Hankintoja!

Makkonen

Guest
PuoliPöhkö sanoi:
Kas, ne olivatkin BluuRäytä!
No onko se hjuva?
Kuva on terävä kuin lasiveitsi?

Mikä laite sulla on, suositteletko?
Blueräyn voisi hommata ja siirtää tuon nykyisen dvd:n lastenfilmikäyttöön kakkosolohuoneeseen.
On hjuva.
Kyllähän kuva näyttää hyvältä 42" full hd- telkusta.
Pleikkari on mulla blyy-räy toistimena.
 
Viimeksi muokattu:

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
PuoliPöhkö sanoi:
Asun joka kuussa täällä maassa. Ihan toimiva homma.
Esim. Jätteet haetaan täällä kaksi kertaa kuussa.
Leijumaan ei silti ole vara ryhtyä, vaan jalat on pidettävä tukevasti maassa.
Se on kuuhullu!! :eek!: Tai pikemminkin KuuPöhkö.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
PuoliPöhkö sanoi:
Harrastatko sä joukkotappeluita vai mummojen pieksentää?
Noillahan on vaan yksi käyttötarkoitus - Pistää läski tummumaan. :eek!:

Sellasiks ampumakäsineiksi, joita vois käyttää myös prätkällä ajaessa mä nuo hankin. Ei tartte suotta olla monia hanskoja mukana. Nuo on sellasta mallia, jotka jättää sormenpäät paljaaksi, eli sopii hyvin ampumiseen ja kun siinä on tuota suojaakin, niin sopii prätkäilyyn.

Prätkähanskat ja taktiset hanskat on muutenkin aika lähellä toisiaan. Esim. sellasia hiilikuitukupeilla rystysistä suojattuja prätkähanskoja, jotka mulla on pääasiallisina hanskoina, myydään myös taktisten hanskojen nimellä.


Mut mikä ettei, saa noilla läskinkin tummumaan jos tarttee. :D Mun ei onneks tartte.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Runar ja Kyllikki sanoi:
S
Prätkähanskat ja taktiset hanskat on muutenkin aika lähellä toisiaan. Esim. sellasia hiilikuitukupeilla rystysistä suojattuja prätkähanskoja, jotka mulla on pääasiallisina hanskoina, myydään myös taktisten hanskojen nimellä.
.

Tossa kuvassa on Oakleyn taktiset hanskat. Mulla on yhdet täysin samanlaiset prätkähanskat kevyinä kesähanskoina. Jos Oakleyn nimestä vois päätellä, niin en yllättyisi vaikka näitä myytäisiin myös pyöräilyhanskojen nimellä jossain. Jacques osannee vastata siihen.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kuulokkeet 19.xx eurolla eilen... No eikös ne sitten tänään just olleet alelaarissa 7 eurolla samassa paikkaa:thumbfh:
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
kouvotsvoni sanoi:
Kuulokkeet 19.xx eurolla eilen... No eikös ne sitten tänään just olleet alelaarissa 7 eurolla samassa paikkaa:thumbfh:
Osta alekuulokkeet ja yritä palauttaa avaamattomana 19€ kuitilla :alppu:

Tai sitten riko 19€ kuulokkeet ja palauta "paskan möivät" periaatteella.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Zaikom sanoi:
Osta alekuulokkeet ja yritä palauttaa avaamatonta pakettia 19€ kuitilla :alppu:
No arvaa pysyikö ne avaamattomina ja paketti tallessa?:eek: Paremmin näillä musiikki kuuluu kuin joillain halpis-kuulokkeilla:ahem:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Osta ne halvemmat sieltä toisesta paikasta ja palauta ne kuitin kera sinne, mistä ostit ne kalliimmalla... Muista ottaa se hintalappu veks...
EDIT: hidas.. :thumbfh:
edit2: samaan paikkaan :thumbfh:
 
Viimeksi muokattu:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Tuollaisen juonen onnistuminenhan riippuu täysin siitä, onko kyseisessä liikkeessä palautusoikeus. Suomessahan ei mitään yleistä palautusoikeutta ole juuri muualla kuin etämyynnissä.

Jos joku liike palautusoikeuden myöntää, niin se on ihan täysin heidän oma asiansa. Pakko sellaista ei ole myöntää, kuin rikkinäisten tavaroiden osalta ja silloinkin liike saa päättää korjataanko esine, annetaanko samanlainen tai vastaava tilalle vai annetaanko rahat takaisin.

Kuulokkeiden tapauksessa palautus tuskin onnistuu edes rikkinäisyyteen vedoten. Todennäköisesti tyrkyttävät samanlaisia tilalle ja tarkastavat tiskillä siinä tilanteessa, että ne tilalle annetut varmasti toimivat.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tuollaisen juonen onnistuminenhan riippuu täysin siitä, onko kyseisessä liikkeessä palautusoikeus. Suomessahan ei mitään yleistä palautusoikeutta ole juuri muualla kuin etämyynnissä.

Jos joku liike palautusoikeuden myöntää, niin se on ihan täysin heidän oma asiansa. Pakko sellaista ei ole myöntää, kuin rikkinäisten tavaroiden osalta ja silloinkin liike saa päättää korjataanko esine, annetaanko samanlainen tai vastaava tilalle vai annetaanko rahat takaisin.

Kuulokkeiden tapauksessa palautus tuskin onnistuu edes rikkinäisyyteen vedoten. Todennäköisesti tyrkyttävät samanlaisia tilalle ja tarkastavat tiskillä siinä tilanteessa, että ne tilalle annetut varmasti toimivat.
Kyllä olen saanut tuolta rahat tai saman tuotteen tilalle miten itse olen halunnut (tosin en ole koettanut ehjiä tuotteita palautella, kun ei ole ollut tarvista, vain takuuseen menneitä paskavehkeitä)... No en jaksa ottaa stressiä tuosta.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Ja nyt iski törsyy päälle, kun löytyi jenkeistä edullinen paikka. MTechin 8-tuumaa pitkä 440 rosterista tehty tikarin näköinen linkkari. Suomeen asti postitettuna kokonaishinta 16 dollaria 32 senttiä. :D
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Ja törsyy jatkuu.

Tämmönen hintaan 11 taalaa ja risat.Sis. postituskulut jenkeistä. Tämän ostamiseen oli selkeä syy, joka selviää seuraavassa postauksessa.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Ja se syy edellisen hankkimiseen on tässä kuvassa. Mulla on ennestään saman sarjan kiinteäteräinen partioveitsi ja tää em. linkkari täydentää kivasti kokoelmaa noilta osin:
 
Viimeksi muokattu:
Ylös