Hankintoja!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Finninkistä kirjottimen mustepatruuna 3,95 kotiin toimitettuna. (Uuden asiakkaan tarjous, pelkillä toimituskuluilla)
Salossa huutelivat 25 euroa ja ois tarvinnut tilata ja ens viikolla joskus ois tullut ja ois tarvinnut uudestaan ajella Saloon hakemaan sitä. :rolleyes:
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Mustat Blue kengät 17€:llä Citymarketista. Olin jo jonkinaikaa hakenut tämännäköisiä kenkiä, mutta yleensä on hinta ollut n. 70€.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
PuoliPöhkö sanoi:
.

..........................................................................

.

.

........................ *TILT*

...........................
:confused:


.

.

.
Asentaa-->Acentaa--->Ecantaa-->Esantaa.

Ihan loogista?!
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
jusban sanoi:
Asentaa-->Acentaa--->Ecantaa-->Esantaa.

Ihan loogista?!
Noin kyllä loogista. Mä jäin jumiin siihen ajatukseen että tuo ecantaa olisi joku hiano englanninnos.
Sitten kun tuo Ace->Esa ei uponnut siihen "totuuteen" mitenkään, niin tuli tiltti.
Kato - vanha on vanha :D Hitaalle pitää joskus suomentaa
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Runar ja Kyllikki sanoi:
Joo. Kuten useimmat muutkin.
En kaikkia kylläkään, mutta jotkut luodit jopa valan itse.
Onko tarkkudessa eroja omatehdyn tai tehdastekoisen patruunan välillä pistooliammunnassa? Entä kivääriammunnassa?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Vesku sanoi:
Onko tarkkudessa eroja omatehdyn tai tehdastekoisen patruunan välillä pistooliammunnassa? Entä kivääriammunnassa?
Kivääripuolella olen täysin kuulopuheiden varassa mutta pistooliammunnassa itseladattu on jopa selkeästi tarkempi. (ja tasalaatuisempia ovat myös)
Mulla on tuttavapiirissä yks johtavista suomalaisista kiväärispesialisteista (hänellä on jopa oma hänen mukaansa nimetty special kiväärimerkkinsä) ja hänen mukaansa oikea lataus on kivääripuolella tarkkuuden suhteen äärimmäisen tärkeää ja kriittisempää kuin pistoolipuolella.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Sam sanoi:
Koiralle voi vielä riittää öisin.
Pesimärauha jo kuule, ei voi pitää koiria enää irti!

Varsinkaan kun toisella näkyy just juoksuaika alkaneen.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kivääripuolella olen täysin kuulopuheiden varassa mutta pistooliammunnassa itseladattu on jopa selkeästi tarkempi. (ja tasalaatuisempia ovat myös)
Mulla on tuttavapiirissä yks johtavista suomalaisista kiväärispesialisteista (hänellä on jopa oma hänen mukaansa nimetty special kiväärimerkkinsä) ja hänen mukaansa oikea lataus on kivääripuolella tarkkuuden suhteen äärimmäisen tärkeää ja kriittisempää kuin pistoolipuolella.
Lie jo noin reilu 10 v sitten, kun kävin muutaman kerran erään kaverin kanssa ja hänen aseella ampumassa pienoiskiväärillä hirvitauluun. Jonkin verran jopa innostuin asiasta, kun ekalla kerralla hävisin vain 5 pistettä 10:llä laukauksella. Hän oli antanut mulle 10 pistettä tasoitusta, kun en ollut ampunut armeijan jälkeen yhtään. Vedonlyönnin seurausta toki tuo ammunta sillä kertaa ja vetoyksikkö se kansallinen kirkas juomapullo!:p

Taidettiiin ampua harjoitukset jollain halvoilla patruunoilla ja itse kisa paremmilla ja kalliimmilla. Kaveri oli varsin arvostettu ampuja hirviseurueessaan ja suht tarkka niissä jäsenten- tai seurojen välisissä kisoissa. Minun orastava ammuntaharrastus loppui, kun kaveri sai puukosta sydämeensä juopotteluporukassa, henki meni.:(
 
Ylös