Hankintoja!

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Vitsi kun sais 3 iltaa viikossa vapaaksi seuraavan vuoden ajaksi, niin vois ottaa matsin VGA Planetsia...
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Mökki uudeksivuodeksi Tahkolta. Toivotaan parempaa lumivarmuutta kuin viime vuonna Himoksella. Monesta mestasta näyttävimmät oli jo viety, nyt saatiin aika hieno 2½-kerroksinen 150m2 mökki, eikä ees mikään paritalohässäkkä.
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
S.A sanoi:
Ostin äidille lyyran Kultajousesta.
Ite olen kanssa miettinyt, että olenkohan ite ostanut äitille lyyran neljä vuotta sitten kun kirjoitin. Tuskinpa, mahto kait ite ostaa. Mites juhlavalmistelut etenevät?
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
JOC sanoi:
Ite olen kanssa miettinyt, että olenkohan ite ostanut äitille lyyran neljä vuotta sitten kun kirjoitin. Tuskinpa, mahto kait ite ostaa. Mites juhlavalmistelut etenevät?
Olen mahdollisimman paljon poissa kotoa ja välttelen niitä... :rolleyes:

Olen lähinnä erikoistunut kuohuviinin valintaan. Sujuu kevät mukavasti eri kuplivia testaillessa. :eek:
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
S.A sanoi:
Olen mahdollisimman paljon poissa kotoa ja välttelen niitä... :rolleyes:

Olen lähinnä erikoistunut kuohuviinin valintaan. Sujuu kevät mukavasti eri kuplivia testaillessa. :eek:
Milläs kuohuviinillä lähdetään? Itse suosittelen hyväksi koettua Gancia Prosecco Brutia. Mitä valitsetkin, niin valitse kuiva, sillä voi sitä makealla huonolla juomalla kidutusta en tahtoisi kenenkään joutuvan kokemaan.
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Mutku sanoi:
Huonon makean nyt saa lipitettyä miten vaan mutta huonon kuivan :yuck:
Njoo. Niistä nyt täytyy erossa vastaa pysyäkin. Laadukkaat, kuivat kuohuviinit muistuttavat jo jotkut piirteiltään jo shampanjoita, vaikka hinta saattaa olla huomattavastikin edullisempi.
 

Makkonen

Guest
Ostin lenkkarit. Saas nähdä ostinko liian myöhään, tarvin niitä tositoimissa kesäkuun kuudes päivä.
Lenkkarien osto on aina yhtä vaikeata. Tänään pari tuntia sovittelin niitä.
Lopulta Reebokilta löytyi sopivat. Vasen jalka on 'hieman' ongelmallinen, sisäsyrjältä tuppaa lähes joka malli painamaan ikävästi.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jason DeVillain sanoi:
Ostin lenkkarit. Saas nähdä ostinko liian myöhään, tarvin niitä tositoimissa kesäkuun kuudes päivä.
Lenkkarien osto on aina yhtä vaikeata. Tänään pari tuntia sovittelin niitä.
Lopulta Reebokilta löytyi sopivat. Vasen jalka on 'hieman' ongelmallinen, sisäsyrjältä tuppaa lähes joka malli painamaan ikävästi.
Kandeis hommata jalan mukaan tehdyt pohjalliset.:ahem:

Itse omistan 2 paria. Yhdet lenkkareissa ja yhdet 'työkengissä'.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jason DeVillain sanoi:
Mulla on niin omalaatuiset jalat että vasen pohjallinen on 6 mm nostettu takaa ja molemmissa on 4 mm kallistus jalan ulkosyrjän puolelle. (eli on sisäpuolella korotusta).:rolleyes:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Moe Szyslak sanoi:
Mulla on niin omalaatuiset jalat että vasen pohjallinen on 6 mm nostettu takaa ja molemmissa on 4 mm kallistus jalan ulkosyrjän puolelle. (eli on sisäpuolella korotusta).:rolleyes:
Eli vähän niinkuin positiivinen Camber-kulma?
 
Ylös