Hankintoja!

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
PuoliPöhkö sanoi:
:D :D :D :thumbup:
Tsemppiä!
Halvemmaksi tulee ajaa partakoneella samanlainen "tukka" kuin allekirjoittaneella :D

-PuoliPöhkö-
Tai hiustenajovehkeellä trimmailu. Maksoin aikoinaan 0€ kun omistajalla ei ollut sille mitään käyttöä.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tämä ei nyt sinänsä ole vielä hankinta, koska en ole maksanut tätä ja saan sen vasta toukokussa, mutta olen kyllä varannut tällaisen jo itselleni.

Eli Tauruksen 627 Tracker, kaliiperi .357 Magnum. Erona tuohon kuvaan, mun versiossa tulee olemaan sormiuritettu kahva, siinä lukee piipussa isolla Tracker Competition, eikä .357 Magnum ja siinä ei ole suujarrua (suujarrun käyttö on kielletty siluettiammunnassa)

Ottanen vissiin sittenkin tuon suujarrullisen version. Mulle on kuulemma siellä liikkeessä ollut varattuna sekä suujarrullinen että suujarruton. Lisäks olen ollut kaupoilla yhdestä Wessonista, jossa ois mukana 4, 6, 8 ja 10 tuuman vaihtopiiput ja täysin ampumaton vararulla. Noista piipuistakaan ei ole ammuttu kuin nelituumaisella. Sit olen neuvotellut Ruovedelle päin niklatusta Smith & Wessonin 686-mallista. Mutta tänään (tai viimeistään huomenna, miten sitä sitten ehtiikin) hakenen sittenkin tämän. Ikuinen takuu ja parinkin eri testin voitto tarkkuuden osalta ovat aika kovia sanoja:
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Voiko sua treffata ilman että on pelkoa tuliluikusta povarissa:confused: :confused: :confused:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Jussi sanoi:
Voiko sua treffata ilman että on pelkoa tuliluikusta povarissa:confused: :confused: :confused:
Joo, niinkuin sanottu, niin kanniskelen asetta vain jos on pelkoa jääkarhuista. :D

Jep, Suomessa ei lain mukaan edes saa olla pyssy mukana kuin ratareissuilla, asesepälle viedessä ja kaupasta sitä kotiin tuotaesssa tai vaihtoon vietäessä
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ottanen vissiin sittenkin tuon suujarrullisen version. Mulle on kuulemma siellä liikkeessä ollut varattuna sekä suujarrullinen että suujarruton. Lisäks olen ollut kaupoilla yhdestä Wessonista, jossa ois mukana 4, 6, 8 ja 10 tuuman vaihtopiiput ja täysin ampumaton vararulla. Noista piipuistakaan ei ole ammuttu kuin nelituumaisella. Sit olen neuvotellut Ruovedelle päin niklatusta Smith & Wessonin 686-mallista. Mutta tänään (tai viimeistään huomenna, miten sitä sitten ehtiikin) hakenen sittenkin tämän. Ikuinen takuu ja parinkin eri testin voitto tarkkuuden osalta ovat aika kovia sanoja:
Hajettu. Sinne jäi entinen reukku.
Nyt radalle testaamaan tuota uutukaista.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Hankittua: Kilo ruutia ja 500 kpl kiväärinalleja.

Itseladatun ja -valetun 38 wadcutterin hinnaksi tulee 5,1 senttiä. Ostetun 40 senttiä ja itseladatut ovat tarkempiakin. Jos antaa sen veran periksi, että ostaa luodit eikä vala niin patruunan hinnaksi tulee 10-12 senttiä.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
T6seen uusi paristo, kauraleipä, kolme litraa rasvatonta maitoa, savusaunapalvikinkkua, irtokarkkeja 170g, wokkipakastevihanneksia, kanafilesuikaleita, hammaslankaa, kolmekymmentäkaksi litraa dieseliä, koiranmakkaraa, tomaatteja ja raejuustoa.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Knoukkari sanoi:
T6seen uusi paristo, kauraleipä, kolme litraa rasvatonta maitoa, savusaunapalvikinkkua, irtokarkkeja 170g, wokkipakastevihanneksia, kanafilesuikaleita, hammaslankaa, kolmekymmentäkaksi litraa dieseliä, koiranmakkaraa, tomaatteja ja raejuustoa.
Hitto että luin tuon ekan sanan parikin kertaa väärin:confused:
 

Örfil

Guest
Runar ja Kyllikki sanoi:
Joo, niinkuin sanottu, niin kanniskelen asetta vain jos on pelkoa jääkarhuista. :D

Jep, Suomessa ei lain mukaan edes saa olla pyssy mukana kuin ratareissuilla, asesepälle viedessä ja kaupasta sitä kotiin tuotaesssa tai vaihtoon vietäessä
Entäs Tebarilla? :eek!:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Jussi sanoi:
Entäs Tebarilla? :eek!:
Meinasin jo sanoa, että ikuna en uskaltais lähteä Runarin luokse dokaamaan, mutta eihän toi loppujenlopuks niin vaarallista oliskaan. Vaikka saataiskin kännipäissämme aikaan sen luokan megajarna, että Runar päättäis ampua mut, niin siltähän menis ikuisuus pohtiessa, että millä niistä monista pyssyistä ja mimmosilla luodeilla ja miltä etäisyydeltä se mut niittäis kumoon, että kerkeisin sillä aikaa tilaamaan kaikessa rauhassa ittelleni taksin ja polttamaan askin röökiäkin.
 

Örfil

Guest
Todennäköisesti se kateuksissaan laskis lippaallisen ekas mun takanakkiin ja sillä välin me voitais juosta - ja lujaa - pätkän matkaa Salon suuntaan ja yhden hemmon autotalliin piiloon ;) Siellä se ei uskalla enää paukutella kuin korkeintaan tuhnuja ;)
 

Örfil

Guest
Tarttis ostaa Intian reissu kahdelle. Mutta hotelli on vielä epävarma.
 
Ylös