Hankintoja!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Vilperi sanoi:
Okei. Täytynee laittaa harkintaan toi operaatio. Aluks kelasin että toi 40 gigaa olis ihan riittävä koko mut ei tarvinnu hakea kuin pari demoa ym. niin johan on enää 25 gigaa jäljellä.:nope:
40 gigan versiossahan sulla ei ole lähellekään 40 gigaa vapaata levytilaa, koska ensinäkin on tuo tuttu 1 MB = 1024 KB ongelma ja toisekseen käyttöjärjestelmä varaa sekin itselleen osan levytilasta.

250 GB:n levyn kun lyöt sisään, jää sulle lopulta vain noin 200 GB:tä vapaata levytilaa. PS3:n käyttis näyttäis varaavan itselleen peräti kolmisenkymmentä gigaa tilaa ts. vaikuttais siltä, että mitä isompi levy, sitä enemmän tilaa se varaa itselleen.

Noh, 200 GB:tä pitäis kyllä olla ihan riittävän paljon :rolleyes:

Multimediahilujahan ei välttämättä tartte edes varastoida PS3:een, riittää kun sulla on tietokone, wlan ja ilmainen TVersity. Toimii kuin junan vessa :ahem:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
OoPee sanoi:
Multimediahilujahan ei välttämättä tartte edes varastoida PS3:een, riittää kun sulla on tietokone, wlan ja ilmainen TVersity. Toimii kuin junan vessa :ahem:
Eli saadakseen nuo toimimaan pitää polkaista lattian rajassa olevaa vipua? Ja vain junan kulkiessa?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
500 kpl Archipelagon valmistamaa .357 magnumin luotia, muovivasara, lyijynsulatuspata, lataussarja ja pikkunen kaukoputki.
Pyöreesti 100 euroa.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Runar ja Kyllikki sanoi:
500 kpl Archipelagon valmistamaa .357 magnumin luotia, muovivasara, lyijynsulatuspata, lataussarja ja pikkunen kaukoputki.
Pyöreesti 100 euroa.
Taidat perustaa yksityistä armeijaa kun TVÄL-hankinnat ovat jenkkien armeijan suuruusluokkaa... ;)
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Ulkoinen kiintolevy Maxtor 500 GB ja muistitikku 4 GB.

Reilu viikko sitten tästä koneesta hajosi toinen muistikampa, takuuseen vaihtavat. Melko varmat ja melkein ajantasalla olevat kopiot on ammattiaineistosta ja valokuvista yms toisella koneella ja levyillä, mutta vaivattominta on laittaa tuonne varmuuskopiot. 2 gigan tikulla siirsin muutaman kerran vikasietotilassa valokuvia, kun ei DVD_asema toiminut. :eek:

Parempi olla kunnon varmistukset!

 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mulle on sama asia tärkeä.
Olen ajatellut jotain tuontyyppisiä kevyiksi kesäajokengiksi: (yleensä ajelen kyllä buutsit jalassa)

:D Hyvä kun poliisit ei tarkista monojen urien syvyyttä, jos talvisin tulisi monojen syvyys pakollisiksi. Tuli mieleen, että minulla oli buutsit, jotka olivat ihan slicksit, niin herkästi meinasi liukastua ja piti melkein Speden kolmiokävelytyyliin kävellä. Pitäisi miettiä, että kesällä pitäisi hommata uudet, aidot nahkabootsit, mutta mistä nykyään? Vai kannattaisiko hankkia vasta talvella, jos hinnat siitä mihinkään laskee?
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Thunder sanoi:
:D Hyvä kun poliisit ei tarkista monojen urien syvyyttä, jos talvisin tulisi monojen syvyys pakollisiksi. Tuli mieleen, että minulla oli buutsit, jotka olivat ihan slicksit, niin herkästi meinasi liukastua ja piti melkein Speden kolmiokävelytyyliin kävellä. Pitäisi miettiä, että kesällä pitäisi hommata uudet, aidot nahkabootsit, mutta mistä nykyään? Vai kannattaisiko hankkia vasta talvella, jos hinnat siitä mihinkään laskee?
Saksasta, Louisilta mä olen buutseja tilaillut. Ja Raisiosta Bikerpointista.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Kilo sianlihaa 5€. Ajattelin paistaa nyt puolen kilon siivun.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Kolme kampaa, jotka ostin hukkuneen kamman tilalle, ja jotka nekin hukkuivat jo :jaska:

Vapaalla tyylillä siis huomennakin.
 
Ylös