Hankintoja!

Makkonen

Guest
Nuo Iisakki Järvenpään puukot on hiahoja. Mulla on yks sellanen missä on hevosen pää kahvassa. :thumbup:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
OoPee sanoi:
Hyi helvetti :yuck: :yuck:
Kävin ostamassa 6 kg komposiittipullon nestekaasua. Oli tasan viimeinen pullo mitä oli jäljellä. 120 euroo! :thumbfh: :nope: Ton takia mä ajoin kotio ABC:ltä 20 km/h ja hidastelin muitten juhannusliikennettä.:p :p :D

Eli jahka mä saan rillin kasattua, niin pääsen tekemään OoPeelle paremmin sopivia ruokia. Tai ainakin paremmin OoPeelle sopivalla tavalla. Toivotaan ettei palokuntaa tarvita.:rolleyes: ;) :eek:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
kouvotsvoni sanoi:
Lankomieheltä tuli eilen vaimolle pari MMS:ää, joissa oli kuva uudesta telkkarista ja mallimerkintä kdl-40v3000. Ja kommentti, että nyt kelpaa kattella futista. Ja oli yhdessä kuvassa PS3.
Kuinkahan paljon nää futiskisat on saaneet ihmisiä vaihtamaan telkkareita uudempiin ja tarkempiin?
 

Örfil

Guest
Ostin Einhell merkkisen 18V akkuporakoneen, kahdella akulla 19.90 e.

Jo sai taas Honkkarista halvalla hyvää :ahem:
 

Örfil

Guest
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tästä kokeilusta rohkaistuneena päätin kokeilla, että sattuuko käteen jos lyö kovaa johonkin joka ei anna periksi. Pamautin tiiliseinään tosi kovaa. Ei tuntunut rystysissä oikeestaan ollenkaan. Eli kyllä näillä tosiaan sais läskin tummumaan tehokkaasti jos haluaisi. Näiden paino näemmä edesauttaa iskun voimaa ihan älyttömän paljon.
R & K testaamassa ;)

http://www.youtube.com/watch?v=DppCm7jAZeY
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Lacosten kengät, pari tommy hilfigerin paitaa ja espritin pikee. Pirun vaikea löytää istuvia paitoja.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
JOC sanoi:
Lacosten kengät, pari tommy hilfigerin paitaa ja espritin pikee. Pirun vaikea löytää istuvia paitoja.
Enpä ole koskaan sellaista nähnyt, vaikka paljon olen kaikenlaista nähnyt.
 

Partsi

Kuollut apina
Liittynyt
2.3.2005
Viestit
2114
Sijainti
Kaatopaikka
Vaatetuksesta puheen ollen. Olisko muotia: Leviksen farkut paita ja kaulahuivi. (En edes muista pitikö vyönkin olla samaa sarjaa) Vai meneekö liikaa ysärimeininkiin.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Osram Night Breakerit.
Jo Osramin aiemman premiumpolttimon, Silverstarin, valoteho oli huikeasti parempi pimeällä kuin autojen alkuperäisasennuspolttimoiden. (Nehän on yleensä halvimmat mitä löytyy ja se kyllä valitettavasti näkyy valotehossa) mutta Night Breaker kyllä pyyhkii lattiaa jopa Silverstarilla. Philipsin Silverstaria vastaavat premiumpolttimot, Vision Plussat häviävät myös selkeesti Night Breakereille. Philipsillä Vision Plussat tekevät lähinnä sen, että valon määrä on silmämäärältä arvioiden lähes yhtä hyvä kuin Osramin Silverstarissa mutta valo on sinisempää. (eritoten Philipsin Blue Visioneissa...nimensä mukaisesti)

Jo kirkkaassa auringonvalossa sellaisessa testissä, että auton valot suunnattiin kohti 10 metrin päässä olevaa seinää ja toisessa umpiossa oli paikoillaan alkuperäispolttimo ja toisessa Night Breaker ero oli todella selvä. Sitten testattiin Siverstarilla ja sitten Philipsin Vision Plussilla ja sitten vielä Blue Visioneilla.

Night Breaker oli selkeästi kirkkain. Toisiksi kirkkain oli Osramin Siverstar mutta ei Philipsin Vision Plus ollut juurikaan siitä himmeämpi. Blue Vision sitä vastoin oli kaikkia muita, paitsi alkuperäispolttimoa, himmeämpi.
Nyt kun on vähän jo hämärtynyt, niin ero on entistä selvempi.

Kallein näistä kunnollisista on Philipsin Vision Plus. Yli 11 euroa samassa paikassa josta sain Night Breakerit 9 eurolla kappale.
Halpojahan näistä ei ollut yksikään. Halvin oli Silverstar, joka sekin on erittäin hyvä polttimo ja kestävämpi kuin Night Breaker. Silverstar maksoi vähän yli 6 euroa/kpl.
Blue Visionin hinta oli yllättäen kaikkein kallein, yli 14 euroa kappale(!!), mutta se oli niin himmeä kaikkiin muihin verrattuna (paitsi alkuperäispolttimoon) että itse en edes harkitsisi niitä.


Tietty nämä erot riippuvat myös jonkun verran auton umpion muotoilusta, mutta kaikissa autoissa joissa me olemme hommaa kokeilleet, (enemmänkin kyllä ollaan testailtu Silverstareilla) ero on aivan selvä.

Jos miinuspuolia haetaan, niin Night Breakerien kestoikä on tehtaan omankin ilmoituksen mukaan lyhyempi kuin tavallisten halpislamppujen. Ja sitten tietty se hinta. Itse sain 9 eurolla kappale, mutta näyttääpä jotkut huoltamot pyytävän näistä jopa 16 euroa kappale!! :eek!:
 
Viimeksi muokattu:
Ylös