Hankintoja!

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
kouvotsvoni sanoi:
3*Ilosaaren rokkiräimelippuja ja Jori Hulkkosen Errare machinale est.
Mä tiijän ton Hulkkosen Jorin!
Silloin kun asuin vielä Oulussa niin Jori asui jossain vaiheessa naapuritalossa ja hänen kaverinsa oli mun kämppis. Siispä Joriakin moikkailin silloin tällöin kun kohdalle sattui.

Haluuksä mun nimmarin?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Mä tiijän ton Hulkkosen Jorin!
Silloin kun asuin vielä Oulussa niin Jori asui jossain vaiheessa naapuritalossa ja hänen kaverinsa oli mun kämppis. Siispä Joriakin moikkailin silloin tällöin kun kohdalle sattui.

Haluuksä mun nimmarin?
Pistätkö faksilla vaikka, niin tulostan ja kehystän seinälle!
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Runar ja Kyllikki sanoi:
...jolla ei muuten hämärässä tee yhtään mitään. Mulla on Roofissa iridium-visiiri ja jos yöllä ajelee kotiin se kiinnitettynä, on pakko avata visiiri.
ei rata-ajoa harrastetakaan yö-aikaan, paitsi formuloissa ja lemansissa ;)
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
FO110K sanoi:
ei rata-ajoa harrastetakaan yö-aikaan, paitsi formuloissa ja lemansissa ;)


Jaaa...mä oletin että tulee prätkäkäyttöön tms. jokapäiväseen hommaan. Noh, auringonpaisteisella radalla varmastikin hyvä, sateisella tuskin. Mutta mikroautoilla ei taideta sateella ajaakaan?
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mutta mikroautoilla ei taideta sateella ajaakaan?
kyllähän noilla sateellakin jonkun verran suhataan, ja sitä varten on tietty se kirkas malli sitten :)
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
- Weaver-kisko revolveriin, malli jonka kiinnityksen takia ei tartte porata reikiä pyssyyn. Ihan nerokas systeemi.
- Hoguen kahva.

Tossa keskimmäisessä (samanlaisessa pyssyssä kuin mulla) on kiinnitettynä just samanlainen kisko ja melkein samanlainen kiikari kuin mun pyssyyn tulee kiinni:



ja tollanen se Hoguen kahva:

 
Viimeksi muokattu:

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
4 kuormaa (nuppi+kasetti) santaa, on jotain 'seulanpohjaa' eli santaa joka ei enää käy kun maanrakennusaineeksi. Laitetaan sitä nurmikonpohjaksi.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
GTA IV:kin saapui sitten eilen postitse, hintaa tuli 55,70€. Tunnin verran illalla testailin, onhan se kieltämättä magee :)

...olkootkin, että ei tuossa nyt loppujenlopuksi kait niin oleellista eroa ole niihin edellisiin osiin.

Assassin's Greediäkin kokeilin, tosin ehkä parinkymmenen minuutin verran. Ainakakin grafiikoiltaan vaikuttava pläjäys, pelattavuudesta on vaikea tässä vaiheessa sanoa paljoakaan.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mä olen varmaan eläessäni pelannut pleikkaria tms. pelejä aikuisiässä noin 10 minuuttia.:eek:

Sitä vastoin urheiluhommiin on mennyt vähän enämpi aikaa.:rolleyes:
 
Ylös