Kundi makso demoversiosta!!!Jason DeVillain sanoi:
Mä taas löysin faijan tavaroita läpikäydessäni vaikka minkälaista lääkettä. Ehkä vähän vanhentuneita, mutta eiköhän niillä jotain saisi aikaan nimimerkki juhnikin.kouvotsvoni sanoi:juhni voisi hankkia lääkkeitä.
No kun neljälläkympillä sai!OoPee sanoi:Kundi makso demoversiosta!!!
KATTOKAA NY!!! AVUTONTAAAAAH!!!Jason DeVillain sanoi:No kun neljälläkympillä sai!
Ei vaan, on aika kova hinta pelkästä laajennetusta demosta.
Mutta autopelifanaatikkona ei malta odottaa lopullista versioita joka ilmestynee vuonna -09. :frown:
:nope:OoPee sanoi:KATTOKAA NY!!! AVUTONTAAAAAH!!!
Toisaalta nythän... siis heeeetkinen :eek!: :eek!: :eek!:Jason DeVillain sanoi::nope:
72 sanoi:Ostin pikkulikalle jatkettavan lastensängyn, kun alkaa pinnasänky jäädä pieneksi. Ostin myös sänkyyn kuuluvan 2-osaisen patjan, sekä ihanan pussilakanasetin.
Täällä tota muuten myydään kolmellakympilläJason DeVillain sanoi:No kun neljälläkympillä sai!
:nope:OoPee sanoi:Täällä tota muuten myydään kolmellakympillä
Tänäänhän se on! Oon ihan täpinöissäni uudesta vaiheesta!72 sanoi:Kotiinkuljetus on ylihuomenna!
Kyllähän toi on ihan selkeesti taas joku tappamistyökalu :doubtful:Runar ja Kyllikki sanoi:Tommonen, tietääks kukaan mitä hankin?
:nope:OoPee sanoi:Kyllähän toi on ihan selkeesti taas joku tappamistyökalu :doubtful:
Naapurinpeljäytyslaite? :doubtful:Runar ja Kyllikki sanoi::nope:
Ei semmonenkaan. Mut semmonen tarttis kyä saada jostain.OoPee sanoi:Naapurinpeljäytyslaite? :doubtful:
Joku patruunoiden latauslaitteen osa? Ei kyllä oo oikein sen näkönen kun on noita pesiä useita, mutta oikein muuta tuu mieleen.Runar ja Kyllikki sanoi:Tommonen, tietääks kukaan mitä hankin?
No toi oli niin lähellä, että paljastan mikä se on: Valumuotti. Edit: Jotkut sanoo myös luotipihdeiksi, mutta itse sanon luotipihdeiksi vain yksi"pesäisiä".Knoukkari sanoi:Joku patruunoiden latauslaitteen osa? Ei kyllä oo oikein sen näkönen kun on noita pesiä useita, mutta oikein muuta tuu mieleen.