Makkonen
Guest
Nuo Iisakki Järvenpään puukot on hiahoja. Mulla on yks sellanen missä on hevosen pää kahvassa. :thumbup:
Iso puukko, jos hevosen pää on kahvassa.Jason DeVillain sanoi:Nuo Iisakki Järvenpään puukot on hiahoja. Mulla on yks sellanen missä on hevosen pää kahvassa. :thumbup:
Kävin ostamassa 6 kg komposiittipullon nestekaasua. Oli tasan viimeinen pullo mitä oli jäljellä. 120 euroo! :thumbfh: :nope: Ton takia mä ajoin kotio ABC:ltä 20 km/h ja hidastelin muitten juhannusliikennettä.OoPee sanoi:Hyi helvetti :yuck: :yuck:
On se. Pidän sitä tallissa.yussi sanoi:Iso puukko, jos hevosen pää on kahvassa.
Itseasiassa näin iso:yussi sanoi:Iso puukko, jos hevosen pää on kahvassa.
Vittuilekkösä?Moe Szyslak sanoi:Toivotaan ettei palokuntaa tarvita.
Lankomieheltä tuli eilen vaimolle pari MMS:ää, joissa oli kuva uudesta telkkarista ja mallimerkintä kdl-40v3000. Ja kommentti, että nyt kelpaa kattella futista. Ja oli yhdessä kuvassa PS3.kouvotsvoni sanoi:40W4000
Malli 2156 näyttäis olevan tuo mun puukko.Jason DeVillain sanoi:Itseasiassa näin iso:
En missään nimessä!OoPee sanoi:Vittuilekkösä?
:thumbup: :alppu:kouvotsvoni sanoi:40W4000
R & K testaamassaRunar ja Kyllikki sanoi:Tästä kokeilusta rohkaistuneena päätin kokeilla, että sattuuko käteen jos lyö kovaa johonkin joka ei anna periksi. Pamautin tiiliseinään tosi kovaa. Ei tuntunut rystysissä oikeestaan ollenkaan. Eli kyllä näillä tosiaan sais läskin tummumaan tehokkaasti jos haluaisi. Näiden paino näemmä edesauttaa iskun voimaa ihan älyttömän paljon.
Enpä ole koskaan sellaista nähnyt, vaikka paljon olen kaikenlaista nähnyt.JOC sanoi:Lacosten kengät, pari tommy hilfigerin paitaa ja espritin pikee. Pirun vaikea löytää istuvia paitoja.
Ja vielä jos niiden pitäisi istua kunnolla.Olga sanoi:Enpä ole koskaan sellaista nähnyt, vaikka paljon olen kaikenlaista nähnyt.