Hankintoja!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Oleellistahan noissa kalliimmissa aparaateissa on se, että naapureiden pitää nähdä se aparaatti. Sama kun noissa pirun fengshuikamasutratirlittan -pihakeittiöissä. Ei muutu makkara fileeksi, eikä tule tumpelosta kokkia, vaikka miten monta tonnia sijoittais tuollasiin. Tieto on ns. varma tieto.
Näinhän se kieltämättä taitaa aika usein olla :eek:
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Kaksi tilannekuvaa eiliseltä. Kyllä toi tuoppi vaan on pirun kätevä.
Tuuli aika reilusti eilen joka edesauttoi hiilloksen kuumana käymistä. :D
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Kiikarit kodinykkösanttilasta:



Kyllä noilla jotain näkee.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Kiikareista tuli mieleen, etta frendi kun oli eilen kaymassa vaimonsa kanssa esittelemassa uutta vauvaansa, niin kertoivat jotta heidan vastapaisessa talossa asuu joku kundi kuka usein iltaisin katselee jotain applen kannettavalta ja vetaa kateen... :eek:
Kandeiskohan vetaa joskus verhot kiinni.... :D
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Kiikareista tuli mieleen, etta frendi kun oli eilen kaymassa vaimonsa kanssa esittelemassa uutta vauvaansa, niin kertoivat jotta heidan vastapaisessa talossa asuu joku kundi kuka usein iltaisin katselee jotain applen kannettavalta ja vetaa kateen... :eek:
Kandeiskohan vetaa joskus verhot kiinni.... :D
Se en ole minä!
Mulla ei oo Applea. EIKU!!!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
No onneksi Mylliksen kaveri ei katso kiikareilla..tai ainakaan kovin tarkkaan vastapäisen talon runkkaria, kun kannettavan mallikin selvillä:eek:
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Kiikareista tuli mieleen, etta frendi kun oli eilen kaymassa vaimonsa kanssa esittelemassa uutta vauvaansa, niin kertoivat jotta heidan vastapaisessa talossa asuu joku kundi kuka usein iltaisin katselee jotain applen kannettavalta ja vetaa kateen... :eek:
Kandeiskohan vetaa joskus verhot kiinni.... :D
Kyllähän niitä kaikennäköisiä tirkistelijöitä riittää kaupungeissa. Toiset bongailevat tipuja:

http://www.helsinginuutiset.fi/Uutiset/Arkisto/2009/04/27/Vakoillaanko-sinua-kameralla-tai-kaukoputkella

:eek:
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Kiikareista tuli mieleen, etta frendi kun oli eilen kaymassa vaimonsa kanssa esittelemassa uutta vauvaansa, niin kertoivat jotta heidan vastapaisessa talossa asuu joku kundi kuka usein iltaisin katselee jotain applen kannettavalta ja vetaa kateen... :eek:
Kandeiskohan vetaa joskus verhot kiinni.... :D
Miksi?
Jos asia ei häntä häiritse.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Melkeinpä nolompaa kiikaroida runkkareita kuin suorittaa moista itse. Itse en ainakaan kehtaisi tunnustaa. Enkä muuten kiikaroikaan.
Eipa nuo kiikareilla sita toimita, ja asian huomannut ja siita kertonut on itseasiassa frendin vaimo.

Kylla itse ainakin pitaisin verhoa kiinni ainakin tietyilla hetkilla josko naapurin ikkunaan olisi matkaa vain muutama metri...
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Kyllähän niitä kaikennäköisiä tirkistelijöitä riittää kaupungeissa. Toiset bongailevat tipuja:

http://www.helsinginuutiset.fi/Uutiset/Arkisto/2009/04/27/Vakoillaanko-sinua-kameralla-tai-kaukoputkella

:eek:
Tulin juuri pyörälenkiltä Vanhankaupunginselän ympäri. Ei ollut itselläni tarkkailuvälineitä mukana, mutta kiinnitin kyllä huomiota Arabianrannan arkkitehtuuriin. Kiikareiden kanssa olevia ihmisiä näkyi enemmän Viikin puoleisella rannalla.
 
Ylös