JPP
as Quo as possible
Söde karitsa etusivulla ja "median IN/OUT" oli melkoisen osuvasti kirjoitettu. :thumbup:
Musiikkia tuli ostettua:
Sapattivuosi: Ihmisen merkki
Näytä liitetiedosto 8886
Söde karitsa etusivulla ja "median IN/OUT" oli melkoisen osuvasti kirjoitettu. :thumbup:
No mitäs oot mieltä uudesta osoitteesta?Söde karitsa etusivulla ja "median IN/OUT" oli melkoisen osuvasti kirjoitettu. :thumbup:
No joo, ihan hauska :ahem:. Onko sulla varalla http://pietar.out/ -osoite?No mitäs oot mieltä uudesta osoitteesta?
Melko kallista tuo shampanja, mitä ihastellut päivittäin.Wapuksi 2009:
Henrik Laine: Outo Hollywood sanoi:Charlie Chaplinin vaikea kehonkuva
Maailman hauskimmalla elokuvatähdellä ja rakastetuimmalla kulkurilla oli ongelmallinen kehonkuva - ei omasta tahdostaan, mutta kuitenkin. 1910-luvun Yhdysvalloissa järjestettiin runsaasti Chaplinin näköiskilpailuja (joista yhden voitti nuori kyky nimeltä Bob Hope), ja Charlie päätti osallistua San Franciscossa pidettyyn kisaan.
Hän ei päässyt edes loppukilpailuun.
Mäkin tilasin tän kortin vain aiheen/kuvan takia..Kertaakaan en ole vanhaa käyttänyt enkä meinaa uuttakaan käyttää, tulipahan vaan hankittua.
Näytä liitetiedosto 8944
Kyllä. Ja sen lisäksi olen JPP:n kakkosnikki.JPP ja JasonD kokonimikaimoja
No se nyt oli odotettavissa:ahem:Kyllä. Ja sen lisäksi olen JPP:n kakkosnikki.
Mun nimi ei kyllä ole maailman nopein kansa :doubtful:.JPP ja JasonD kokonimikaimoja
Joku taitaa suunnitella nyt jotain kylvöä tms. mun piikkiin. :idea:Kyllä. Ja sen lisäksi olen JPP:n kakkosnikki.
Kuten on ollut nähtävissä, JPP-nikillä tulee laatuteksti ja tällä toisella se kaikki paska ulos.No se nyt oli odotettavissa:ahem:
Nyt kaikki foorumilaiset jarnaamaan tonne, kun sielläkin on foorumi