Vellu
Kuninkaalleninen
Vitsi kun sais 3 iltaa viikossa vapaaksi seuraavan vuoden ajaksi, niin vois ottaa matsin VGA Planetsia...
Toisin sanoen maailmassa ei ole muuta totuutta, kuin mätkintä-/kaahailupelien ylivoimaisuus.Vice sanoi:Ja blah...
Ite olen kanssa miettinyt, että olenkohan ite ostanut äitille lyyran neljä vuotta sitten kun kirjoitin. Tuskinpa, mahto kait ite ostaa. Mites juhlavalmistelut etenevät?S.A sanoi:Ostin äidille lyyran Kultajousesta.
Olen mahdollisimman paljon poissa kotoa ja välttelen niitä...JOC sanoi:Ite olen kanssa miettinyt, että olenkohan ite ostanut äitille lyyran neljä vuotta sitten kun kirjoitin. Tuskinpa, mahto kait ite ostaa. Mites juhlavalmistelut etenevät?
Milläs kuohuviinillä lähdetään? Itse suosittelen hyväksi koettua Gancia Prosecco Brutia. Mitä valitsetkin, niin valitse kuiva, sillä voi sitä makealla huonolla juomalla kidutusta en tahtoisi kenenkään joutuvan kokemaan.S.A sanoi:Olen mahdollisimman paljon poissa kotoa ja välttelen niitä...
Olen lähinnä erikoistunut kuohuviinin valintaan. Sujuu kevät mukavasti eri kuplivia testaillessa.
Njoo. Niistä nyt täytyy erossa vastaa pysyäkin. Laadukkaat, kuivat kuohuviinit muistuttavat jo jotkut piirteiltään jo shampanjoita, vaikka hinta saattaa olla huomattavastikin edullisempi.Mutku sanoi:Huonon makean nyt saa lipitettyä miten vaan mutta huonon kuivan :yuck:
Samaa mieltä Mulkun kanssa.:ahem:Mutku sanoi:Huonon makean nyt saa lipitettyä miten vaan mutta huonon kuivan :yuck:
Kandeis hommata jalan mukaan tehdyt pohjalliset.:ahem:Jason DeVillain sanoi:Ostin lenkkarit. Saas nähdä ostinko liian myöhään, tarvin niitä tositoimissa kesäkuun kuudes päivä.
Lenkkarien osto on aina yhtä vaikeata. Tänään pari tuntia sovittelin niitä.
Lopulta Reebokilta löytyi sopivat. Vasen jalka on 'hieman' ongelmallinen, sisäsyrjältä tuppaa lähes joka malli painamaan ikävästi.
Niinpä.Moe Szyslak sanoi:Kandeis hommata jalan mukaan tehdyt pohjalliset.:ahem:
Omistan 2, eli yhden parin.Moe Szyslak sanoi:Kandeis hommata jalan mukaan tehdyt pohjalliset.:ahem:
Itse omistan 2 paria. Yhdet lenkkareissa ja yhdet 'työkengissä'.
Mulla on niin omalaatuiset jalat että vasen pohjallinen on 6 mm nostettu takaa ja molemmissa on 4 mm kallistus jalan ulkosyrjän puolelle. (eli on sisäpuolella korotusta).Jason DeVillain sanoi:Niinpä.
Kyllä se rotkon loputtua loppuu pöyrimästä.:ahem:kouvotsvoni sanoi:*retsoilee* uusi tietokone pyörii.
Eli vähän niinkuin positiivinen Camber-kulma?Moe Szyslak sanoi:Mulla on niin omalaatuiset jalat että vasen pohjallinen on 6 mm nostettu takaa ja molemmissa on 4 mm kallistus jalan ulkosyrjän puolelle. (eli on sisäpuolella korotusta).
Uutta on täälläkin kasattu ja tuossa se on pöydällä tukevasti nyt jo toiminnassa.kouvotsvoni sanoi:*retsoilee* uusi tietokone pyörii.