Hankintoja!

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Jussi sanoi:
Onko millä teksteillä?
Suomi, tanska, ruotsi, norja, englanti.

Ekstroissa ei ole suomenkielistä tekstitystä. En tiedä, löytyykö extroista muunkieliset tekstitykset... :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
burb sanoi:
Muumimukeja myydään aivan häkellyttävän suuria määriä. Taitaa vaan kaikilla keräilijöillä kohta olla kaikki erilaiset mukit, ehkä Muumimukitehdas Oy joutuu jatkossa keksimään aivan uusia hahmoja kuten Muumisetä, Muumitäti, Muumikummi ja keskikokoinen Myy.
Hyvä idea :). Onhan noita hahmoja tosin jo kierrätetty useampiinkin erilaisiin mukeihin, esim. Pikku Myy -aiheisia mukeja taitaa olla olemassa ainakin kolme erilaista.

Nuo uudemmat, 2000-luvulla valmistetut mukit löytyvät varmasti monen keräilijän kaapista, mutta vanhempia mukeja on harvalla ja niistä maksetaan nettihuutokaupoissa hurjia summia. Myös ns. sesonkimukeista (myynnissä vain lyhyen ajan) ovat monet valmiita maksamaan paljon.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Huomenna ostaa autoon akku. Ei kestänyt vanha sitten viikon seisokkia.

Sit jos kävis ostamassa telkkarin mallia Sony Bravia KDL-40W2000AEP HDTV (40"). Sanokaas nyt jotta ihan paska ostos.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
kouvotsvoni sanoi:
Sit jos kävis ostamassa telkkarin mallia Sony Bravia KDL-40W2000AEP HDTV (40").
Moni kehuu omistamiaan laitteita, mutta tämän telkun kohdalla kehu ei perustu pelkkään omistamiseen. Helvatin hyvä laitos.
Ainoa asia joka harmittaa on se, että kun laitat ton tikipoksiin kiinni niin saat automaattisesti huonomman ohjelmaoppaan. (ainakin topfiiildin ohjelmaopas on ihan hanurista verrattuna tohon Sonyyn)
Kunpa voisikin käyttää vielä tuota Sonyn ohjelmaopasta, mutta kun ohjelmat kulkee nykyään tikipoksin kautta, niin ei onnistu :jaska: :jaska:

Eli Osta pois, hyvä ostos! Ollut mulla käytössä noin 9 kk.

Näkyy tuo hintakin laskeneen mukavasti tässä välillä. :thumbup:
Me maksoimme tuosta 2042 euroa kotiin tuotuna.
 
Viimeksi muokattu:

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675


Hyvät on jalassa. Näillähän kehtaa liikkua melkein vapaa-ajallakin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
PuoliPöhkö sanoi:
Moni kehuu omistamiaan laitteita, mutta tämän telkun kohdalla kehu ei perustu pelkkään omistamiseen. Helvatin hyvä laitos.
Ainoa asia joka harmittaa on se, että kun laitat ton tikipoksiin kiinni niin saat automaattisesti huonomman ohjelmaoppaan. (ainakin topfiiildin ohjelmaopas on ihan hanurista verrattuna tohon Sonyyn)
Kunpa voisikin käyttää vielä tuota Sonyn ohjelmaopasta, mutta kun ohjelmat kulkee nykyään tikipoksin kautta, niin ei onnistu :jaska: :jaska:

Eli Osta pois, hyvä ostos! Ollut mulla käytössä noin 9 kk.

Näkyy tuo hintakin laskeneen mukavasti tässä välillä. :thumbup:
Me maksoimme tuosta 2042 euroa kotiin tuotuna.
Meinasin DVD plazan keskustelupalstoja ja TM:iä selata, mut eihän niitä jaksanut kuin vähän alusta.. Mitä turhia kun F1-Forumilta voi kysyä parsailta asiantuntijoilta omakohtaisia kokemuksia:D
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Eli miten se ohjelmavalikko sitten muuttuu? Itsellä DiVisionin boksi, niin tuskinpa nyt kauhean paska voi olla siihen verrattuna.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
PuoliPöhkö sanoi:
Kunpa voisikin käyttää vielä tuota Sonyn ohjelmaopasta, mutta kun ohjelmat kulkee nykyään tikipoksin kautta, niin ei onnistu :jaska: :jaska:
Niin siis eihän sun kaikkia ohjelmia ole pakko sen telkkarin kautta katsoa. Mulla on vastaava Sony ja digiboksin ohjelmaopasta käytän vain silloin kun digiboksilta jotain katselen tai laitan tallennuksia päälle.
Vai eiks tuo malli siis oo digitelkkari?
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Moe Szyslak sanoi:
Tuli ostettua aurinkobrillat.:cool:
Makin ostin pari viikkoa sitten. Taytyykin soittaa jenkkikollegalle jotta kay kysymassa ovatko valmiit.

Ostin jotkut Oakleyn uudet, samalla myos rillitkin, omilla vahvuuksilla. Jenkkilasta saa puoleen hintaan euroopan vastaavista.

Tuollaiset ruskeilla linsseilla:


Ja rillit vissiin tuollaiset:
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Runar ja Kyllikki sanoi:
Niin siis eihän sun kaikkia ohjelmia ole pakko sen telkkarin kautta katsoa. Mulla on vastaava Sony ja digiboksin ohjelmaopasta käytän vain silloin kun digiboksilta jotain katselen tai laitan tallennuksia päälle.
Vai eiks tuo malli siis oo digitelkkari?
On se digitelkkari, mutta kun signaali tulee digipoksille ja siitä HDMI:tä pitkin telkulle, niin eipä näy enää dikipoksin asennuksen jälkeen telkun kanavat (joka kanavan kohdalla lukee "ei ohjelmatietoja")
Vai pitääkö toi telkkari virittää uudelleen dikipoksin asentamisen jälkeen.
Mä olen ihan käsi näissä tikiluu-tikilei-jutuissa.


Eli selitän vielä yksinkertaisesti :

Antennisignaali tulee nykyään dikipoksille
Digipoksilta kuva telkulle tulee HDMI:tä pitkin
-> telkkarin virittimeen viritetyt kanavat ei näy enää. (en ole yrittänyt virittää uudelleen, koska mun mielestä dikipoksin ei pitäisi vaikuttaa tv-lähetysten kanavataajuuksiin mitenkään)
-> vain tikipoksin ohjelmaopas toimii.

Vai pitääkö tohon dikipoksin ja telkun väliin laittaa vielä joku
ylimääränen piuha jotta telkun viritin toimii kuten ennenkin?
-Vai pitääkö tikipoksi ohittaa toisella antennipiuhalla?
Vai.... äääh :D
 
Viimeksi muokattu:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
PuoliPöhkö sanoi:
On se digitelkkari, mutta kun signaali tulee digipoksille ja siitä HDMI:tä pitkin telkulle, niin eipä näy enää dikipoksin asennuksen jälkeen telkun kanavat (joka kanavan kohdalla lukee "ei ohjelmatietoja")
Vai pitääkö toi telkkari virittää uudelleen dikipoksin asentamisen jälkeen.
Mä olen ihan käsi näissä tikiluu-tikilei-jutuissa.


Eli selitän vielä yksinkertaisesti :

Antenni signaali tulee nykyään dikipoksille
Digipoksilta kuva telkulle tulee HDMI:tä pitkin
-> telkkarin virittimeen viritetyt kanavat ei näy enää. (en ole yrittänyt virittää uudelleen, koska mun mielestä dikipoksin ei pitäisi vaikuttaa tv-lähetysten kanavataajuuksiin mitenkään)
-> vain tikipoksin ohjelmaopas toimii.

Vai pitääkö tohon dikipoksin ja telkun väliin laittaa vielä joku
ylimääränen piuha jotta telkun viritin toimii kuten ennenkin?
-Vai pitääkö tikipoksi ohittaa toisella antennipiuhalla?
Vai.... äääh :D
Mulla ainakaan signaali telkkarille ei tule digiboksin läpi.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Antennin haaroitin vain ja suoraan seinästä omat antennipiuhat digipoksille ja telkkarille niin pitäs toimia molempia kautta kuin vettä vain.
Investoinnit on luokkaa pari euroa jakaja ja pari euroa toinen antennipiuha.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mulla ainakaan signaali telkkarille ei tule digiboksin läpi.
Okei, eli sulla on antennirasiasta haaroitettu kaksi antennijohtoa,
joista toinen menee suoraan boksin virittimelle ja toinen telkun virittimelle.

Täytyy vähän selvitellä millasen haaroituskappaleen tohon saa. Olis kuitenkin ihan jees , jos toi telkun ohjelmaopas toimisi myös. Se kun on ziljoona kertaa parempi kuin boksin.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
PuoliPöhkö sanoi:
Okei, eli sulla on antennirasiasta haaroitettu kaksi antennijohtoa,
joista toinen menee suoraan boksin virittimelle ja toinen telkun virittimelle.

Täytyy vähän selvitellä millasen haaroituskappaleen tohon saa. Olis kuitenkin ihan jees , jos toi telkun ohjelmaopas toimisi myös. Se kun on ziljoona kertaa parempi kuin boksin.
PlasmaEPG:hän on sit tämän näkönen:
 
Ylös