Tele'not so'wellin boksi.Matxi sanoi:- Roskasäiliö 140l
- Toimistotuoli
- TV-taso (180x50 cm)
- olohuoneen matto
Tele'not so'wellin boksi.Matxi sanoi:- Roskasäiliö 140l
- Toimistotuoli
- TV-taso (180x50 cm)
- olohuoneen matto
Tuollaiselle löytyisi kesällä käyttöä:alppu:jaska sanoi:
Itsellä on SE K800i ja se toimii sellaisenaan Kubuntussa, eli datakaapeli kiinni USB:iin ja esim. kuvat voi ladata kiintolevylle.JayR sanoi:![]()
Tuollaanen tuli tänään ostettua.
Saakohan linuxille mitään pc-suiten tapaista softaa?
Mun edellinen puhelin SonyE W710i toimi kuvailemallasi tavalla, mutta tämä N73 ei. Tosin on muutenkin usb-laitteet vähän kenkkuileeet viime aikoina.Micael sanoi:Itsellä on SE K800i ja se toimii sellaisenaan Kubuntussa, eli datakaapeli kiinni USB:iin ja esim. kuvat voi ladata kiintolevylle.
USB Bluetooth -yhteyttä en ole vielä kokeillut mutta tuo Datakaapeliyhteys toimii siis sellaisenaan.
Ohjeita vois löytyä vaikkapa Ubuntun/Kubuntun omilta sivuilta tai käyttäjien kommenteista linux -forumilta.
Oiva linkki! Voi olla että joutuu moisessa käymään lähikuukausina.Moe Szyslak sanoi:Hommasin kengänpohjalliset 150€ ja tutkimus 50€.
http://www.fysiopodo.fi/content.php?openmenu=1&submenu=2&lang=0:thumbup:
Mikset ostanut 18:ahdeksaatoista paitaa?OoPee sanoi:17 paitaa (polo-, t- ja kauluspaitoja), 4 zipaletta Leviksiä (501), 2 shortsit, Adidaksen verkkarit, Adidaksen lenkkarit, Tommy Hilfigerin huppari, Niken sukkia, hopeanharmaa iPod Nano 4 GB sekä siihen sopiva käsivarsiremmi pidikkeineen. Voi olla, että jotain unohtuikin![]()
En tiä vaikka olisinkin ostanu, noi 17 on ne, jotka vielä muistankouvotsvoni sanoi:Mikset ostanut 18:ahdeksaatoista paitaa?
Mulla on toi sama :ahem: Tuokin lienee N73 Music Edition vai?JayR sanoi:![]()
Tuollaanen tuli tänään ostettua.
Saakohan linuxille mitään pc-suiten tapaista softaa?
Kyllä.OoPee sanoi:Mulla on toi sama :ahem: Tuokin lienee N73 Music Edition vai?
Sulla on koneessa joku hidas USB-portti eikä USB2?JayR sanoi:Kyllä.
Onpa aika hidas tiedonsiirto tässä. Siirsin 1,6 gigaa musaa tuonne ja kesti luvattoman kauan. Vissiin lähemmäs tunti meni. (?)
Kyl tässä on usb2.Runar ja Kyllikki sanoi:Sulla on koneessa joku hidas USB-portti eikä USB2?