Sä kun olet noita Audimiehiä, niin osta audispray.:ahem:Matxi sanoi:En ole tehnyt hankintoja.
Sä kun olet noita Audimiehiä, niin osta audispray.:ahem:Matxi sanoi:En ole tehnyt hankintoja.
No ilmankos susta on tullu tommonen :frank:Moe Szyslak sanoi:Mä olen varmaan eläessäni pelannut pleikkaria tms. pelejä aikuisiässä noin 10 minuuttia.
OoPee sanoi:No ilmankos susta on tullu tommonen :frank:
Kyä ainakin uimataidon puolesta pärjäisin.:thumbup:kouvotsvoni sanoi:Heh, Moe vaan ilmoittautumaan kisaan mukaan.
No etpähän jäisi lillumaan vesiesteisiin, kun tipahtaisit:ahem:Moe Szyslak sanoi:Kyä ainakin uimataidon puolesta pärjäisin.:thumbup:
Ymmärrän kyllä, aika vähiin munkin pelaamiset on viimeisen parin vuoden aikana jäänyt, nyt tietysti uuden leulun myötä innostuin.Moe Szyslak sanoi:
En tiedä, ei vaan kiinnosta pelaillut jotakin konetta vastaan. Eikä kyllä hirveesti tietokoneetkaan.:thumbfh:
Sitäpä just tarkoitin.kouvotsvoni sanoi:No etpähän jäisi lillumaan vesiesteisiin, kun tipahtaisit:ahem:
Mulla ei ole noita 'multi playereitä' täällä Kuopiossa.OoPee sanoi:Ymmärrän kyllä, aika vähiin munkin pelaamiset on viimeisen parin vuoden aikana jäänyt, nyt tietysti uuden leulun myötä innostuin.
Nykyäänhän muuten ei tartte pelata tietokonetta vastaan vaan aika monessa gamessa on jo mukana multi player -mahdollisuus.
Kuopioon ei siis ole vieläkään saatu intternettiä. Hyvä.Moe Szyslak sanoi:Mulla ei ole noita 'multi playereitä' täällä Kuopiossa.
Tarkoitin siis netin ylitse pelaamistaMoe Szyslak sanoi:Mulla ei ole noita 'multi playereitä' täällä Kuopiossa.
Commodore 64?Mutta mikäs perskele se peli oli nuoruudessa joka kaverilla oli? Oli laskettelua ja nyrkkeilyä ja vaikka mitä. Telkkariin sekin liitettiin.
Yksistään ei omalla kohdalla ainakaan ihmeitä aikaan saanut, mutta kun perään truuttas sellasella korvatruutalla vettä niin johan tuli ties mitä pihalle. ( :yuck: )Moe Szyslak sanoi:Sä kun olet noita Audimiehiä, niin osta audispray.:ahem:
Ei joku Mattel tai vastaava???:doubtful:OoPee sanoi:Tarkoitin siis netin ylitse pelaamista
Commodore 64?
:ahem: :ahem:MacGyver sanoi:Yksistään ei omalla kohdalla ainakaan ihmeitä aikaan saanut, mutta kun perään truuttas sellasella korvatruutalla vettä niin johan tuli ties mitä pihalle. ( :yuck: )
Ja blah...kouvotsvoni sanoi:Nysväys strategia-pelit parsoja:alppu:
Lomalla vois kaivaa vanhan transport tycoonin esiin... Ei jaksa opetella mitään uusia.... Vanhallakin vierähtää viikko huomaamatta... :thumbfh:kouvotsvoni sanoi:Nysväys strategia-pelit parsoja:alppu: