset autot, joihin nuo on tarvinnut vaihtaa ovat kuuluneet huolenpitosopimuksen piiriin, eikä ole tarvinnut itse noita vuosiin ostella)

20,- ?
50,- ?

Ei hajuakaan :D
Yhden ostin 9,90€ oli. Riippuu pituudesta. Micraan nyt ei pitkää tarvinnut. 2 kk vasta kerkesikin olla rikki:eek:
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Tilasin makkariin pimentävän verhon.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
kouvotsvoni sanoi:
Miten se kuulokkeen hajoaminen rikkoo tekstiviestiliikenteen?
Runaria lainatakseni: Ihan hyvin!

Metallipöly on siitä kavala, että se voi hajottaa ihan mitä tahansa piirit kännykästä. Työkaverini eilen kertoi, että hänen paska kännykkänsä vaihtaa soittoäänet ja myös kytki itsestään värinähälyttimen päälle ja pyöri pöydällä ja työkaveri luuli nähneensä harhoja väsymyksensä vuoksi ja paljon muutakin.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
OoPee sanoi:
Ottamatta nyt kantaa siihen kuinka vakavissani mä tuota vesitiivista pussia ehdotin :rolleyes: totean kuitenkin, käsittääkseni kännykkää ei välttämättä tarvitse ottaa sieltä pussista ulos lain.
Mutta ei ole kivaa rakentaa tekstiviestiä muovista käsin.:frank:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Thunder sanoi:
Runaria lainatakseni: Ihan hyvin!

Metallipöly on siitä kavala, että se voi hajottaa ihan mitä tahansa piirit kännykästä. Työkaverini eilen kertoi, että hänen paska kännykkänsä vaihtaa soittoäänet ja myös kytki itsestään värinähälyttimen päälle ja pyöri pöydällä ja työkaveri luuli nähneensä harhoja väsymyksensä vuoksi ja paljon muutakin.
Aiemmin kylläkin kerroit että kuuloke hajosi eikä virtapiirit:eek:
Thunder sanoi:
Ostin Samsungin kännykän, oli pakko koska Nokialaisesta kännykästäni hajosi kuuloke ja osa kavereistani yritti saada minuun yhteyttä, eivät saaneet minulta koskaan vastausta tekstiviestinä.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
kouvotsvoni sanoi:
Aiemmin kylläkin kerroit että kuuloke hajosi eikä virtapiirit:eek:
Juu, en viitsinyt sen tarkemmin kertoa, että jotain muutakin on hajonnut. Sori, jos rasitin.:D
 
Ylös