Hankintoja!

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Myllis sanoi:
Se riippuu aikalailla lestista.

Mulle parhaat on Salomonit, ja olen ollut todella tyytyvainen.
Myos Rollerbladelta mulla on jotkut pitkan matkan fitness-luistimet, mutta ne hinkkaa verille mun nilkan etuosan yli tunnin reissuilla.

Mulla on menossa vissiin kuudennet. Ekat oli Rocesit, jotka toimi ihan hyvin, mutta kun ostin ekat Salomonit, en oikein muita ole kokeillut.
K2 ostin halvalla kerran (ovh. 300 euroa, maksoin 30 euroa) ja myin ne frendille. Se diggaa niista, mutta ei luistele pitkaa matkaa.
Rollerbladetkin ostin kun sain 500 euron luistimet 40 eurolla. :thumbup:
Ne on nyt Belgian tehtaalla ja luistelen niilla tyomatkoilla.

Syndeista mulla on kaikki, mutta joskus jatan kyynarsuojat vex. Kypara ja rannesuojat on pirun tarkeita.
Ei millään pahalla....
Kaikki suojat ovat tärkeitä vaikka luulee ettei pari osaa tarvitse, parin vuoden takaisen kokemani onnettomuus antoi minun arvostaa niitä suojia korkealle. Polvisuojat, rannesuojat , kyynärsuojat ja kypärä nirhautuivat pahasti. hankin uudet suojat niiden tilalle.

Näytin lääkärille veristä naamaani ja suutani. Hän siinä päivitteli naarmujani ja kysyi varusteistani, katseli niitä ja totesi, että minulla oli onneksi kaikki suojat tai muuten olisin ollut teho-osastolla tai henki poissa kun ottaa huomioon jyrkän alamäen, mutkaisen vasemmalle johtavan pyörätunnelin pyöräilijöiden arvaamattomuudesta, todella painavan selkärepun tehostamassa alastulon voimaa. Onnettomuuksia sattuu, vaikka olen tottunut käymään töissä siinä arkipäivisin ja kulkenut sitä samaa reittiä sadat kerrat.
 

Örfil

Guest


89e Expertillä. Totaalinen heräteostos Ideaparkissa eilen.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jacques sanoi:
Huomenna sitten seuraavat lisähankinnat:




Vastaus patriotin kysymykseen ennen kuin patriot ehtii kysyä: Ei ole, tässä on erilainen venttiili :tongue:
Mulla on semmonen isompi pumppu jossa on kaks erillaista päätä. Prestan ja 'autonventtiili' versiot. Samassa hyvä painemittarikin vielä.:ahem:
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Jussi sanoi:


89e Expertillä. Totaalinen heräteostos Ideaparkissa eilen.
Kenes kevy tuolla on sisäällä? Satasella alkaa saamaan pikkuhiljaa jo sisästä 320gigast.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Hankintoja:

Salmiakkikossua
Irish cream (näitä pitää kuulema blandata).
Renault extra noir.
Jägermeister
....:thumbup:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
Hankintoja:

Salmiakkikossua
Irish cream (näitä pitää kuulema blandata).
Renault extra noir.
Jägermeister
....:thumbup:
-Aina yhtä loistava:thumbup:
-Blandata? Mihin muka?
-Kyllä kelpaisi:thumbup:
-Yskänlääkettä sitten Virosta asti rahdata:nope:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
kouvotsvoni sanoi:
-Aina yhtä loistava:thumbup:
-Blandata? Mihin muka?
-Kyllä kelpaisi:thumbup:
-Yskänlääkettä sitten Virosta asti rahdata:nope:
Pitää kuulema blandata Irish creamiä ja salmaria.:ahem: :rolleyes: :alppu:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
Pitää kuulema blandata Irish creamiä ja salmaria.:ahem: :rolleyes: :alppu:
Soon hyvä trinkki:thumbup:
edit:hittolainen..uupuu salmaria, mieli kyl tekis tuota:dunno:
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ooksä nyt ihan tosissas? :eek:
(Kanuunankuularallin nähneethän tietävät, että se on ihan aivoton kohellus"komedia")
Joo.. sillon joskus pikkunaperona kanuunankuularalli oli varmaan paras leffa ikinä, mut sitten kun 15 vuotta myöhemmin näki ko. leffasarjan uudestaan niin ei saatana mitä shittiä. :D
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970


Kyllä tämä muistuttaa ihan naisten silmien 2-päiseltä pensseliltä, siis silmäluomien pensseli.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Il Tempo Gigante sanoi:
Yritän maksaa velkaani hankkimalla tämän.
Mä jo aiemmin hieman lyhensin velkaani sillä "Kiitos 1939-1945"-hupparilla, mutta ei ois huono idea tuokaan.

Nimim. Jr taisi jo aiemmin ihan sellasen aidon rautasormuksenkin hankkia?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jussi sanoi:
Mainio idea, mutta kullan kohtalo on aika noloa luettavaa...se ei päässyt käyttötarkoitukseensa ikinä...http://www.rautasormus.fi/tarina/
Joo, olosuhteiden takia tuo ei mennyt niinkuin piti, mutta ei kuitenkaan ihan hukkaan mennyt keräys, sodan jälkeenhän:
Pankki myi suurimman osan kullasta ruotsalaisille ja ilmoitti rahoittavansa saaduilla 4 miljoonalla kruunulla kansanhuollolle tärkeitä hankintoja, lähinnä viljaostoja.
Varmasti tarpeeseen tuli viljat.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Runar ja Kyllikki sanoi:
Mä jo aiemmin hieman lyhensin velkaani sillä "Kiitos 1939-1945"-hupparilla, mutta ei ois huono idea tuokaan.
Olisin itenkin tahtonut moisen hupparin, mutta hidas kun olen, niin jäi hankkimatta. Eikös siinä hupparien jne myynnissä tullut jotain hässäkkä veroasioiden kanssa.

Runar ja Kyllikki sanoi:
Nimim. Jr taisi jo aiemmin ihan sellasen aidon rautasormuksenkin hankkia?
Ei ollut Jr- ainoa hankkija.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Il Tempo Gigante sanoi:
Olisin itenkin tahtonut moisen hupparin, mutta hidas kun olen, niin jäi hankkimatta. Eikös siinä hupparien jne myynnissä tullut jotain hässäkkä veroasioiden kanssa.

Oli, ensin alkuun. Olikos se niin, että noista lahjoitusvaroista alkoi valtio vaatia lahjoittajalta alvien muodossa jotain ihan älyttömän isoja mätkyjä ja näytti että kyseinen hyväntekeväisyys loppuu verottajan ahneuteen.
Viimeisimmällä kerralla Jokioisten mp hoiti homman jotenkin niin, että hommaa saatiin sittenkin jatkettua.
Eiköhän Jokioisten pojat hoida homman taas ensi vuonnakin.
 
Ylös