Makkonen
Guest
Kun luulin tuota alle kasituumaiseksi, mutta onkin reippaasti yli kahdeksan tuumaa niin mun määritelmä alle kahdeksantuuman näytöstä ei ollut ihan kohdillaan.Nyt meni ohi
Kun luulin tuota alle kasituumaiseksi, mutta onkin reippaasti yli kahdeksan tuumaa niin mun määritelmä alle kahdeksantuuman näytöstä ei ollut ihan kohdillaan.Nyt meni ohi
Ok. Sanoit, että Asuksen vastaavat ovat alle 8 tuumaisia, en osanut yhdistää, että määrittelit tuolla samalla lausahduksella myös Acerin alle 8 tuumaiseksi :dunno:Kun luulin tuota alle kasituumaiseksi, mutta onkin reippaasti yli kahdeksan tuumaa niin mun määritelmä alle kahdeksantuuman näytöstä ei ollut ihan kohdillaan.
Yli vaiko alle 8 tuumaisen? :eek!:Hankin huomiseksi kohtuullisen krapulan. :alppu:
Veikkaan yli kasituumaista.Yli vaiko alle 8 tuumaisen? :eek!:
Kokeilin myös ulkoista näyttöä ja 1920x1200 resoluutiota :ahem: :nice:8.9" WVGA LED TFT (1024x600)
Siis mikas toi on? Xphone kuukella tulee ihan erinakoinen...Tommosen tilasin, ei ole siis IPhone vaan XPhone:
Kaukoidän kopio iPhonesta. Tunnetaan myös nimellä HiPhone.Siis mikas toi on? Xphone kuukella tulee ihan erinakoinen...
Mulla toi Ringo-emulaattori toimii ihan kivasti:Jumamuna, asensin tuohon mustamarjaan jonkun Ringo nimisen softan ja kanny meni lukkoon, kuulemma softa yritti yhteytta IT:n sulkemaan tietoon.
Ei reagoinut enaa ollenkaan, aina sama viesti. Vaikka sammutin koneen valissa.
Onneksi sain tietsikan avulla tuon softan veks...
näyttää piraatilta. mahtaakohan olla logot ja kaikki. meinaatko että tulee tullista läpi?Tommosen tilasin, ei ole siis IPhone vaan XPhone:
Vitut ole mikään piraatti kun CECT:n oma malli. Jos tulli tuohon nappaa kiinni, tekevät pahanlaatuisen virheen. Itseasiassa tekivät jo ja niitä juttuja oikeutta myöden selviteltiin ja tullikin ymmärsi että eivät saa takavarikoida mitään ihan vaan sillä perusteella että muotoilu muistuttaa jotain toista tuotetta.näyttää piraatilta. mahtaakohan olla logot ja kaikki. meinaatko että tulee tullista läpi?