Vellu
Kuninkaalleninen
Valikoimista löytyy myös 5500 Sport.
Miten se kuulokkeen hajoaminen rikkoo tekstiviestiliikenteen?Thunder sanoi:Tarkennuksena: Puhelimitse minua ei saatu kiinni, eikä myöskään tekstiviestin kautta, koska en ole saanut niitä viestejä koskaan hajoamisen jälkeen.
Tommonen löytyy tästä taloudesta. Aika lailla bugittanut.Vellu sanoi:Valikoimista löytyy myös 5500 Sport.
Ihan hyvin!!kouvotsvoni sanoi:Miten se kuulokkeen hajoaminen rikkoo tekstiviestiliikenteen?
Niin veikkailinRunar ja Kyllikki sanoi:Ihan hyvin!!
Ottamatta nyt kantaa siihen kuinka vakavissani mä tuota vesitiivista pussia ehdotin totean kuitenkin, käsittääkseni kännykkää ei välttämättä tarvitse ottaa sieltä pussista ulos lain.Thunder sanoi:Vesitiivistä ehdottelet, ei siinä kyllä kauaa kestä, jos on uskomista työkavereihini. Ei siinä kavereillakaan hermot kestä, jos pitää vesitiivistä koteloa repiä irti ja asentaa se takaisin. Moni on mieluummin suojaamattoman kännykän kannalta, että sillä voi soittaa aina, mitään suojuksia. Olen itse samaa mieltä, että en oikein pidä suojausmuoviratkaisuista lainkaan ja pysyn kestävässä kännykässä.
Olisit voinut myydä sen Thunderille softapäivityksen jälkeen ;-)kouvotsvoni sanoi:Tommonen löytyy tästä taloudesta. Aika lailla bugittanut.
Paljonko noi maksaa nykyään (edelliset autot, joihin nuo on tarvinnut vaihtaa ovat kuuluneet huolenpitosopimuksen piiriin, eikä ole tarvinnut itse noita vuosiin ostella)kouvotsvoni sanoi:
Yhden ostin 9,90€ oli. Riippuu pituudesta. Micraan nyt ei pitkää tarvinnut. 2 kk vasta kerkesikin olla rikkiPuoliPöhkö sanoi:Paljonko noi maksaa nykyään (edelliset autot, joihin nuo on tarvinnut vaihtaa ovat kuuluneet huolenpitosopimuksen piiriin, eikä ole tarvinnut itse noita vuosiin ostella)
20,- ?
50,- ?
Ei hajuakaan
Runaria lainatakseni: Ihan hyvin!kouvotsvoni sanoi:Miten se kuulokkeen hajoaminen rikkoo tekstiviestiliikenteen?
Mutta ei ole kivaa rakentaa tekstiviestiä muovista käsin.:frank:OoPee sanoi:Ottamatta nyt kantaa siihen kuinka vakavissani mä tuota vesitiivista pussia ehdotin totean kuitenkin, käsittääkseni kännykkää ei välttämättä tarvitse ottaa sieltä pussista ulos lain.
Aiemmin kylläkin kerroit että kuuloke hajosi eikä virtapiiritThunder sanoi:Runaria lainatakseni: Ihan hyvin!
Metallipöly on siitä kavala, että se voi hajottaa ihan mitä tahansa piirit kännykästä. Työkaverini eilen kertoi, että hänen paska kännykkänsä vaihtaa soittoäänet ja myös kytki itsestään värinähälyttimen päälle ja pyöri pöydällä ja työkaveri luuli nähneensä harhoja väsymyksensä vuoksi ja paljon muutakin.
Thunder sanoi:Ostin Samsungin kännykän, oli pakko koska Nokialaisesta kännykästäni hajosi kuuloke ja osa kavereistani yritti saada minuun yhteyttä, eivät saaneet minulta koskaan vastausta tekstiviestinä.
Juu, en viitsinyt sen tarkemmin kertoa, että jotain muutakin on hajonnut. Sori, jos rasitin.kouvotsvoni sanoi:Aiemmin kylläkin kerroit että kuuloke hajosi eikä virtapiirit
Eipä mitä.Thunder sanoi:Juu, en viitsinyt sen tarkemmin kertoa, että jotain muutakin on hajonnut. Sori, jos rasitin.
Thunder sanoi:työkaveri luuli nähneensä harhoja väsymyksensä vuoksi ja paljon muutakin.
Nimim. juhni vois lopettaa tuon adressinsa spämmäämisen toikkeihin joihin se ei ollenkaan kuulu.juhni sanoi: