Hankintoja!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Jussi sanoi:
Tossa olis nyt ne uudet Seymour Duncanit kiinni. Soi perkuleen hienosti :cool:
Kundi vaan jauhaa aina jostain kitaranpimputtamisesta, mutta ei pistä edes demoa jakoon :thumbdown
 

Örfil

Guest
Sekin on jo tehty (RHCP). Kuka niitä demoja täällä oikein janoaa? :eek!:

Jos oikein mies jatkaa tota vinkumista, niin voinhan mä sulle Ukko-Nooan vetästä nauhalle. :thumbup:
 

Örfil

Guest
Tässä sulle demoa!


Taitaa olla vuodelta -76 ja paikallisen oppikoulun bileistä. Tuolloin eturivistä puuttui vielä hemaisevat blondiinifanit ;)

Ai saatana että mä näytän ihan pullaposki kh-nörtiltä (stratomies) :jaska:
 
Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Jussi sanoi:
Tässä sulle demoa!


Taitaa olla vuodelta -76 ja paikallisen oppikoulun bileistä. Tuolloin eturivistä puuttui vielä hemaisevat blondiinifanit ;)

Ai saatana että mä näytän ihan pullaposki kh-nörtiltä (stratomies) :jaska:
Basisti :D :D :D
 

Örfil

Guest
Se on Ripa! JAtko soittohommia pitempään kuin kukaan muu - älkää naurakaa!
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Jussi sanoi:
Tässä sulle demoa!


Taitaa olla vuodelta -76 ja paikallisen oppikoulun bileistä. Tuolloin eturivistä puuttui vielä hemaisevat blondiinifanit ;)

Ai saatana että mä näytän ihan pullaposki kh-nörtiltä (stratomies) :jaska:
:(
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mä muuten kerksin ton kuvan vielä näkeen (nyt ei enää näy) :confused:

Mimmonenkohan sydeemi noilla tuolla photobucketissa on, kun ei kuitenkaan laakista estä linkitystä? Voi olla, että tommosia vastaavia on vaikka huru, mutta en pikaisesti kelaamalla muista ennen nähneeni.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Jr- sanoi:
Kunnon painepesuri tuli hankittua eilen.


Annas käyttörapoa tuosta Altosta sitten kun on vähän kokemusta.
Olen harkinnut saman laitteen hankkimista kun on tuonne Starkin suuntaan suhteet ja alennusrosentit kunnossa.

Mikä malli tuo omasi on?
Itse olen harkinnut Nilfisk Alto P 160.1-15 X-TRA, koska siinä on 15 metriä pesuriletkua kelassa.
Ei tarvitsisi siirtää konetta mihinkään kun pesee autoa, vaan se saisi jäpittää omalla paikallaan varaston nurkassa.
 
Viimeksi muokattu:

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
PuoliPöhkö sanoi:
Mikä malli tuo omasi on?
Itse olen harkinnut Nilfisk Alto P 160.1-15 X-TRA, koska siinä on 15 metriä pesuriletkua kelassa.
Ei tarvitsisi siirtää konetta mihinkään kun pesee autoa, vaan se saisi jäpittää omalla paikallaan varaston nurkassa.
Malli on 130.1 Tänään pesin pakettiauton talvirenkaat ja kyllä vesimäärä ja paine riitti.
 

Örfil

Guest
OoPee sanoi:
Mä muuten kerksin ton kuvan vielä näkeen (nyt ei enää näy) :confused:

Mimmonenkohan sydeemi noilla tuolla photobucketissa on, kun ei kuitenkaan laakista estä linkitystä? Voi olla, että tommosia vastaavia on vaikka huru, mutta en pikaisesti kelaamalla muista ennen nähneeni.
Tunnustan siirtäneeni kuvan. Siinä kun oli muitakin kuin mä ja kai tarttis pyytää lupaa muiden lärvien julkaisemiseen noin.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Jussi sanoi:
Tunnustan siirtäneeni kuvan. Siinä kun oli muitakin kuin mä ja kai tarttis pyytää lupaa muiden lärvien julkaisemiseen noin.
Itseasiassa laki ei vaadi. Mutta oma häveliäisyys ja kohteliaisuus useimmiten vaatii.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jussi sanoi:
Tunnustan siirtäneeni kuvan. Siinä kun oli muitakin kuin mä ja kai tarttis pyytää lupaa muiden lärvien julkaisemiseen noin.
Lupa myönnetty.

T: Lärvien julkaisemislupatoimisto
 

Örfil

Guest
No sepä se. Ja kun oopee rupes nauramaan meitin pasistia :D

Laittas itte kuvan omasta lärvistään niin johan me pojat naurettas kanssa JA KOVAA ;)
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Tänään käytiin vaateostoksilla Itäkeskuksessa. Mukaan tarttui myös Clas Ohlsonilta uudet kuulokkeet.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Uusin hankinta taitaa olla pimennysverho, jonka ansiosta saamme nukuttua viikonloppuisin 7:mään saakka, ennen noustiin viideltä tai viimeistään kuudelta.
 
Ylös