kouvotsvoni
Banjottu
3*Ilosaaren rokkiräimelippuja ja Jori Hulkkosen Errare machinale est.
Mä tiijän ton Hulkkosen Jorin!kouvotsvoni sanoi:3*Ilosaaren rokkiräimelippuja ja Jori Hulkkosen Errare machinale est.
Pistätkö faksilla vaikka, niin tulostan ja kehystän seinälle!burb sanoi:Mä tiijän ton Hulkkosen Jorin!
Silloin kun asuin vielä Oulussa niin Jori asui jossain vaiheessa naapuritalossa ja hänen kaverinsa oli mun kämppis. Siispä Joriakin moikkailin silloin tällöin kun kohdalle sattui.
Haluuksä mun nimmarin?
FO110K sanoi:Iridium Blue visiiri:
ei rata-ajoa harrastetakaan yö-aikaan, paitsi formuloissa ja lemansissaRunar ja Kyllikki sanoi:...jolla ei muuten hämärässä tee yhtään mitään. Mulla on Roofissa iridium-visiiri ja jos yöllä ajelee kotiin se kiinnitettynä, on pakko avata visiiri.
FO110K sanoi:ei rata-ajoa harrastetakaan yö-aikaan, paitsi formuloissa ja lemansissa
kyllähän noilla sateellakin jonkun verran suhataan, ja sitä varten on tietty se kirkas malli sittenRunar ja Kyllikki sanoi:Mutta mikroautoilla ei taideta sateella ajaakaan?
FO110K sanoi:kyllähän noilla sateellakin jonkun verran suhataan, ja sitä varten on tietty se kirkas malli sitten
35 eurolla ostin.OoPee sanoi:Niinjoo, tuon saisin edullisesti (30-35 euroa) duunikaverilta, jolla on noita kaksi (toinen tuli lahjana).
Todennäköisesti ostan.
Hähähä, jätkä teki sulovileenit!! :ahem:OoPee sanoi:35 eurolla ostin.
Runar ja Kyllikki sanoi:Hähähä, jätkä teki sulovileenit!! :ahem: