Örfil
Guest
Mulla on ihan sama!JYSK:stä löyty tämmöne:
Ostin mixaustuoliksi. Mukava istua :ahem:
Mulla on ihan sama!JYSK:stä löyty tämmöne:
Edelleenkään en ole hiirtä laturissa käyttänyt ja kuulemma olis vielä virtaa neljälle päivälle.Yhdellä latauksella kestää softan mukaan n. 15 päivää, torstaina otin käyttöön ja nyt (maanantaina), lukee, että vielä 12 päivää olis latausta. Taisin tosin torstai-iltana heittää laturiin, joten yks päivä tuosta ainakin pitää laskea veke. Riippuu tottakai myös siitä paljonko tuota hiirtä käyttää, viime päivinä on jäänyt aika vähäiselle käytölle.
Viikossa:180 eunulla puutarhatarvikkeita, vaimon listan mukaan...
Seuraavaks sitten makaroonin ja perunan keittimet.Riisikeitin tuli hankittua, kun tuli kyllästyttyä siihen puuromaiseen riisimössöön. Hinta tosin oli aikapaljon edullisempi, kuin tuossa.
Siis nehän on hankittu jo vuosia sittenSeuraavaks sitten makaroonin ja perunan keittimet.
Maksaakin yli 3 500 €. Perkele. :thumbfh:Rotax Junior Max -kartingmoottori, tilattuna ja asennukseen tiistaina. :ahem: Viikonloppuna pääsee sitten radalle :thumbup:
125 kuutiota, sähköinen startti, kytkin jne. Maksoi vain 2, 225 €.
oliko erotus alvi, rahti ja tulli?Maksaakin yli 3 500 €. Perkele. :thumbfh:
Nyt kyllä tein virheen tossa, sori. Tuli vähän ekstraa muista kamoista joita täytyy olla jos aion kilpaa kyseisellä moottorila ajaa, eli kokonaisuudessaan moottori + pakollinen uusi puskuri sekä numero, ajotietokone, uusi kypärä sekä ajohanskat, ajotossut, lisenssit jne... Ja siinäkin jäi jo hitosti kamaa sanomatta. Olin unohtanut lisätä nuo edelliset alkuperäiseen viestiin. Törkeet hinnat.oliko erotus alvi, rahti ja tulli?