Thunder
Vihan aiheuttaja
Minulla on kaikki kaudet, minut pitää tappaa sillä en anna niitä.:thumbup:Vellu sanoi:Babylon 5 season 2 DVD-box :ahem: :thumbup:
Minulla on kaikki kaudet, minut pitää tappaa sillä en anna niitä.:thumbup:Vellu sanoi:Babylon 5 season 2 DVD-box :ahem: :thumbup:
Onko millä teksteillä?Vellu sanoi:Babylon 5 season 2 DVD-box :ahem: :thumbup:
Joku tullivirkailija niitä nyt kattelee himassaan :frank:Jason DeVillain sanoi:Mullakin oisvoinut olla B5:n tuotantokaudet 1-5 dvd:llä :jaska:
Sama. Tosin veikkaan etten ole jäänyt paljosta paitsi. :alppu:OoPee sanoi:En oo muuten eläissäni nähny yhtäkään kokonaista jaksoa Babylon vitosta
Mä en oon nähny sitä lain.OoPee sanoi:En oo muuten eläissäni nähny yhtäkään kokonaista jaksoa Babylon vitosta
Sama. En tosin ole ihan 100% varma olenko nähnyt edes pätkääkään mutta oletan nähneeni.OoPee sanoi:En oo muuten eläissäni nähny yhtäkään kokonaista jaksoa Babylon vitosta
Mitä vittua? Eihän niitä esitetty kuin vain 13 osaa kunnes Turnerin yhtiö veti töpselin irti, koska vaati käsikirjoittajaa lisäämään seksiä, väkivaltaa ja toimintaa siihen sarjaan ja käsikirjoittaja Michael Schrazinsky vai mikä lie, ei suostunut vaatimuksiin?OoPee sanoi:Olis muuten ebayssa Babylon 5 - Crusaden kaikki osat (5 DVD:tä) hintaan 12,99 plus postikulut 4,99,-
Suhtkoht edullinen.
Juu, tiedän kyllä, että tuo ei ole sama sarja, josta kundit täällä puhuu vaan oma erillinen sarjansa.
Spacecenter Babylon (tuotantokaudet 1-5) olis tarjolla uutena hintaan 79,99€
Minulla olisi kaikki suomenkielisenä, ellen sitten sekoittanut kieliaivoni englantiin.Jussi sanoi:B5 on yksi parhaista scifisarjoista ikinä. Ekan kerran ne esitettiin viikon välein muistaakseni lauantai-iltaisin kakkosella kultaisella -90 luvulla ja voi sitä viikonlopun ja seuraavan jakson odotusta. Varsinkin siinä vaiheessa kun Varjot ja Mr Morden alkoivat hiippailla jaksoissa mukana
2 ekaa kautta löytyy enkkuna, loput tarttis saara jostain halvalla tai koko setti suomitekstein.
Muumimukeja myydään aivan häkellyttävän suuria määriä. Taitaa vaan kaikilla keräilijöillä kohta olla kaikki erilaiset mukit, ehkä Muumimukitehdas Oy joutuu jatkossa keksimään aivan uusia hahmoja kuten Muumisetä, Muumitäti, Muumikummi ja keskikokoinen Myy.Zoe sanoi:Tuli ostettua kaksi uutta Muumi-mukia, vaikka vanhoillakin olisi totisesti pärjännyt. Mutta keräilyvimma mikä keräilyvimma...
Ihmeellinen sattuma. Minulla on samanlaiset.Moe Szyslak sanoi:Tuli ostettua aurinkobrillat.
Vähän liian miehekkäät kukkahatun kanssa.:thumbfh:Olga sanoi:Ihmeellinen sattuma. Minulla on samanlaiset.
No ei sitä huomaa. Voisit vähän muotoilla sitä kukkahattuasi, niin hyvin menee! :wink:Moe Szyslak sanoi:Vähän liian miehekkäät kukkahatun kanssa.:thumbfh:
OoPee sanoi:Olis muuten ebayssa Babylon 5 - Crusaden kaikki osat (5 DVD:tä) hintaan 12,99 plus postikulut 4,99,-
Suhtkoht edullinen.
Juu, tiedän kyllä, että tuo ei ole sama sarja, josta kundit täällä puhuu vaan oma erillinen sarjansa.
Spacecenter Babylon (tuotantokaudet 1-5) olis tarjolla uutena hintaan 79,99€