Vellu
Kuninkaalleninen
Suomi, tanska, ruotsi, norja, englanti.Jussi sanoi:Onko millä teksteillä?
Ekstroissa ei ole suomenkielistä tekstitystä. En tiedä, löytyykö extroista muunkieliset tekstitykset...
Viimeksi muokattu:
Suomi, tanska, ruotsi, norja, englanti.Jussi sanoi:Onko millä teksteillä?
Ei taida kyllä valitettavasti toimittaa Suomeen tuo myyjä.Vellu sanoi:Tack tack, täytyypä harkita.
Hyvä idea . Onhan noita hahmoja tosin jo kierrätetty useampiinkin erilaisiin mukeihin, esim. Pikku Myy -aiheisia mukeja taitaa olla olemassa ainakin kolme erilaista.burb sanoi:Muumimukeja myydään aivan häkellyttävän suuria määriä. Taitaa vaan kaikilla keräilijöillä kohta olla kaikki erilaiset mukit, ehkä Muumimukitehdas Oy joutuu jatkossa keksimään aivan uusia hahmoja kuten Muumisetä, Muumitäti, Muumikummi ja keskikokoinen Myy.
Mitkä on brillat? Ist die brillen?Moe Szyslak sanoi:Tuli ostettua aurinkobrillat.
Loisto ostos!kouvotsvoni sanoi:Sit jos kävis ostamassa telkkarin mallia Sony Bravia KDL-40W2000AEP HDTV (40"). Sanokaas nyt jotta ihan paska ostos.
Moni kehuu omistamiaan laitteita, mutta tämän telkun kohdalla kehu ei perustu pelkkään omistamiseen. Helvatin hyvä laitos.kouvotsvoni sanoi:Sit jos kävis ostamassa telkkarin mallia Sony Bravia KDL-40W2000AEP HDTV (40").
Meinasin DVD plazan keskustelupalstoja ja TM:iä selata, mut eihän niitä jaksanut kuin vähän alusta.. Mitä turhia kun F1-Forumilta voi kysyä parsailta asiantuntijoilta omakohtaisia kokemuksiaPuoliPöhkö sanoi:Moni kehuu omistamiaan laitteita, mutta tämän telkun kohdalla kehu ei perustu pelkkään omistamiseen. Helvatin hyvä laitos.
Ainoa asia joka harmittaa on se, että kun laitat ton tikipoksiin kiinni niin saat automaattisesti huonomman ohjelmaoppaan. (ainakin topfiiildin ohjelmaopas on ihan hanurista verrattuna tohon Sonyyn)
Kunpa voisikin käyttää vielä tuota Sonyn ohjelmaopasta, mutta kun ohjelmat kulkee nykyään tikipoksin kautta, niin ei onnistu :jaska: :jaska:
Eli Osta pois, hyvä ostos! Ollut mulla käytössä noin 9 kk.
Näkyy tuo hintakin laskeneen mukavasti tässä välillä. :thumbup:
Me maksoimme tuosta 2042 euroa kotiin tuotuna.
Niin siis eihän sun kaikkia ohjelmia ole pakko sen telkkarin kautta katsoa. Mulla on vastaava Sony ja digiboksin ohjelmaopasta käytän vain silloin kun digiboksilta jotain katselen tai laitan tallennuksia päälle.PuoliPöhkö sanoi:Kunpa voisikin käyttää vielä tuota Sonyn ohjelmaopasta, mutta kun ohjelmat kulkee nykyään tikipoksin kautta, niin ei onnistu :jaska: :jaska:
Makin ostin pari viikkoa sitten. Taytyykin soittaa jenkkikollegalle jotta kay kysymassa ovatko valmiit.Moe Szyslak sanoi:Tuli ostettua aurinkobrillat.
On se digitelkkari, mutta kun signaali tulee digipoksille ja siitä HDMI:tä pitkin telkulle, niin eipä näy enää dikipoksin asennuksen jälkeen telkun kanavat (joka kanavan kohdalla lukee "ei ohjelmatietoja")Runar ja Kyllikki sanoi:Niin siis eihän sun kaikkia ohjelmia ole pakko sen telkkarin kautta katsoa. Mulla on vastaava Sony ja digiboksin ohjelmaopasta käytän vain silloin kun digiboksilta jotain katselen tai laitan tallennuksia päälle.
Vai eiks tuo malli siis oo digitelkkari?
Mulla ainakaan signaali telkkarille ei tule digiboksin läpi.PuoliPöhkö sanoi:On se digitelkkari, mutta kun signaali tulee digipoksille ja siitä HDMI:tä pitkin telkulle, niin eipä näy enää dikipoksin asennuksen jälkeen telkun kanavat (joka kanavan kohdalla lukee "ei ohjelmatietoja")
Vai pitääkö toi telkkari virittää uudelleen dikipoksin asentamisen jälkeen.
Mä olen ihan käsi näissä tikiluu-tikilei-jutuissa.
Eli selitän vielä yksinkertaisesti :
Antenni signaali tulee nykyään dikipoksille
Digipoksilta kuva telkulle tulee HDMI:tä pitkin
-> telkkarin virittimeen viritetyt kanavat ei näy enää. (en ole yrittänyt virittää uudelleen, koska mun mielestä dikipoksin ei pitäisi vaikuttaa tv-lähetysten kanavataajuuksiin mitenkään)
-> vain tikipoksin ohjelmaopas toimii.
Vai pitääkö tohon dikipoksin ja telkun väliin laittaa vielä joku
ylimääränen piuha jotta telkun viritin toimii kuten ennenkin?
-Vai pitääkö tikipoksi ohittaa toisella antennipiuhalla?
Vai.... äääh
Okei, eli sulla on antennirasiasta haaroitettu kaksi antennijohtoa,Runar ja Kyllikki sanoi:Mulla ainakaan signaali telkkarille ei tule digiboksin läpi.
Toimiikin.Matxi sanoi:pitäs toimia molempia kautta kuin vettä vain.
PlasmaEPG:hän on sit tämän näkönen:PuoliPöhkö sanoi:Okei, eli sulla on antennirasiasta haaroitettu kaksi antennijohtoa,
joista toinen menee suoraan boksin virittimelle ja toinen telkun virittimelle.
Täytyy vähän selvitellä millasen haaroituskappaleen tohon saa. Olis kuitenkin ihan jees , jos toi telkun ohjelmaopas toimisi myös. Se kun on ziljoona kertaa parempi kuin boksin.